lysergine25 zei:als je teveel pep neemt in 1 x krijg je wel meer bijwerkingen dan alleen wazig kijken:
overmatig zweten
hartkloppingen
maag problemen
chaos
desorientatie
ga zo maar door, waarom je wazig ziet is me niet duidlelijk mss krimpt je oogbol teveel en je netvlies krimpt niet mee ?
een idicatie dat je pep goed of slecht is dat gaat ff te ver, maar als je 500 mg werkzame stof heb verwerkt in 1 x dan moet je niet zeuren.
maar genieten
Oom Klaas zei:Hahaha sukkel![]()
Blijf van de drugs af als je er niet mee om kunt gaan,
je bent jezelf nu ontzettend hard aan 't vernietigen.
Gebruik met een goed overwogen mate,
en niet meer.
Verder zou ik veel drinken (water, geen koffie of alcohol) en 12 uur na de laatste inname van pep een flinke benzo nemen, na de lange slaap veel eten en veel vitamine en dan even een flinke tijd niet zo'n hoeveelheid pep meer nemen, en het in het vervolg ook niet meer zo idioot maken.
Oh en bewaar 50mg en lever 't af bij een testcentrum,
dan weet je wat je je neus injaagt.
Succes met de slapeloosheid,
en maak pep niet nog verder tot schande en laat de mensen die er WEL mee overweg kunnen het nemen.

lysergine25 zei:mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:
Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..
Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.
@ ATTBoy,
Geniet je nog ??![]()
Wij wel van jou korte tripreport.
atbboy zei:Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.
Later!
lysergine25 zei:Ok je moet naar school, tentamens ?
Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?
Bonnie
lysergine25 zei:ATB !!!!
Wakker worden .... schooltijd.
![]()

Oom Klaas zei:Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.
ExceptionalInsight zei:En wat hebben we hier van geleerd?
atbboy zei:ExceptionalInsight zei:En wat hebben we hier van geleerd?
Coke nemen.