HELP!! tips voor mondtrekjes?

Ssd_x93

Newbie
Goedenacht.

Elke keer dat ik in een xtc/mdma of een medikinet trip zit krijg ik enorme mondtrekjes. Denk hierbij aan kaken strak op elkaar veel slikken hele tijd bijten op tong op wang en ook klappertanden en knarsetanden komt wel eens voor.

Heeft iemand hier alsje-alsjeblieft tips tegen want ik kan er echt niet meer tegen.

Gr *M*

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik voor feesten altijd magnesium. 2x 500mg per dag 1 bij het ontbijt en 1 bij het avondeten. Dit altijd 3 á 4 dagen voordat het feest begint.

Magnesium zorgt voor meer controle over de spieren dus je kaakspieren zal je meer in bedwang kunnen houden.

Neem niet meer dan 2x 500mg per dag. Ten eerste zal het vrijwel geen verschil uitmaken en je kan flink aan de schijt gaan.

Ik heb op deze manier nooit last van mn kaken gehad hoeveel ik ook gebruik. Veel plezier!

GroteOgen

Newbie
Lekker kouwgommetje en kauwen maar. Dag erna ga je wel een beetje last hebben maar toch beter dan je tanden om zeep helpen... :wink:

Neocortex

Belezen gebruiker
Probeer de volgende keer eens meer MDMA te gebruiken. Misschien is er wel een verband tussen de hoeveelheid MDMA die je tot je neemt en de fysiologische effecten ervan.

Bovenaan