Hasj poeder

Ik heb dus een klein blokje hasj gekregen van een vriend van mij van 2gram. Ik heb zelf geen grinder en het was heel hard en wou niet met een aansteker er aan zitten want dan gaat wat THC weg. Dus ik heb het maar fijn zitten malen in een ouderwetse stamper. Nu is het allemaal poeder geworden kan ik dit nog steeds in een jointje met tabak stoppen?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb dus een klein blokje hasj gekregen van een vriend van mij van 2gram. Ik heb zelf geen grinder en het was heel hard en wou niet met een aansteker er aan zitten want dan gaat wat THC weg. Dus ik heb het maar fijn zitten malen in een ouderwetse stamper. Nu is het allemaal poeder geworden kan ik dit nog steeds in een jointje met tabak stoppen?
Sowieso. Ik beukte het weleens in een gripzakje met een aansteker er op zodat het poeder werd omdat het zo hard was. Werkt prima.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dat deed ik gister nog. Goede manier!

Hasj poeder word je ook stoneder van. Hasj brand eigenlijk te sloom voor long vloei en tabak. Dus je verspilt altijd een beetje. Door tot poeder te slaan verminder je dit en rook je meer THC.
Ja nu je het zegt. Vaak als je een hasj jointje aftikt vallen er smeulende brokjes uit.

Chillax

Bewuste gebruiker
Goede en verse hasj is kleverig en absoluut niet tot poeder te vermalen. Hasj komt uit de toppen van de plant en net als hars van een boom stroperig en kleeft als de malle.

Hasj blokken die hard zijn en tot poeder te malen zijn, zijn heel oud en uitgedroogd. Tijdens dit proces wordt THC omgezet in CBN (cannabinol) waardoor je er dus in de regel meer stoned van wordt dan echt high. Het verliest dus niet perse z'n werking, maar wordt er wel anders door. Verse hasj is kneedbaar en zacht

Bovenaan