Help! Test..

Hey leden,

Ik rook af en toe een jointje , 2x per week, juist voor de gezelligheid samen met vrienden..
Nou hetvolgende,een moeder van een vriend van me is gaan praten bij men ouders en nu willen ze dat ik vandaag/morgen in het potje plas/bloed laat trekken,Ik weet zowiezo dat ik gepakt zal worden..(laatste joint was zaterdagavond), Nu hetvolgende ,..

Hebben jullie soms tips om mijn urine/bloed te vervalsen?
Ik heb al gehoord dat je zout bij je urine moet doen of urine van een vriend moet meenemen..
Maar als je juist geplast hebt is het potje nog warm,als je urine meeneemt van een vriend heb je dat dan niet en dat zullen ze merken..

Iemand die me hierbij mee kan helpen?

Bedankt!!

Flameon zei:
andere urine nemen, paar seconden in de magnetron en afleveren bij je ouders :wink:

Ja maar ik moet met hun naar de dokter en daar moet ik dan even naar het toilet..
Kan moeilijk aan de dokter vragen of ik even de magnetron mag gebruiken :tongueout:
En wie weet kan het zijn dat hij mijn bloed neemt en dan ben ik helemaal verloren :(

Flameon

Badass junkie
Wat hangt er boven je hoofd als je gewoon eens eerlijk bent tegen je ouders?
De doktor zal wellicht bij je staan op het toilet dus frauderen is haast onmogelijk als je niet ervaren bent hihi. Risico van het gebruik kerel als je weet dat het niet mag.

Flameon zei:
Wat hangt er boven je hoofd als je gewoon eens eerlijk bent tegen je ouders?
De doktor zal wellicht bij je staan op het toilet dus frauderen is haast onmogelijk als je niet ervaren bent hihi. Risico van het gebruik kerel als je weet dat het niet mag.

Ouders zijn nogal streng snap je..
En op het toilet ben ik alleen.. zowiezo..

Flameon

Badass junkie
Ik werk in de verslavingszorg en zie wekelijks vele UC's.
Bij een echte UC staat er wel iemand naast je. Als dat niet zo is dan zou je urine van iemand anders kunnen meenemen en even snel warm wrijven in je handen. Maargoed of dat helpt weet ik niet. Ik denk dat je gewoon eerlijk tegen je ouders kan zijn ...... streng of niet

Oom Klaas

Badass junkie
Zelfs bij de Breider met ambulante hulp staan ze niet bij je althans bij mij.
Maar ik ben dan ook open en eerlijk (uiteindelijk) en is het voor mijn eigen bestwil,
dus fraudeer ik er ook niet mee.

Wees gewoon eerlijk tegenover je ouders, als je kan blowen kan je ook eerlijk zijn of ben je daar wel te slap voor?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat wordt dus pis aan een vriendje vragen en een manier bedenken om het warm te houden, wees creatief. Hah, wat ben ik blij dat ik jou niet ben zeg.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het is toch ook te zot voor woorden. Man, wees eens eerlijk tegenover jezelf en tegen je ouders. Rondlopen met andermans pis om niet gesnapt te worden. Of je gebruikt drugs, of je gebruikt het niet. Maar als je die keuze maakt, heb dan ook vrede met de gevolgen van je gebruik. Dat je hier komt vragen hoe jij je ouders om de tuin kunt lijden vind ik nog het meest zielig. Zoals ExceptionalInsight al schreef, ben blij dat ik jou niet ben.

ilyas

Bewuste gebruiker
Koop zo een handverwarmer van bij de blokker, laat iemand die clean is in een potje pissen. Bind die verwarmer rond het potje, en hopelijk word je valse pis warm. :grin:

Maar ik moet Dripptone gelijk geven, eerlijkheid duurt het langst. Geloof me, ik kom vaak van erge dingen vanaf gewoon omdat ik (bijna) altijd eerlijk ben tegen mijn ouders.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Ja het beste zou je eerlijk zijn, maar ik ken dat, dan worden ze gewoon nog achterdochtiger en verkloot je gewoon de hele band met je ouders.

Soms is het beter om dingen te verzwijgen, sommige ouders nemen er nu eenmaal nooit vrede mee dat hun zoon blowt, want wiet is drugs en drugs is voor junkies.

>[tripper]<

Experimenterende gebruiker
Ik zeg ook gewoon eerlijk zijn. Praat met je ouders over je gebruik, en leg uit dat het allemaal wel mee valt en ze het niet zo zwart moeten zien. Ik denk dat ze minder boos zullen zijn als, als jij het ze eerlijk verteld als, als ze erachter moeten komen :wink:. En als je denk dat je door ze nu te neppen ervanaf komt ? Uiteindelijk komen ze er toch wel achter en dan trek jij waarschijnlijk aan 't kortste eind.

Maargoed mocht je mijn advies niet opvolgen; zou ik een vriend in een condoom o.i.d. laten pissen en onder je oksel houden zoals "Areyouexperienced?" als zei. Succes ermee!

Sarori

Bewuste gebruiker
Ik ben zelf ouder van twee pubers en bij mij zouden ze het pas echt verkloten door te gaan liegen. Ik leer ze altijd dat eerlijkheid het langste duurt. Niet dat ze het altijd doen, maar goed :)

Kennelijk "weten" de ouders van TS het toch al, anders kan ik die ridicule actie om hem mee te nemen naar de huisarts voor een UC en een bloedtest niet verklaren. Als stijnntjee gewoon had gezegd: ja, ik rook af en toe een jointje, dan was hij vast niet meegezeuld naar de huisarts.

Ouders kunnen ook wennen aan dingen, waar ze het eerst niet zo mee eens zijn. Ook ouders kunnen soms wel hun inzichten bijstellen. Ze komen niet uit het stenen tijdperk!

petekay

Newbie
Mijn ouder zijn ook streng. Ik loog vroeger daarom over alles om een zo goed mogelijk antwoord te geven, om zo niet om me flikker te krijgen.
Ik zal je vertellen, wees gewoon jezelf en probeer niet te liegen. Als je ouders het niet accepteren dat je af en toe blowt, so be it, uitleggen waarom je blowt en verder schijt aan hebben. Het is moeilijk, maar wel het beste voor JEZELF.
cheers...

cropp

Badass junkie
Areyouexperienced? zei:
Bij mij gelukt:

pis van vriend in condoom en onder je oksel bewaren

resultaat: lekker warme zeik en een tevreden mama

gatverdamme, dat is echt te smerig voor woorden, waar heb je dat condoom gelaten in je broekzak?

hoe oud ben je, dat maakt nogal een verschil, 4 jaar geleden hadden mijn ouders mij doodgeknuppeld als er wat in mijn pis zit, nu zullen ze niet anders verwachten

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
cropp zei:
Areyouexperienced? zei:
Bij mij gelukt:

pis van vriend in condoom en onder je oksel bewaren

resultaat: lekker warme zeik en een tevreden mama

gatverdamme, dat is echt te smerig voor woorden, waar heb je dat condoom gelaten in je broekzak?

hoe oud ben je, dat maakt nogal een verschil, 4 jaar geleden hadden mijn ouders mij doodgeknuppeld als er wat in mijn pis zit, nu zullen ze niet anders verwachten

Die condoom spoelde ik door de wc, eigenlijk ging het er nog behoorlijk hygiënisch aan toe!

Nu weet ik beter, gelukkig.

Kijk er met een lach op terug :)

Irie

Belezen gebruiker
Nu kunnen jullie wel allemaal gaan roepen: wees eerlijk man!
Maar niet elke ouder is voor rede vatbaar ... want ook al praat ik al 10 jaar met mijn moeder over drugs (vanuit mijn "studies" en "werkervaring"), soms met hevige discussies - als gevolg van haar onwetendheid, toch blijft voor haar drugs een verschrikkelijk woord en het einde van de wereld. En of het nu een joint of cocaïne is, dat doet er niet toe, het is illegaal (hier toch), en dat zal zijn redenen wel hebben ... het is slecht voor je, je raakt er van in de criminaliteit etc.
Hetzelfde met piercings en tattoo's (niet illegaal), maar wel automatisch gelijkgesteld met junks en criminelen.

Op een dag geef je het op hoor, en verberg je gewoon netjes je tattoo als je naar de mams gaat, en verzwijg je gewoon dat je wel blowt en af en toe ook wat anders ... gewoon om haar niet te laten freaken, haar niet teleur te stellen, maar om het bezoekje even aangenaam te maken, peace en love.

Noem me dan maar "achterbaks" en "laf", ik weet dat - wat ik ook zeg - ik haar niet meer veranderen kan, en ik haar dan liever niet kwets met mijn "zonden".

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ligt er ook aan hoe oud je bent. Toen ik 18 werd en het huis uit was kwam ik voor alles eerlijk uit... wel even een oververhitte discussie. Maar die was 24 later al weer in het verleden.

Bovenaan