• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hasjmelk

Bigfoot

Experimenterende gebruiker
Op dit ogenblik ben ik aan het drinken van de hasjmelk die ik net gemaakt heb, helemaal alleen thuis, niet gegeten sinds gisterennamiddag

ik ben benieuwd nr het effect... dit is de tweede keer dat ik het doe en de eerste keer had ik 0.35 g hasj gebruikt deze keer wou ik 0.5 gram ongeveer proberen mr ik heb geen weegschaaltje ofzo, dus heb ik mr gegokt nr de hoeveelheid: heb zakje met 5 gram tempel en dat is 1 mooie schijf dus ik heb ongeveer een tiende van de schijf afgebroken en in de melk verwerkt...

14.50 uur; men tas is ondertussen net leeg

men volgende post volgt wanneer ik iets begin te voelen, ik ben benieuwd:d

Mr.jiho

Wijs gebruiker
kga het binnekort ook eens proberen, wil je een beschrijving maken van hoe je het gemaakt hebt?

Bigfoot

:) danku,

heb net al een jointje voorgerold voor het geval ik na ongeveer 2 uur nog niets zou voelen, maar ik hoop dat het er eentje wordt om het effect te verlengen:d

we shall see i guess:tongueout:

kdenk dat het nu geen kwaad meer kan om te eten? heb wel honger nu na meer dan 24u nx gegeten te hebben

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ah zie :tongueout: tis nu een uur geleden? Voelde al iets ? Kan zijn da ge nog een half uurtje moet wachte ze.

Tempel, zelfde als de mijne vorige keer met u :tongueout: da was wel nice van 0,3gram toen dus ge zult het wel voele :P
greetz en enjoy :tongueout:

Bigfoot

Mr.jiho zei:
kga het binnekort ook eens proberen, wil je een beschrijving maken van hoe je het gemaakt hebt?

is heel simpel:

je hebt nodig:
- melk (best volle)
- boter (hoe meer vetgehalte hoe beter; hasj lost op in vet, ik heb boereboter met 82% vetgehalte gebruikt)
- kruidnagel (ik doe er toch zo'n 3 a 4 bij ik weet niet of het echt nodig is...)
- en hasj uiteraard (voor de eerste keer best zo'n 0.3 a 0.4 gram heb ik me laten vertellen...)

je giet eerst een tas vol volle melk en giet die dan over in een kommetje, begin te verwarmen en doe er al de kruidnagels in.
breng de melk zo tot tegen het kookpunt aan en voeg dan de boter toe die je laat smelten in de melk (ik heb 1 schep met een vork gebruikt ben ook niet echt zeker wat de ideale hoeveelheid is).
als de boter is gesmolten voeg je de hasj toe in kleine stukjes gebrokkeld en verwarm verder op een zacht vuurtje totdat de hasj volledig is opgelost.
uiteindelijk giet je alles terug over in de tas en voeg evt suiker toe mr dat is ook niet echt nodig ofzo, ik vind dat het van zijn eigen al ni slecht smaakt op zich...

enjoy :mrgreen:

Bigfoot

Argulas zei:
Ah zie :tongueout: tis nu een uur geleden? Voelde al iets ? Kan zijn da ge nog een half uurtje moet wachte ze.

Tempel, zelfde als de mijne vorige keer met u :tongueout: da was wel nice van 0,3gram toen dus ge zult het wel voele :P
greetz en enjoy :tongueout:
tis nu een dik half uur geleden é argulas, ik voel nog niks mr ik denk ook dakket wel zal voele zenne:tongueout:

azgaza

Badass junkie
In een tas? Tas?? Tás???! Je drinkt toch niet uit een tas? Of.. mis ik hier iets?
Maargoed; veel plezier met je stonedheid die zo wel in zal slaan.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
haha nee, dat is zeker vlaams ofzo.
Hij bedoeld een kop, voor bijvoorbeeld koffie :grin:

Wij noemen dat een tas :grin:

Maar jij dacht zeker een handtas ? :grin:

en je word niet alleen stoned van hasjmelk hoor, Eerder mega high en soms zelfs tege het trippe toe (in lichte vorm welliswaar, zoals het opkomen in een trip. zo heb ik het toch ervaren.)

Bigfoot

een tas... mss gebruike ze da ni in nederland ofzo?:tongueout: lol

een jat, een tas, een kopje,...:tongueout: geen handtas ofzo nee:tongueout:

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
haha nee, dat is zeker vlaams ofzo.
Hij bedoeld een kop, voor bijvoorbeeld koffie :grin:

Wij noemen dat een tas :grin:

Maar jij dacht zeker een handtas ? :grin:

Ja ik dacht aan een 'gewone' tas, bv. een rugzak, of een handtas, of gewoon wat in nederland met tas bedoeld wordt. Wel grappig dan, dat flaams. Ik dacht dat ik de meeste vreemde flaamse woorden inmiddels ook wel wist.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lol, dan vraag ik me af, wat zijn de meest wrede vlaamse woorde ? :mrgreen: en welke woorden gebruike jullie daarvoor dan ?

Bigfoot

Ondertussen zijn we bijna een uur verder, ik ga niet zeggen dat ik niets voel want ik voel me wel degelijk anders mr het gevoel is enorm moeilijk uit te leggen, een beetje meer in mezelf en me minder bewust van de buitenwereld lijkt me, maar het volledige effect is er nog lang niet...

dit vind ik altijd het lastigste stuk: wachten op het effect van de drug, ik ben altijd enorm nieuwsgierig vooral en begin dan te twijfelen aan of het nog zal komen als het wat lang duurt, mr heb in het verleden al gemerkt dat geduld echt wel een schone deugd is dus... wachten maar:)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hm in Duitsland zegt men toch ook "eine Tasse Tee, bitte" (of niet?) XD

Fijne hasjtrip toegewenst! Ik heb er zelf vervelende bijwerkingen van, zoals misselijkheid en/of extreme loomheid. Maar het kan wel erg trippy worden.

Bigfoot

Ik heb ondertussen toch wel al een vrij highgevoel en ik voel plotseling ook ineens de drang om dit huis te verlaten want zon schijnt buiten enzo dus ik ga hier eens wat rondwandelen... de natuur in:)

Bigfoot

njah ben dus terug, het begon wat slecht weer te worden precies...

hetgeen ik van de hasj ondervindt wordt geleidelijk aan alsmaar meer.
tegen het begin van de wandeling was ik gewoon makklijker gefascineerd door eenvoudige dingen zoals planten, kinderen die op de speeltuin aan het spelen waren en dernet was het al wat meer... bewegingen gingen raar, men lichaam voelt anders typen is ook niet echt makkelijk meer mr gaat nog wel.
heb dernet donder gehoord en dat was echt zo'n prachtig geluid vond ik:), ik was er echt van onder de indruk...

njah nu dus terug thuis en onderweg nr binnen men nonkel tegegekomen die hierboven woont en die weet mij te zeggen dat ons ma dus wel vanavond al terugkomt:confused: da vondek wel iets minder natuurlijk ik dacht dat die weg was tot donderdagavond... dus nu zijn de effecten wel lichtjes nen andere kant opgestuurd natuurlijk mrja al bij al blijvek wel kalm

Bigfoot

ondertussen is het 3 uur na inname:tongueout:

ik voel me nu toch al een tijdje ook vrij sloom en het effect is niet echt heel sterk mr het is er nog wel, ga mr eens een jointje roken in de hoop dat dat nog iets interessants geeft:tongueout:

Bigfoot

Ok, ben dus net gaan blowen aan de vijver, eerst op een bankske tijdes't blowen gewoon de natuur observeren; eenden die vliegend in het water landen en zo nog even voortsurfen, fluitende vogels dat als muziek in de oren klinkt, echt zo boeiend allemaal in deze toestand:)...
dan nog eve verdegewandelt langs die vijver en terwijl de joint verder opgesmoord, en toen ik terugkwam langs die weg zaten er op da bankje waar ik eerst zat 2 gasten nen joint te rolle
:mrgreen: echt zo hilarisch:tongueout:

njah terug aan mijn huis aangekom te zijn had ik door dat de sleutels nog binnelagen dus heb ik moeten aanbellen bij men nonkel:confused: ik vraag me af of die iets doorhad...

anyway ben er dus int algemeen wel neig van aant genieten hoor:wink: :stoned:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
haha zalig, 6u later nog gevoel
over het klaarmaken...
ik heb me laten vertellen dat suiker thc (gedeeltelijk) neutraliseerd dus mss beter geen suiker toevoegen als je het optimale effect wilt

(denk maar aan: als je erg stoned bent je met wat suiker toch wat minder stoned word)

Bigfoot

het effect is zo goed als weg nu hetgeen nog rest is sterke vermoeidheid... ga mr eens bijna slapen denk ik
in alle geval heb er van genoten en het heeft langer geduurd dan ik had gedacht

ik raad iedereen aan dit ook eens te proberen

Bigfoot

euhm ja nonkel kzou ni wete welk ander woord jullie dervoor gebruike:d

: de man van de zus van mijn moeder:tongueout:

ja wij wone in een appartement me 3 gezinne boven elkaar: wij gelijkvloers, boven ons de 2 gezinnen van ons ma haar 2 zussen...

Bigfoot

inderdaad maar wat zeggen jullie dan tegen de broers of zussen van vader of moeder? (wij dus nonkel en tante zou ni wete wa anders:tongueout:)

Doerak

Bewuste gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Hm in Duitsland zegt men toch ook "eine Tasse Tee, bitte" (of niet?) XD

Fijne hasjtrip toegewenst! Ik heb er zelf vervelende bijwerkingen van, zoals misselijkheid en/of extreme loomheid. Maar het kan wel erg trippy worden.
Ik denk dat onze zuiderburen het woord van de Fransen hebben gejat. Die zeggen het namelijk ook. Aangezien ze in Wallonie Frans praten, en "een tas koffie" ongeveer het vetste is wat je met 12 letters kunt zeggen, zullen ze het in Vlaanderen wel hebben overgenomen.

Je trip zal inmiddels wel over zijn? (Over zenne? :grin: :grin: )

Bigfoot

jaja uiteraard is de 'trip' nu over... ik zet 'trip' tussen aanhalingstekens omdat ik niet helemaal zeker ben of ik dit trippen kan noemen... mss heb ik toch te weinig hasj gebruikt...

en @ metaalkonijn: tuurlijk oom, daar had ik zelf eigelijk wel kunnen opkomen

A

Anonymous

Gast
ooh geweldig die woorden :P

lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?

Bigfoot

bdk zei:
ooh geweldig die woorden :P

lijkt me wel een leuke ervaring hasj melk, vind je het niet alleen een beetje teveel werk om het te maken?

helemaal niet je bent ongeveer even lang bezig aan een tas hasjmelk dan aan een hasjjoint en je hebt er zoveel meer genot van :mrgreen:

Graindor

Newbie
lol, tof verslag, ma kpeis dage echt meer moet gebruiken ze, want twas precies weer te zwak hebbik den indruk...
kheb toch liever nen dikken hasjtoep ze :tongueout:
ma krijg wel zin da ook eens te proeven :)
binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan :stoned:

greetz :wink:

Bigfoot

hehe ja ik ga volgende keer toch voor 0.6 gram ongeveer op een weegschaalke gaan natuurlijk als ik het terug bij argulas kan doen want die heeft er eentje want het kan natuurlijk zijn dat ik nu toch niet zoveel had gebruikt dan ik had geschat... weegschaaltje is wel handig dus om da zowa beter bij te houden :wink:

Bovenaan