Heb ik MDMA gebruikt?

Ontdekkingsreiziger

Experimenterende gebruiker
Na een uur of 4-5 merkten we dat de effecten minder waren geworden. M'n vriend zei dat hij best wel dat gevoel had en vond het zo jammer dat het aan het afnemen was dat hij me had overgehaald om ook de rest van de mdma kristallen te nemen, wat best veel was. Dat kwam veel sneller en heftiger op en ik zag alles trillend, werd erg vaag en kon moeilijk lopen. Zonder dat ik het echt door had was dat na een tijdje weg en weer redelijk als daarvoor met de halve pil. Nope, heb zo zelf ook geleerd dat (meer) bijnemen niet heeft gewerkt om alsnog dat gevoel te krijgen.

Hi Romy, ik heb dit ook wel eens ervaren met XTC. Ik heb het nu 5x gedaan. Eerste keer was een groot succes, met dat verliefde gevoel dat mensen omschrijven. Hier was de setting ook naar (een Psy-Fi achtig feest in een intieme huiskamer setting, hele huis verbouwd naar psy sfeer en alleen goede vrienden).

Mijn tweede keer voelde ik me vooral energiek en goed in m'n vel, maar had ik niet dat liefdesgevoel. Dit was op een feest en in de groep was een deel die niks gebruikte, wat voor mij persoonlijk het een stuk minder leuk maakte.

Derde keer was eigenlijk hetzelfde qua gevoel. Veel energie, goede mood en hele dag lachen, was een leuke ervaring en met goede vrienden om mij heen maar ik miste dat liefdes gevoel. In het begin kwam dat even op, maar na een uurtje voelde ik me alleen nog maar scherp en energiek (uiteraard niet onprettig) maar dacht wel bij mezelf: is dit het nou? En ik ben er zeker van dat ik een goede hoeveelheid heb genomen. Na het feest hadden we thuis nog een halve genomen, waar we NIKS van hebben gevoeld (zelfde pillen).

Vierde en vijfde keer waren op Psy-Fi :) Overdag hadden we LSD genomen (super goede ervaring!), daarna 4-fmp en laat in de avond nog 3x halve xtc. Deze gaven mij weer het liefdesgevoel zoals de eerste keer. Alleen van het laatste halvje heb ik "spijt", deze heeft me alleen maar lang wakker gehouden en heeft me niet persee energie of een liefdesgevoel gegeven. Dit was op vrijdag. Op zaterdag heb nog een keer xtc genomen (een halvje) en dit heeft geen effect op mij gehad. Mijn wijze les is dus dat xtc zo kort achter elkaar het effect sterk vermindert (of het gewoon niet werkt). Ik heb dus ook een paar keer gehad dat het effect "tegenviel" (ondanks dat wel super leuke tijd gehad).

Ik ben positiever over de halve zegel lsd die we genomen hadden op Psy-Fi (misschien later een tripreport hierover)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hi Romy, ik heb dit ook wel eens ervaren met XTC. Ik heb het nu 5x gedaan. Eerste keer was een groot succes, met dat verliefde gevoel dat mensen omschrijven. Hier was de setting ook naar (een Psy-Fi achtig feest in een intieme huiskamer setting, hele huis verbouwd naar psy sfeer en alleen goede vrienden).

Mijn tweede keer voelde ik me vooral energiek en goed in m'n vel, maar had ik niet dat liefdesgevoel. Dit was op een feest en in de groep was een deel die niks gebruikte, wat voor mij persoonlijk het een stuk minder leuk maakte.

Derde keer was eigenlijk hetzelfde qua gevoel. Veel energie, goede mood en hele dag lachen, was een leuke ervaring en met goede vrienden om mij heen maar ik miste dat liefdes gevoel. In het begin kwam dat even op, maar na een uurtje voelde ik me alleen nog maar scherp en energiek (uiteraard niet onprettig) maar dacht wel bij mezelf: is dit het nou? En ik ben er zeker van dat ik een goede hoeveelheid heb genomen. Na het feest hadden we thuis nog een halve genomen, waar we NIKS van hebben gevoeld (zelfde pillen).

Vierde en vijfde keer waren op Psy-Fi :confused:mile: Overdag hadden we LSD genomen (super goede ervaring!), daarna 4-fmp en laat in de avond nog 3x halve xtc. Deze gaven mij weer het liefdesgevoel zoals de eerste keer. Alleen van het laatste halvje heb ik "spijt", deze heeft me alleen maar lang wakker gehouden en heeft me niet persee energie of een liefdesgevoel gegeven. Dit was op vrijdag. Op zaterdag heb nog een keer xtc genomen (een halvje) en dit heeft geen effect op mij gehad. Mijn wijze les is dus dat xtc zo kort achter elkaar het effect sterk vermindert (of het gewoon niet werkt). Ik heb dus ook een paar keer gehad dat het effect "tegenviel" (ondanks dat wel super leuke tijd gehad).

Ik ben positiever over de halve zegel lsd die we genomen hadden op Psy-Fi (misschien later een tripreport hierover)

Het beste wacht je 2 of nog beter 3 maanden tussen elke x mdma. Dat geldt ook voor 4fa. Pas op met zo frequent serotonine slurpers te gebruiken. Dat is echt ongezond en slecht voor je hersenen. En zoals je gemerkt hebt werkt het gewoon een stuk minder bij te vaak gebruik.

Ontdekkingsreiziger

Het beste wacht je 2 of nog beter 3 maanden tussen elke x mdma. Dat geldt ook voor 4fa. Pas op met zo frequent serotonine slurpers te gebruiken. Dat is echt ongezond en slecht voor je hersenen. En zoals je gemerkt hebt werkt het gewoon een stuk minder bij te vaak gebruik.

Bedankt voor je advies :) was hier al van op de hoogte en neem in het vervolg langer de tijd ertussen, 1x per jaar vind ik eigenlijk al zat! Was voor mij ook een extreem half weekje op psy-fi betreft drugsgebruik. Ik heb hier geen spijt van omdat de ervaring zo gaaf was, maar heb het zeker aan mijn lichaam gevoeld de dagen daarna. Mooie ervaring, en een wijze les

Ik kan nu melden dat ik van de magie heb geproefd. Zelfs in een niet-ideale setting voelde ik me zo ontzettend geweldig goed dat ik nog steeds versteld sta dat zoiets mogelijk is. Ik denk dat áls je het voelt, je je meteen realiseert wat het is. De eerste keer dat ik het echte magische gevoel daadwerkelijk voelde, zonder placebo, ga ik nooit meer vergeten. Het is het tweede beste moment uit mijn leven. (het eerste moment was uit mijn jeugd, toen ik twaalf was, en gaat geen enkele drug overtreffen.)

Ontdekkingsreiziger

Ik kan nu melden dat ik van de magie heb geproefd. Zelfs in een niet-ideale setting voelde ik me zo ontzettend geweldig goed dat ik nog steeds versteld sta dat zoiets mogelijk is. Ik denk dat áls je het voelt, je je meteen realiseert wat het is. De eerste keer dat ik het echte magische gevoel daadwerkelijk voelde, zonder placebo, ga ik nooit meer vergeten. Het is het tweede beste moment uit mijn leven. (het eerste moment was uit mijn jeugd, toen ik twaalf was, en gaat geen enkele drug overtreffen.)

Aah super nice dat het "is gelukt"! Komt er een tripreportje? :wink:

Bovenaan