Help bij pakken tegen bad trip

Genaral69

Newbie
Hallo dames en heren,
Ik vroeg me eigenlijk paar dingen af.
1 Helpt het om bij te pakken als je in een bad trip zit van XTC?
2 Helpt het om Coke te gebruiken tegen een bad trip van XTC?
Als je tips heb laat het weten want , ik wil het graag weten voor als het ooit gebeurd bij mij of vrienden.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

StraatPiraat

Badass junkie
k wil het graag weten voor als het ooit gebeurd bij mij of vrienden.
Ik had dit niet gelezen maar in dat geval;
Beste is om iets als water met een bult suiker, van dat dextro druivensuiker spul, en/of iets als bromazolam paraat te hebben bij een avondje xtc.
Die 3 helpen allemaal om wat uit te nuchteren, de benzo niet per se maar das om te kalmeren en er doorheen te slapen.

Genaral69

Newbie
Ik had dit niet gelezen maar in dat geval;
Beste is om iets als water met een bult suiker, van dat dextro druivensuiker spul, en/of iets als bromazolam paraat te hebben bij een avondje xtc.
Die 3 helpen allemaal om wat uit te nuchteren, de benzo niet per se maar das om te kalmeren en er doorheen te slapen.
Top dat ga ik onthouden.
Dank je wel voor je hulp.

StraatPiraat

Badass junkie
Top dat ga ik onthouden.
Dank je wel voor je hulp.
Geen probleem.
Ik dacht in eerste instantie 'tis er weer zo een' vanwege je eerste vraag. De situatie die ik in mn hoofd schetste was namelijk dat dit nu gaande was en ik zuchtte al omdat ik dacht dat je totaal niet voorbereid was.
My bad, vooroordelen, had het bericht zelf niet eens goed gelezen.
Ik maak er weer een veel te lang verhaal van ik wilde gewoon even zeggen; goed bezig dat je je zo voorbereid!
Kunnen er veel van leren

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Er wordt hierboven aangeraden om een benzo te nemen maar dat zou ik toch niet doen bij xtc. Wat bedoel je met een bad trip? Als mensen zich niet goed voelen van xtc is het vaak lichamelijk, in dat geval geef je ze een beetje zoet drinken, praat je ze wat moed in en hou je ze in de gaten. Mocht het echt niet goed gaan bel je de hulpdiensten, wanneer je dat wel/niet moet doen is uitgebreid te vinden op internet.

Als het iemand ff teveel wordt ga je naar een rustig plekje en dan gaat het vaak al snel wat beter na wat drinken ofzo. Ga er dan geen benzo ingooien dat is zonde van iemand zijn avond en je lichaam is niet gebaat bij meer drugs. Je idee om er meer xtc of cocaïne in te gooien heeft het tegenovergestelde effect, dan gaat iemand alleen nog maar meer bad.

Snap waar het benzo idee vandaan komt want als iemand heel erg in paniek is van psychedelica kan het helpen. Maar die totale hysterie en paniek zoals met psychedelica zal je met xtc niet zo snel hebben

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Eens met wat @Geneesmiddel zegt.
XTC kan vervelend zijn in de upcoming wanneer je dat nog nooit gevoeld hebt.

Daarna gaat het vaak al een stuk beter.

Iemand in de gaten houden, dat zeggen en datgene ook doen helpt zo veel beter.
Leer eerst wat xtc doet voor je iets gaat doen om het effect tegen te gaan.
XTC is geen psychedelica

StraatPiraat

Badass junkie
Als het iemand ff teveel wordt ga je naar een rustig plekje en dan gaat het vaak al snel wat beter na wat drinken ofzo. Ga er dan geen benzo ingooien dat is zonde van iemand zijn avond en je lichaam is niet gebaat bij meer drugs.
Ik geef je hier wel gelijk in, vaak is het bad gaan van korte duur en kan je het wel bijdraaien.
Dacht zelf meer aan de comedown of eventuele naspace, als die slecht valt blijf ik nog steeds van mening dat een benzo chill is maar beter natuurlijk niet.

Bovenaan