Herbal XTC

Harry030

Newbie
Ik heb een aantal vragen over herbal xtc.

namelijk de volgende :

- Vergroten je pupillen door deze pillen ?
- Welke kan ik het beste halen , die zo dicht mogelijk bij normale xtc in de buurt komt.

gr Harry030

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik raad je aan om geen herbal xtc te kopen, het is geldverspilling. Zelf heb ik een keer twee soorten happycaps gehad, trip-e en till dawn. Op aanraden van degene die me hielp in de smartshop heb ik ze een uur na elkaar genomen, omdat de ene soort na 1 uur zou werken en de andere soort na 2 uur. Maar na twee uur merkte ik nog steeds niets en had toen uit frustratie een lijn pep gesnoven, in combinatie met de cafeïne van de till dawn capsules werd ik opgefokt en paranoia en door de trip-e zag ik af en toe wat patronen. Het deed wel iets, maar niet zoveel dat het de prijs waard is. Een vriend van mijn had die happycaps ook genomen en niets anders en merkte ook niet zoveel. Ik weet niet of je andere ervaringen met herbal xtc hebt gelezen, maar er zijn bijna geen positieve ervaringen te vinden. Of ik grote pupillen kreeg weet ik niet meer.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb die ook eens geprobeerd en dat was crap, werd er alleen maar erg onrustig van.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ik heb ooit "estrella's" gehad, in de tijd dat ik nog geen ervaring had met gewone xtc. Toen werkte die voor mij goed (andere herbal xtc niet), als in een heel lichte vorm van xtc/speedachtig. Maar als je al ervaring hebt met het echte spul denk ik dat het tegenvalt.
Hier zat trouwens ephedra in dus ze waren eigenlijk niet legaal, werden wel onder de toonbank verkocht.

Bovenaan