Heftige bad trip

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat te denken van alle illegale bestrijdingsmiddelen die je inhaleert... Ik heb een vermoeden, want dit is tot voor kort in ieder geval nooit onderzocht, dat dit ook wel eens kan bijdragen aan 'het slecht gaan op wiet'.
Dacht ik eerst ook, maar ik heb in het verleden ook gewoon flinke paranoia ervaren op white widow waarvan ik zeker weet dat er geen bestrijdingsmiddelen op zijn gebruikt (gekweekt door een goede bekende). Het kan mogelijk alsnog wel bijdragen aan het slecht gaan.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Dacht ik eerst ook, maar ik heb in het verleden ook gewoon flinke paranoia ervaren op white widow waarvan ik zeker weet dat er geen bestrijdingsmiddelen op zijn gebruikt (gekweekt door een goede bekende). Het kan mogelijk alsnog wel bijdragen aan het slecht gaan.

Zo bedoelde ik het ook, de hoeveelheden werkzame stof die nogal zijn toegenomen de laatste 20 jaar. Plus de (illegale) bestrijdingsmiddelen.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Kijk hier eens:
https://www.zorgkaartnederland.nl/z...inen-locatie-leiden-leiden-3022907/waardering

Kan je lezen wat anderen hebben meegemaakt.
Nou veel plezier er mee he.

Ik heb de eerste 7 reviews gelezen. In gebrekkig Nederlands wordt er voornamelijk afgegeven op de ontbrekende aanwezigheid van personeel. Hier en daar ook op de kwaliteit. Ik vraag me af of deze recensies/klachten gegrond zijn, ik was er niet bij namelijk. Dit zijn helaas ook geen onafhankelijke onderzoeken. Dat er gebrek aan (gekwalificeerd) pesoneel is vanwege bezuinigingen is duidelijk. Misschien is er in Rivierduinen lokatie Leiden ook wel wanbeleid, dat kan.

Hoe dan ook, het onderschrijft je claim van bewuste misleiding van patienten niet. Helaas voor je.

henkie2

Bewuste gebruiker
Het roken van cannabis is zelfs slechter als tabak. Meer schadelijke stoffen. Vroeger dacht men dat puur roken minder slecht is maar nu weten we wel beter. Bij verbranding komen er meer kankerverwekkende stoffen in je lijf als bij bv een shaggie.
Vapen is velen malen minder schadelijk dan echt roken.

Interessant, ben al heel lang benieuwd naar vapen, voornamelijk om precies de reden die jij noemt, het is "gezonder" dan roken (zelfs met een bong). Staat op m'n verlanglijstje voor Sinterklaas/Kerst :grin:

Jammer dat de Nederlandse regering cannabis gewoon niet helemaal LEGALISEERT zodat de recreatieve gebruiker zich geen zorgen meer hoeft te maken om (illegale) bestrijdingsmiddelen!

Bovenaan