hash te zanderig

Manu76

Badass junkie
Hey hey net een blok hash gekocht maar deze is veel te zanderig valt hele tijd uit elkaar net als zand weet iemand hoe ik dit wat harder en plakkeriger maak bv in koelkast steken ofzo??
Waarom zou je dat willen? Klinkt een beetje als wat ik als pollen ken.. heerlijk spul vaak en dan kun je het misschien zelfs klein krijgen zonder aansteker en kan ideaal zijn soms.
Die olie-hash is waarschijnlijk andere plant, ander productieproces maar hoeft zeker niet altijd beter te zijn.

Eve's drop

Badass junkie
Als je een vlam er lichtjes tegen aanhoud, bubbelt deze dan mooi? En verkleurd het van licht naar donkerbruin?

Dan zit het opzich wel goed.

Verbrand het en word het zwart, en komen er zwarte rookpluimen vanaf dan is het sterk versneden met wie weet wat.

Lichtbruin achtige hasj wat een beetje op kinetisch zand lijkt dat noemen ze la mousse in frankrijk, doorgaans niet de beste kwaliteit maar het hoeft zeker niet slecht te zijn.

Als je deze structuur niet fijn vind kan je een bonk tussen je handen rollen en kneden zodat het een stevigere structuur krijgt, lijkt op een temple ball.

Eve's drop

Badass junkie
Ik dacht aan nog lichter bruine versie, die zodanig uit elkaar valt, dat er ook geen balletje van te maken is, maar ik was wel extra blij met dat spul in die tijden dat ik blowde met tabak.

Enjoy life Bro!

Ja ik ken het, heb ook vaker zulke zooi gehad.
Zo'n thermo fles met kokend water eroverheen rollen doet wonderen, zoals een soort deegroller.

Dan word de thc wat plakkerig en kan je het kneden, daarna wel goed inpakken.

Het is meer een soort keefhash, wat eigenlijk nog een half jaartje ge-cured moet worden.

Bovenaan