Helaas laat mijn drukke schema geen LSD trip toe op het moment.Fool zei:Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had?
Fool zei:![]()
Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had? :P
Psychedelibee zei:Helaas laat mijn drukke schema geen LSD trip toe op het moment.![]()
Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment, nou had gister best gekund ware het niet dat ik de dag ervoor aan de pep zat op de meet en maar 3 uurtjes had geslapen. Niet echt een goed moment om het microdoseren uit te testen dus.cheiron zei:Dat is met microdoseren geen excuus meer toch![]()
Damn die mis ik ook al, blow al een tijdje niet meer doordeweeks. Happy smoking voor de genen die dat wel doen.Pionier zei:Oja, en niet te vergeten. Happy 4/20![]()

Fool zei:Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had?
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.Psychedelibee zei:Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment
Ja dat snap ik, maar kan me op werk helaas niet permitteren dat ik teveel neem. Heb veel meetings en presentaties, dan moet ik me wel kunnen concentreren natuurlijk. Dus eerst maar eens thuis de juiste dosis vinden.cheiron zei:Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.Psychedelibee zei:Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment
De geschikte mindset is naar mijn idee anders dan bij een 'normale' dosering: geen innerlijk werk of een hele dag vrij maken, maar juist een productieve dag, zoals school, belasting invullen, werk, etc etc. Dan moet je natuurlijk wel laag genoeg gedoseerd hebben; 25 ug kan al teveel zijn voor zo'n dag. Maar omdat je om de 3 dagen opnieuw kunt doseren zonder tolerantie, is dat best uit te zoeken....
Psychedelibee zei:Ja dat snap ik, maar kan me op werk helaas niet permitteren dat ik teveel neem. Heb veel meetings en presentaties, dan moet ik me wel kunnen concentreren natuurlijk. Dus eerst maar eens thuis de juiste dosis vinden.
SmartieAndMe zei:![]()
Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning?![]()
Scherp heren! En geniet van de reis TijdloosTijdloos zei:SmartieAndMe zei:![]()
Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning?![]()
Jaaa!!
Alles staat bijna klaar nu nog wachten op mede 'reisgenoten'![]()
Tijdloos zei:Dank je gaat zeker lukken , goede stemming zat voorraad van alles en gezelligheid
Over een uurtje is het zover. Heb maar oxazepam bewaard/gekregen mocht iemand te hard gaan , maar met zegels van 130 mics verwacht ik dat niet.
RIP A.Hoffman.
SmartieAndMe zei:haha dat hangt er vanaf. In mijn geval zijn spontane acties áltijd de beste acties, tenzij het met drugs te maken heeft. Dan zijn het altijd de slechtere beslissingen![]()
Goede trip gehad?
Albert Hoffman beleefde zijn eerste LSD trip op 19 april 1943, het is vandaag de dag 72 jaar geleden dat Albert Hoffman deze trip maakte.. Gefeliciteerde ouwe tripper![]()
![]()
Happy bicycle day inderdaad!Ik weet nog dat ik ooit dit topic geopend heb om deze speciale dag te willen delen met jullie. Zo ook vandaag laat ik deze dag niet zomaar aan mij voorbij glippen!
De dag dat Albert Hofmann zijn LSD tripje (250µg) beleefde op de fiets in Bazel, Zwitserland 1943. Nu het vandaag maar liefst 75 jaar geleden is, vraag ik me af of er iemand ten ere van Albert Hofmann een ''75-jarig jubileum trip'' gaat beleven?
Happy bicycle day luitjes !![]()
Ga jij nog trippen @Pionier ?
Komt wel weer, geen haast.Dus de psychedelics laat ik nog eventjes voor wat het is![]()
Thanks man! Zal wel even laten weten hoe het was en later zal uiteraard ook nog wel een trip report volgen.Ben al benieuwd naar je ervaringen met de San Pedro @Psychedelibee !
Mescaline staat ook nog wel echt hoog op mijn bucket-list
Goede trip gewenst alvast!
Wow thanks, die was bijna aan me voorbij gegaan.Happy bicycle day jongens!![]()
Ai heerlijk man!Happy Bicycle day^^ nog niet concreet gepland, maar zodra ik een dag vrij heb waarbij het mooi weer is, ga ik er voor!
Is ie wielrenner?Hij ligt nu in het ziekenhuis.
Is ie wielrenner?