hashpijpje

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Beste Forumleden,
Ik als groot fan van lekker hash zou graag een hashpijpje willen.
Nou vroeg ik me af of iemand een goede weet.
En is een hashpijpje anders dan een wietpijpje?

Alvast bedankt!
R0mmelP0t

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Niet echt een antwoord op je vraag maar hasj vind ik het lekkerst om puur te roken op deze manier:

Steek een naaldje vast in een klein stukje, steek op de kop een stukje hasj, dit steek je in brand en je zet er een glas over...als je glas vol is... beetje over de rand schuiven en met een rietje de rook eruit zuigen.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Niet echt een antwoord op je vraag maar hasj vind ik het lekkerst om puur te roken op deze manier:

Steek een naaldje vast in een klein stukje, steek op de kop een stukje hasj, dit steek je in brand en je zet er een glas over...als je glas vol is... beetje over de rand schuiven en met een rietje de rook eruit zuigen.

Dankjewel voor je reactie!
Ga dit zeker eens uitproberen.
hash pijpje lijkt me wel chill voor buiten maar een jointje draaien is eigenlijk ook wel prima haha.

R0mmelP0t

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb een vergelijkbare manier, maar die is naar mijn mening iets makkelijker. Werkt als volgt:

- Rol een brokje hasj tot een reepje (hagelslag :grin: )
- Prik een gaatje in het midden van een tipje en doe het rolletje hasj er doorheen.
- Leg het tipje op een shotglaasje
- steek de hasj aan en zet er nog een shotglaasje overheen op zijn kop.

Weet niet of het duidelijk is. Je heb zegmaar een shotglaasje rechtop met een shotglaasje op zijn kop er overheen. Daarin blijft de rook hangen, je kan hem dan heel makkelijk oppakken zonder dat de boel verplaatst. Je zuigt de rook gewoon met je mond door de kier naar buiten.

Marcko

Belezen gebruiker
Er zijn oneindig veel hashpijpjes chillums bv ikzelf heb zo een pijp

Bijlagen

• pipe_metal_amsterdam.jpg
    pipe_metal_amsterdam.jpg
    118,8 KB · Weergaven: 816
Bovenaan