• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Happy caps... what the shit?

Sillous

Belezen gebruiker
door de gemengde reacties van happy caps had ik een dubbel gevoel bij maar ik dacht fuck it en ik probeer het maar voor de fuck of it (nog steeds heftig in de comedown atm) ik zeg je… heftig. maar niet zoals je zou verwachten of in de positieve zin zeg maar

om 15u stipt nam ik 1 cap van Trip-e, helaas wel net na een maaltijd.

2 uur later helemaal niks dus ik neem bij. Ik hoopte op een trippy avond vol visuals maar dat pakte anders uit

een klein uurtje later na de 2de cap voel ik me misselijk en het gevoel van overgeven (net niet genoeg om naar het toilet te stappen)

ik verdraag het wel en de avond verloopt eigenlijk door gewoon heeeeel erg verveeld te zijn en naar bed toe te stappen, er uit komen en wat surfen op het net, en weer opnieuw.

De hele avond was een waste van time. altijd maar wachten en hopen dat het toch nog komt. (had intussen al wat meer ervaringen gegoogled dus had nog een tikkeltje hoop na 4/5 uur)

nu is het 22:28. weet niet eens of dit hele ding echt wel een trip was. alles is zo een waas. ik twijfel of de caps wel echt legit waren. Ik heb er twee over misschien kan ik wel eentje testen ofzo…

de gedachtes die ik vandaag heb voelde ook heel unfinished zeg maar. was half tegen mezelf aan het praten maar kon nooit een zin/thought ofmaken. Best vervelend als schrijver want ik denk constant aan om mijn gedachtes zeker tijdens gebruik later op te schrijven.

dusja de comedown was something else. Wouw sinds gisteren eens voor de eerste zelf brood bakken in de airfryer en van het ene op het andere moment sprong ik uit bed en deed het gewoon en terwijl als een halve gare naar live tiktok te kijken van een andere halve gare.

ik weet niet meer hoe het juist gekomen is en wat er tussentijd gebeurt is maar plots lag ik op de grond in de keuken (deed ik bewust hoor geen paniek)

en euh ja fast forward dit was mijn eerste (trip?) report. ik sluit af met de tekst die ik voor ik dit schreef, geschreven heb. (alles was one-shot. sorry voor de typos of slechte zinsbouw. Men mind gaat 1884km per uur atm

Ik had maar 1 kous aan en ik lag op de keukenvloer met mijn hoofd in de koelkast.

Daarna 1 voet, en een beetje later beide voeten.

Daar lag ik een tijdje, op de grond, in de keuken.

Ik proefde chiazaad die rond mij verspreid lag en terwijl ik gedachtenloos na dacht herpositioneerde ik mijn tussen de deur.

Ik knuffelde en kuste de deur.

En als laatst propte ik me vol met vers gebakken proteinebrood, spaghetti en kruidenkaas.

En zo schrompelde ik de keuken uit, zoekend naar het toetsenbord om dit neer te pennen.

Ik ben een halve gek aan het worden.

Edit: mijn voeten hebben sinds 4-5 uur na inname beide caps echt een heel apart/naar gevoel. Ik kan het niet beschrijven maar het is zeker niet iets onopvallend. Het voelt een beetje hoe mijn hele lichaam voelt tijdens een lsd maar dan als minder milde vorm. Enkel mijn voeten. Vandaar dat ik for some reason ergens onderweg ook maar 1 kous aan heb

Edit 2: eigenlijk had ik niet onder tripreports willen plaatsen omdat dat eigenlijk niet de bedoeling was maar ik vind deze ervaring zo naar dat ik het maar toch onder trip reports zet en niet als algemene post. Misschien had ik moeten wachten tot morgen wanneer ik volledig "nuchter" ben

Edit 3: ik bedoel dit had ik niet onder trip reports moeten plaatsen omdat ik niet helemaal zeker ben of dit een trip uberhaupt is.

Edit 4: eindstand en waar het op neer komt: ik raad het niet aan. de gewenste effecten waren duidelijk NIET aanwezig. voldeed niet aan de verwachtingen, eerder nauseous, drowsy, weak, bloated, drunk behaviour and unpredictable/unreliable

Laatst bewerkt:

Cardboard

Wijs gebruiker
'Happy' caps. Een aantal jaren geleden geopereerd en bij mij ging dit ook bepaald niet lekker. 2 caps, 0 plezier maar wel misselijk als wat. Uiteindelijk is alles er (gelukkig maar) uit gekomen. Niet aan te raden, deze zooi.
Zorg goed voor jezelf en neem voldoende gezond en voedsel of desnoods supplementen! Sterkte, en dank voor het delen want deze waarschuwing is wel op z'n plaats

Casrus

DF-koning
Heb ook eens trip-e genomen. Was ook bijna niks. Op het internet ergens gelezen dat de aanbevolen dosering veel te laag is en je er beter een stuk of vijf of meer kunt nemen.

Sillous

Belezen gebruiker
Heb ook eens trip-e genomen. Was ook bijna niks. Op het internet ergens gelezen dat de aanbevolen dosering veel te laag is en je er beter een stuk of vijf of meer kunt nemen.
Had ik ook wel gemerkt later.

Toch heb ik weinig zin om eerst 2 uur misselijk te zijn en effectief te kotsen alvoor de gewenste effecten beginnen te werken.

No thanks. Dan is designerspul nog gezonder dan dit waar enkel 'natuurlijke' stoffen in zit

4/5 caps als dosering op zich is al veel te veel om enkel de gewenste effecten te kunnen ervaringen, van eender welk middel dan ook.

Marketingtruc? Frabricagedomper?

4 op 5 van de gebruikers wordt misselijk tijdens het gebruik, en wie te weinig neemt voelt helemaal niks (buiten de ongewenste effecten misschien die ik ervaren heb), dan is er toch echts iets niet helemaal juist met de samenstelling of waarom die nog steeds zo goed verkopen.

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Je wordt er ook slaperig van. Denk dat we verkeerde verwachtingen hebben van LSA.

Je leest tripreports dat mensen en hele extreme ervaringen mee hebben, maar hoe dat precies werkt bij LSA weet ik ook niet.

Chatje

Newbie
Blijft vreemd spul inderdaad. Er zijn ook 2 verschillende varianten van trip-e's in de markt, in de verschillende versies zitten net iets andere ingrediënten. Mijn ervaring is dat de toegestane dosering eigenlijk nooit werkt. Ik heb wel eens 8+ uren zwaar getript van dat spul bij een dosering van 4 capsules, maar bij later gebruik zo'n immense spierpijn na afloop dat we het nu maar bij 2cb houden :)

Sillous

Belezen gebruiker
Blijft vreemd spul inderdaad. Er zijn ook 2 verschillende varianten van trip-e's in de markt, in de verschillende versies zitten net iets andere ingrediënten. Mijn ervaring is dat de toegestane dosering eigenlijk nooit werkt. Ik heb wel eens 8+ uren zwaar getript van dat spul bij een dosering van 4 capsules, maar bij later gebruik zo'n immense spierpijn na afloop dat we het nu maar bij 2cb houden :)

Zijn de twee varianten te vinden of is dat verdoken tussen de vendors? Een nieuwe ervaring met happy caps wil ik niet helemaal uitsluiten (om een second opinion te geven) alhoewel ik betwijfel dat bijvoorbeeld dance-e dan wel hetgeen zal doen dat ie moet doen..

Van de natuurlijke stoffen is kratom hetgeen dat ik het beste kan verdragen waar ik ook geen lichaamlijke klachten als misselijkheid heb.

Vanavond neem ik lsa voor de eerste keer. Weet niet eens of ik vanavond nog uit ga maar ik ga alvast voor een avond/nacht wandeling

2cb heb ik en had ik eigenlijk voor de planning staan maar de shop heeft een beetje met mijn bestelling gemist waardoor ik met een hele voorraad lsa zegels lig, dus daar moet ik gebruik van maken. :tongueout:

Chatje

Newbie
ik betwijfel dat bijvoorbeeld dance-e dan wel hetgeen zal doen dat ie moet doe
We hebben alle andere -e's ook geprobeerd maar trip-e was de enige die echt werkte.
Zijn de twee varianten te vinden of is dat verdoken tussen de vendors?
Als je online zoekt zal je een versie vinden met;
Per capsule: Hawaiian Baby Woodrose (150 mg), cafeïne (20 mg), calcium dioxide, magnesiumstearaat, Hydroxypropylmethylcellulose (vegetarische capsule)

En een versie met;
Hawaiian Baby Woodrose (275 mg), guarana (25 mg), magnesium stearate, calcium dioxide, hydroxypropylmethylcellulose (vegetarische capsule).

theacidwizard

Experimenterende gebruiker
Denk dat die trip-E capsules het best werken na 6 of meer uur vasten.
Truffels werken ook veel beter op een echt lege maag.
Maar voor gemak is 2-CB of LSD zoveel makkelijker, eten gaat synthetische drugs niet tegenhouden.

Sjakka

Belezen gebruiker
Ik raad Trip-E sterk af. Ik kocht het bij een lokale smartshop en nam eerst twee van de vier pillen. De eerste uren voelde ik helemaal niets. In de hoop alsnog iets te merken, nam ik drie uur later de derde pil.

Pas 8 à 9 uur later werd ik wakker – ik was in slaap gevallen. Op dat moment kreeg ik een extreem vaag en onprettig gevoel, alsof ik boven mijn bed zweefde. Het was geen fijne ervaring. Vervolgens moest ik naar de wc, waar ik zo’n 20 minuten bleef hangen. Flink aan het kotsen was. Mijn zicht werd volledig zwart, en ik raakte in paniek. Toen mijn zicht terugkwam, pakte ik mijn telefoon en vroeg in de groepsapp of iemand anders dit ook had ervaren. Iedereen bleek in een bad trip te zitten. We besloten bij elkaar te komen om er samen doorheen te gaan.

Een jaar later vond ik de verpakking terug in een oude lade. Dit bracht de herinnering aan die nare ervaring terug. Toch vroeg ik me af: was het echt zo erg, of had ik gewoon pech gehad? Uit nieuwsgierigheid maakte ik het laatste pilletje open en nam een klein lijntje. Binnen 30 minuten begon de bad trip opnieuw, bijna identiek aan de eerste keer. Gelukkig was het deze keer minder heftig en van korte duur, omdat ik maar een kleine hoeveelheid had genomen.

Voor mij nooit meer Trip-E!

Bovenaan