Hawaainse paddo's

reijers

Newbie
Hallo,
Ik vraag me of ofdat je bij hawaainse een 3/4 portie moet nemen of een halve...
Zelf heb ik al colombiaanse 1portie op... in die trip had ik een death-trip ofsoiets... was wel lachen ik snapte er niks meer van wat een glas was of wat een ijsje was ofso... Maarja als ik zo lees lijk me dat k half portie moet nemen omdat ze zo sterk zijn? Gr

Mayan

Bewuste gebruiker
Kijk, je hebt mensen die twee-wekelijks paddo's doen.
Je hebt mensen dat het wekelijks doen
Je hebt mensen dat het maandelijks doen
Je hebt mensen die het een paar keer per jaar doen.

Bij welke groep hoor jij?
Normaal zou 10g vers van Hawaiiaanse voldoende moeten zijn, maar er zijn er die wel wat (veel) meer aankunnen.

Bouw de dosis op en wacht je trip af, dat is het verstandigste.
(hoewel dat niet mijn motto is)

reijers

Newbie
Ik heb nu 1x gedaan... 2maanden terug toen had ik verkeerde settings... mijn vrienden waren allemaal stoned en ik was als enige die paddo's op had... en het was savonds dus weinig hallicinaties gezien... ik weet alleen dat die vrienden van mij op dat moment heel irritant waren... en dat ik nooit meer met mensen gaan doen die gaan blowen want daar schiet je niks mee op! Colobiaanse waren wel relax maar doordat ik een EGO-trip had en hun gingen er om lachen werdt ik door hun helemaal gek... niet dat ik een bat-trip had... maarja

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hawaïaanse paddo's komen als portie al in de helft van het gewicht van andere soorten, dus 1 portie zou oke moeten zijn. We kunnen natuurlijk niets garanderen, elke trip is anders.

TrippyShit

Badass junkie
Ik zou zelf een hele nemen omdat ik hawaiiaanse niet intressant vind. Gimme mexicans :)
Maar aangezien jij ze wel intressant lijkt te vinden en op 1 portie columbiaanse er al helemaal niks meer van snapte, zou ik een half portie hawaiiaanse proberen. Voor het geval ze bij jou wel sterk uitvallen. Vond je het te mild? Neem je de volgende keer een heel portie of een andere soort. Je kan voor een 2e keer beter een iets te milde trip hebben dan een te heftige vind ik zelf. Als ik de 2e keer een te heftige trip zou hebben gehad en eventueel bad zou zijn gegaan zou ik mn ass niet gered kunnen hebben. Maarja weet je ook niet eigenlijk. Maarja half portie zou ik zeggen.. Beter te weinig dan teveel als het om psychedelica gaat bij een onervaren persoon.

Bovenaan