Heeft iemand anders dit met Bromazelam?

Poepman

Experimenterende gebruiker
Ik hoor/lees veel over Bromazolam. Hij zou een relatief korte werkingsduur hebben, en te sterk worden verkocht (3mg) pellets. Ook de halfwaardetijd zou kort zijn.

Nu heb ik een aantal keer Bromazolam misbruikt, en een hele andere ervaring gehad. Ten eerste voelde ik van één 3mg pellet echt nauwelijks iets, zelfs na jaren geen benzo meer te hebben aangeraakt, maar ook bij verschillende vendors, dus daar ligt het niet aan (ik heb inmiddels lichte tolerantie, maar zeker geen zware). De werkingsduur, als in de tijd dat je het echt bewust merkt, is inderdaad vrij kort. Zo werd ik vanmorgen al om zes uur wakker en viel ik ook niet meer in slaap. Dit was overigens met meerdere pellets (ja ik heb een probleem, ik ben al aangemeld bij Jellinek en heb binnenkort mijn intake, niet nodig om me te vertellen hoe verslavend benzo's zijn).

De halfwaardetijd daarentegen is wel degelijk veel langer dan wat ik online vond (wat ik dan moeilijk te rijmen vind met dat vroeg wakker worden, maargoed). Ik voel me echt extreem slaperig en heb net zelfs even liggen tukken, iets dat ik normaal nooit overdag zou kunnen.

Daarnaast viel me nog iets op. Ik heb twee keer op SSRI's (antidepressiva) gezeten, en als je daarmee afbouwt dan ervaar je typisch 'brainzaps'. En dit merk ik dus ook de dag nadat ik Bromazolam heb genomen. Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Zowel met de lange(re) halfwaardetijd als de brainzaps? Wat vinden jullie überhaupt van Bromazolam?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Probleem van bromazolam is dat het een volledig nieuwe benzo is. Dus heel veel is nog onbekend, zoals de halfwaardetijd en precieze werking.

Zoals ik het lees in tripreports heeft bromazolam een spierverslappend effect, en minder anxiolytisch of hypnotisch. Dat zou jouw ervaring ook verklaren dat het niet super is voor inslapen of doorslapen, maar dat je wel nog de volgende dag allerlei effecten kunt merken.

De brainzaps kunnen inderdaad een gevolg zijn van een come-down van benzo's.

Vieze asbak

Belezen gebruiker
Bromazolam is een van de winige die bij min effect heeft. Ik skil dagelijks 20mg escilatopram dus dit remt voor mij bijna alle regulieren en met drinken heb ik nis.

ik gebruik 2x peer week 1 van 3mg, dat is voor mij 188cm 83kg genoeg om plat te liggen. Heb zelf geen nadelen.
Echter in mijn slechte periode heb ik alles door elkaar gebruikt waardonder bromo. Tokerantie bouwt inmens snel op, en ik werd na dagelijks gebruik verward en pakte gewoon de auto met 3 van die dingen op. Ga er echt verstandig mee om.
Ip dit moment ben ik gestopt aangezien ik nu methyfenidaat krijf en ik wil dat liever niet zelf onderzoek naar doen. Methylfenidaat merk ik zeer veel positieve effecte vonder verslaving og craving. Ik heb het dsn over de 4f - mph.
(Ik heb laatst testen moeten doen en toen kwam er niks uit, dus als je 12-24u aanhoud zif je safe.

Space Sjimp

Newbie
Ik heb bromazolam als erg sterk ervaren, vergelijkbaar met clonazolam. Korte tijd frequent gebruikt. Erna periode van flinke mist in mijn hoofd. Maar daar heeft de comedown van flink amfetamine gebruik ook een aandeel ingehad. Ik was normaal gewend dat de gemiddelde benzo icm amfetamine redelijk chill was. Met bromazolam ging de hoeveelheid amfetamine vooral omhoog. Ik raad een ieder aan voorzichtig te zijn met deze rc benzo.. ik denk dat 3 mg ook vrij fors is. Betreft de werkingsduur had ik juist het idee dat het alles behalve kort was. Ik meende zelfs een stapelingseffect te bemerkten.

Prutsertje

Belezen gebruiker
Bromazolam zorgde er bij mij voor dat ik hele DAGEN heb weggeslapen. En normaal kan ik overdag echt niet slapen. Ik kan je zeggen, ze waren niet blij op mijn werk.

oh ja ik nam gewoon 1 pellet van 3 mg, maar dat effect houdt LANG aan

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik heb alleen ervaring met bromazolam in dosissen tot 1,5 mg. Werkt prima als inslaper en doorslaper. Na 8 tot 9 uurtjes gewoon weer opstaan, bakkie koffie en weer gaan. Ik denk dat de gebruikte dosissen bij veel gebruikers echt veel te hoog zijn. 1,5 mg is zonder tolerantie ruim voldoende.

Mennus

Newbie
Hoi,
Mijn ervaring met Bromazolam zijn goed. Ik gebruik het ook enkel als ik aan Cocaïne of 3cmc zit. Als daar de leukigheid na best lang te blijven doorgaan en bij gebruiken over slaan naar paranoia gedachten en niet kunnen slapen. Dan Komt de werking van Bromazolam prima van pas, de effecten van de stimulerende middelen en de graving nemen flink af. Waardoor je zelf makkelijker de keuze kan maken wanneer het met de pret wel genoeg is geweest. Ik zou wel voor je zelf goed bepalen welke doseringen van de Bromazolam er na zo een avondje verstandig is. Bij te veel inname kunnen de zware effecten hiervan toevoegen aan herstel van je avond, maar met extra spierverslapping en de slaperigheid en niet stabiel te kunnen functioneren mocht je niet de mogelijkheid hebben om goed uit te slapen de dag erna... 😉

Casrus

DF-koning
Bromazolam zorgde er bij mij voor dat ik hele DAGEN heb weggeslapen. En normaal kan ik overdag echt niet slapen. Ik kan je zeggen, ze waren niet blij op mijn werk.

oh ja ik nam gewoon 1 pellet van 3 mg, maar dat effect houdt LANG aan
2,5 MG Bromazolam liet me 26 uur slapen... maar gelukkig had ik de volgende dag vrij van werk.

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Ik heb gister 3mg broma op, en vandaag wakker om 9 uur. Bromazolam is bij mij geen ideale benzo om door/in te slapen (dit komt waarschijnlijk door enige tolerantie, en we werkingstijd). De eerste keren dat ik broma slikte, merkte iedereen op dat ik met een "dubbele tong" praatte, beetje vaag was, niet goed op mn benen kon staan, zijn allemaal bijwerking van broma (niet alleen broma maar ook andere rc's benzos.

Tegenwoordig alleen rust in mn hoofd en spieren, 'n beetje sederend, maar niet dat ik erdoor kan slapen. Verder de "dubbele tong" heb ik niet meer. Op dit moment kan ik 3mg broma slikken, bij mn moeder of oma langsgaan en ze hebben niks door.

'T is maar net hoeveel, hoevaak en wanneer je het neemt, en of je tolerantie ervoor hebt of niet

Laatst bewerkt:
Bovenaan