help?

FusionNL

Newbie
heey,
ik ben nieuw hier :wink:
ik heb een vraagje,
een vriend van mij wil een keer samen met mij xtc doen.
ik heb het zelf 1 keer gedaan..
hij nog nooit.
hij is nogal stevig, dus ik weet niet of het een goed idee is. :flushed:
als ik genoeg water heb over de avond, is het dan verstandig om met hem te spacen?

alvast bedankt!

FusionNL

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
euhm bedoel je met stevig wat dikker ?
als je dat bedoelt kan het best waarom zou het niet kunnen? ben zelf ook niet van de magerste en heb er nooit problemen bij ondervonden :) ik zweet me rot maar zo zijn er nog meer ben ik zeker van :)
gewoon genoeg drinken zoals trouwens iedereen moet doen trouwens niet alleen de steverige :)

grtzz

reverb

Bewuste gebruiker
Probeer eerst uit te vinden wat de sterkte is van de pilen (naam aan dat je pillen hebt). Neem max 2mg per kg gewicht, maar laat je vriend rustig beginnen. Ik zou zeggen 1mg per kg lichaamsgewicht, maar niet meer dan 2mg per avond.

Gewoon normaal water drinken, geen alcohol en zo af en toe rustig aan. Wanneer alles lekker gaat die avond, kom je snel in de verleiding meer te nemen, probeer dat te voorkomen.

Geniet er -samen- van :)

FusionNL

Newbie
lsdlicious zei:
euhm bedoel je met stevig wat dikker ?
als je dat bedoelt kan het best waarom zou het niet kunnen? ben zelf ook niet van de magerste en heb er nooit problemen bij ondervonden :) ik zweet me rot maar zo zijn er nog meer ben ik zeker van :)
gewoon genoeg drinken zoals trouwens iedereen moet doen trouwens niet alleen de steverige :)

grtzz

okee heel erg bedankt voor je reactie :wink:
ik zal zorgen voor genoeg water..
word vast leuk :)
nogmaals bedankt.

reverb zei:
Probeer eerst uit te vinden wat de sterkte is van de pilen (naam aan dat je pillen hebt). Neem max 2mg per kg gewicht, maar laat je vriend rustig beginnen. Ik zou zeggen 1mg per kg lichaamsgewicht, maar niet meer dan 2mg per avond.

Gewoon normaal water drinken, geen alcohol en zo af en toe rustig aan. Wanneer alles lekker gaat die avond, kom je snel in de verleiding meer te nemen, probeer dat te voorkomen.

Geniet er -samen- van :)

oke, ja heb pillen maar hoe moet ik de sterkte van de pillen bepalen?$$
ook wou hij nog wat jointjes roken, maar dat is dus niet zo verstandig?

en als we beginnen om 19:00 uur kan hij dan om 02:00 gewoon naar huis?

alvast bedankt :wink:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
oke, ja heb pillen maar hoe moet ik de sterkte van de pillen bepalen?$$
ook wou hij nog wat jointjes roken, maar dat is dus niet zo verstandig?

en als we beginnen om 19:00 uur kan hij dan om 02:00 gewoon naar huis?

alvast bedankt
test centra kan je naar toe met je pillen om ze te laten testen ik ben belg dus ik doe da niet ( ja ik ben lui om tot daar te rijden:) ) als je niet zeker ben pak eerst een halfje en drna zie je wel. kdenk wel dat hij dat kan, maar hij zal wet nog grote puppillen hebben en de comedown vn de x zal zeker ng aanwezig zijn

nog vrage vraag gerust

grtzz

89suited

Experimenterende gebruiker
Laat hem lekker bij je slapen joh, of doe het in een omgeving waarin je niet aan tijd gebonden bent. Dat geld zeker voor de eerste keer, wat een erg bijzondere ervaring is, die je iemand eigelijk niet mag afpakken, door te zeggen dat het kwart voor twee is en hij uit zijn plaat gaat en naar huis moet.

Maak er echt een leuke belevenis van of een feestje (beide kan ook;P )

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Helemaal eens met 89suited. Eerste keer is een bijzondere ervaring. Daarna zul je het nooit meer zo beleven. Begin idd met een halfje. wacht 45 minuten voordat je bijdoseert. Zorg ervoor dat je niet te zwaar eet vlak te voren, volle maag vertraagt de werking enigszins. Lege maag is ook niet goed aangezien je dag erop geen hap door de keel krijgt en je dus erg op je reserves inteert. Pas op met water drinken. halve liter per uur max.!!! Dus niet als een idioot water naar binnen gieten anders vergiftig je jezelf met water (verstoring water/zout balans in je hersenen). Kan zijn dat je vriend wat meer xtc nodig heeft dan jij door hoge lichaamsgewicht. Neem voldoende vitamine C. Bruistabletten 1000mg zijn ideaal en smaken ook nog eens fijn. Zelf neem ik die vooraf (halve bruistablet) en achteraf halve bruistablet zodat hoeveelheid antioxidanten in lichaam constant op peil zijn.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
nu je toch over vitamines enz begint een maat van me heeft een soort antidepresiva waardoor je serotine gehalte de hoogt in schiet nou was ik aan het denken als je nou die pilletjes eens neemt tijdens xtc zou het love gevoel dan niet dubbel zo groot zijn ? sorry beetje off topic :)

grtzz

Bovenaan