hallucineren van MDMA :S

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Het valt mij ook op dat bijna iedereen die hallucineert op X, altijd redelijk onschuldige en/of grappige dingen ziet. Op de topicstarter na dan!

Maxvike

Newbie
Wow, ... ik ben niet echt bekend met MDMA maar wel vanuit XTC. Dus wat indirecter vermoed ik.

Bij een keer flink los te gaan was de huid van mij en mijn vrouw gevlekt als mini panter vlekken. Deze ware dus klein en ze bewogen allemaal. Ik vond het met name mooi. De 1e keer schrok ik ... maar ik was het me bewust dat het niet echt was. Gelukkig ... anders zou ik waarschijnlijk freaken. Ik ben een gematigde gebruiker ... daarmee bedoel ik dat ik niet heel vaak helemaal los ga. Waarschijnlijk is dat 3x per jaar.

Maar als ik dit krijg weet ik dat ik behoorlijk ver ben gegaan en is het voor mij een graad meter wanneer ik eigenlijk wel genoeg heb gehad en stop met meer nemen.
Overigens vind ik het wel leuk als ik zo ver ben ... maar ... pfff omdat het met XTC is is de dag erna wel heel zwaar.

Ik zou het graag met MDMA proberen ... zonder de XTC ... maar met name om dus minder brak te zijn. Maar jah, ... MDMA vinden ??? Ik mis de ingangen want ik ben geen party beest maar een thuisgebruiker.

:rock:

tonderslag

Experimenterende gebruiker
Harderstyles zei:
@ hierboven.. XTC = MDMA!

hmm ja ma ik denk dat hij kristallen bedoelt.

Ik heb trouwens wel nare hallucinaties gehad en een vriend van mij ziet meestal dode mensen en zo heel freaky, hij houdt er niet van hij zuipt zig liever het ziekenhuis in hehe.
Binnenkort qlimax gaat ie trouwes wel slikken, eens kijken wat dit teweeg brengt haha.

Ik zelf begin een beetje af te stappen van de groene canadezen, ik heb deze meerdere keren gehad en er zit zoveel verschil in de pillen. eerst had ik er een keer 2 op en spacede ik m best lekker maar zaterdag had ik er 3.5 op en ik hallucineerde niet en had best zwakke hoogte punten.

Ik moet wel zeggen dat ik wat speed had gebruikt van te voren, ( 2 kleine lijntjes voor de oppepper zeg maar)

space ze !!

akinator

Newbie
Bij mijn tweede keer xtc de meest bizarre hallucinaties gezien, niet normaal. Begin van de avond 170 mg mdma kristallen afgewogen (0,1 mg) en later nog een paar likjes genomen. Weet helaas nooit hoeveel een likje nou is, maar aan het eind van de avond was het grammetje op met 2 personen. In de club zag ik het plafond bewegen en dacht dat er iemand op het plafond liep. Later zag ik hier een voet doorheen zakken en deze bleef bewegen, toen ik mijn hand erdoorheen haalde verdween de voet weer. Heel bizar, ook de wormen in gezichten heb ik gezien en hangende tafels. Begrijp nooit waarom iedereen dit ziet...
Laatste keer lag ik in bed na te spacen en zag ik spikkeltjes overal, dezelfde die je altijd ziet als het schemert/donker is. Om de 10 seconden focuste ik op alle spikkeltjes en kwamen deze op me afgezoefd. Mooiste hallucinatie ooit.
Iemand tips om het te stimuleren? Viel mij namelijk op dat de hallucinaties heel 'aardig' zijn en niet zoals met paddo's meer trippend. Het was voor mij altijd een soort van bijkomstigheid, als ik het zat was waren ze er wel maar niet meer storend. Laatste keer vlogen er peuken over de zaal en het enige wat ik kon bedenken, oh wat vreemd.
AKI

persoon

Ja ik hallucineer ook heel vaak op xtc/mdma!

Elke auto die voorbijrijd lijkt een politie auto, als ie heel dichtbij is zie ik pas dat het een normale auto is.
Er staan gebouwen op de wolken.
Ik heb wel meegemaakt dat ik om de wolken heen kon kijken (HEEL RAAR).
vliegende biggetjes wat eigenlijk verkeersborden zijn.

Ik vind het altijd leuk als dit gebeurt met xtc/mdma.

Janine

Newbie
ik heb eens gehad dat ik ineens een leeuw in de bosjes zag ligge en er liep ook constant een hele brede man voor me met een grote tattoo op zijn rug (was er dus niet) behoorlijk iritant want hij liep de heletijd voor mijn voeten, ik wist echter wel dat dit allemaal nep was dus vond wel grappig allemaal, t enige wat niet zo grappig was is dat ik zelf even op een andere wereld was.. ik was naar huis aan t lopen met mijn vriend en was 'blijkbaar' heel hard aan het zingen maar je kon er niets van maken. wat ik mij nog herrinerde was dat mijn vriend ineens voor mij hing en mijn naam riep, op dat moment dacht ik HUH? waar was ik zojuist? was dus gewoon echt helemaal van de wereldd! heb nu al vaak gebruikt maar dat was de enigste keer dat dat gebeurde, heb het even nagezocht en t blijkt dat er in sommige pilletjes en stofje zit dat je laat hallicuneren, ook dit is te testen dus, weet alleen even niet meer hoe het stofje heette!

robbin92

Newbie
2 Week terug heb ik met 3 vrienden en een vriendin de nieuwe rode eekhoorns en gele/oranje dj's uitgeprobeerd, zelf had ik ook nog een paarse triforce. De avond begon met wat drinken, tv kijken.

En tegen half 11 besloten we onze eerste halve rode eekhoorn maar in te nemen, na zo'n 45 minuten had ik hem goed te pakken en was helemaal aan het genieten. Na 1,5 uur had ik zoiets van: oke, kom maar op. Die andere helft kan er ook wel bij, zo gezegd zo gedaan. Ik ging nu erg lekker en werd ook steeds spraakzamer, maar voor mijn gevoel nog niet helemaal top. Dus een halve paarse triforce geslikt. Die ging heerlijk, voor mijn gevoel kon ik de hele wereld aan, hij ging steeds harder en harder, oah wat een heerlijk gevoel.

En toen zag ik mijn gele/oranje dj nog liggen, mijn vrienden gingen ondertussen ook lekker, maar 1 van hun had zoiets van: ik wil nog wel een tikkeltje harder. Dus de dj werd in 2 helften verdeeld en daar gingen we. Toen deze eenmaal in sloeg begon ik brillen te zien bij mijn vrienden, petjes, draden uit het plafond komen, trillende tv beelden, foto's die aan het bewegen waren. En toch vonden we dit totaal niet eng, maar juist heel leuk.

Eenmaal buiten dachten we de wolken te kunnen verplaatsen als puzzelstukjes. Haha heb nog nooit zo gelachen. Maar voor we het wisten was het alweer half 7, tijd om naar bed te gaan. Iedereen zocht zijn/haar plek op en gek genoeg vielen we allemaal heerlijk in slaap.

Volgende dag beetje zware benen, maar verder vrij weinig last. Ik vond dit een heerlijke en geweldige ervaring, maar we laten er wel wat tijd tussen zitten, zodat ons serotonine niveau weer goed herstelt is.

DrPepper

Wat ik zoals "gezien" heb; Relingen, Sta-tafels, Brillen, swaduwvlekken in gezichten die wellicht door velen als bloedvlekken geinterpreteerd worden. Het meest fraaie was nog wel dat vrouwke dat een paar slokken drinken nam, in 1 teug zal ik haar bekertje veranderen in een flesje, bekertje, flesje.....heden ten dagen weet ik nog steeds niet waar ze uit dronk :tearsofjoy: (was de 1e MOH in Dortmund)
Nog een vaag verschijnsel; transparant neon/metallic gekleurde streepjes over alles wat in mijn gezichtsveld ligt (heb ik ook vaak op t einde van een paddo- & truffeltrip).
Mensen door elkaar halen/voor een andere bekende aanzien :tearsofjoy: en zo zijn er talloze leuke tripbeschrijvingen die ik kan opsommen :mrgreen:

Gstylo074

Newbie
haha ik zag in de verte eeen auto in de sloot liggen maar toen ik dichter bij kwam was het een klein stroomkastje en bosjes hahaha wat een avond:P

lovelovelove

Gister was ik op een heel gaaf feestje. Daar hadden wat vrienden van me wat xtc bij zich had iets meer dan een kwartje helaas duurde het maar twee a drie uurtjes. Toen heb ik nog wat mdma gehaald en ongeveer 5 vingertopjes tussen 4 en half 9 's ochtends. Heerlijk dat love gevoel echt niet te begrijpen alleen had ik met mdma dat ik me niet hard voelde gaan al deed ik dat wel. O ja maar over dat hallucineren schimmen zie je inderdaad en het was net alsof het behang reliëf had en bewoog dus ja hallucineren op mdma kan al vond ik het niet heftig.
groetjes

Afgelopen weekend op een feestje in duitsland pilletje gedaan, minder als normaal en de zelfde pillen als eerdere keren (zelfde batch), maar ik denk dat t kwam omdat ik zo moe was. Maar ik heb geweldig veel zitten halucineren t laatste uur. Ik was aan t einde op de tribune gaan zitten, recht voor de mainstage, en op een gegeven moment heb ik de raarste dingen gezien naast de licht- en lasershow! Van Ufo's tot rijtjes huizen, ik vond t allemaal wel heel vermakelijk om een keer mee te maken. Maar volgende keer zorg ik dat ik beter uitgerust ben, want ik ga niet naar een feestje om op deze manier te trippen!

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Vorig weekend voor het eerst de bekende brillen gezien. Samen met de clownsneuzen en de snorren. Daarnaast nog oude mannen die kwijlend op de dansvloer stonden en rolstoelen. Hiervoor heb ik: dranghekken, winkelwagentjes, pixel mannetjes, symbolen (die elke keer vet hard gingen bewegen wanneer ik me er op focuste), pokémons, rare figuren en mensen die er niet zijn gezien. Misschien nog wel meer, maar dat ben ik allemaal weer vergeten... Ik hallucineer trouwens alleen maar als 2 of meer pillen op heb.

lovelovelove

wel leuk dat iedereen een beetje het zelfde ziet, al denk ik dat ik iets te weinig had om stoelen te gaan zien of brillen etc.. haha

SD7

Ik heb vaak gehallucineerd op MDMA, ik zag bijv. in een simpele bedrijgslogo alles wat op dat moment in mijn gedachte voorkwam, het was heel erg bizar en eng tegelijk, mickey mouse, garfield noem maar op.

Je kan het vergelijken met die plaatjes op internet waar je 10 dingen tegelijk ik kan zien bijv. een heks, een oud vrouwtje, een doodskop, jezus etc.

Marlice22

Newbie
De eerste keer Harddrugs van mij was ook MDMA.
het was echt super vet.
ik deed het samen met een vriend van mij.
we hadden voor 2 personen in een blikje gedaan.
ff goed dat blikje draaien zodat het gemengt was en toen drinken maar niet een vol blokje hoor de helft was er al uit.
na bijna een uur voelde ik nog niks.
toen hebben we het ieder appart gedaan, hy zn eigen blikje en ik mn eigen blikje.
hy had er verstand van heb ik me laten vertellen dus hy deed voor mij nog een bommetje erin
en bij zn eigen blikje ook.

ongeveer na 10 minuten ik stap de auto uit en hy slaat in !
echt niet normaal, alles kwam in 1 keer.

ik was Super druk de heledag
heb ontzettend veel gelopen, me helemaal dood geblowd en gerookt, en ik was zo geil als een koekie! :grin: :flushed: echt niet normaal, wel een super vette ervaring. :stoned:

het heeft bij mij zeker 6 tot 8 uur gewerkt.
toen ik thuis kwam ben ik gelijk door naar boven gegaan naar mn bed okal was ik helemaal niet moe.
ik keek nog ff tv maar ik snapte er helemaal niks van!

ik had de hele nacht niet geslapen, het leek wel alsof ik de hele nacht gewoon lach te zweven,
en met de mensen waarmee was wezen chillen die dag,
hebben de hele nacht naast me op me bed gezeten. :P

ik was zwaaaaaar aan het spacen!
ik bleef maar praten in me slaap/gezweefshit haha/

hele vette ervaring! :rock:

ik wil dit graag nog een keer beleven!.

Ajuuuuuuuuuuuu :wave: :grin:

Marlice22

Newbie
Re: Re:

JGV zei:
Supervlieg zei:
Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan.

Been there done that :mrgreen:

hahahahhahaha ! Jaaaah, indd ik heb ook wel eens gehad dat ik in mijn bed lag en als ik mijn ogen dichtdeed dat ik allemaal vrienden hoorde praten alsof ze aan het chille waren op mijn kamer.

Bij In Qontrol liep ik om zogenaamde glazen huisjes heen.

Ik denk dat dat mede mogelijk gemaakt word door het dragen van een (zonne)bril ! :wink:

x

haha echt vet jaa.
heb ik ook een keer gehad dat ik eigenlijk gewoon nog aan het chillen was terwijl ik allang lekker in mn bed lag.

de hele dacht door! :beer:

_SG_

laatst op syndicate had ik ook een beetje gehallucineerd op 2,5 rooie eekhoorntjes. ik nam een halfje om de 2 uur in ofzo daarom zal ik denk niet zo hard gehallucineerd hebben.
ik liep effe alleen met L ergens heen en hij liep voor me maar opeens zag ik heb ni meer ik d8 fk ik ben hem kwijt, ik kijk om me heen en zag hem niet, ik keek weer voor me en toen liep die daar weer wad erg verwarrend mar erg leuk als ik hem weer zag meteen fkng blij en knuffelen omdat ik um had gevonden. dat heb ik zeker zoon 5x gehad die nacht.

midden in de zaal met L en de rest, zegt L ineens staan die mensen nou aan een staantafel?
ik kijk en zie overduidelijk iemand hangent staan tegen een staantafel, ik knipper een keer en was weer weg,, erg grappig.

de ergste was egt vaag, ik stond beetje rechts van de zaal en nog iets verder rechts was het minder druk en ik zag in me ooghoeken iets raars dus ik keek en zag 3 groote picknick tafels waar allemaal mensen aan zaten ik dacht WTF :confused: hoezo staan er picknick tafels in de zaal toen vreef ik ff in me ogen en toen was het weg.

heb ook 3 mensen in rolstoel gezien ook in het publiek weet nog steeds ni of het echt was of een hallucinatie :P

vond het allemaal fkng vet syndicate was fkng hard!! en ik hoop volgende keer weer flink te hallucineren! :xtc: <3

ukkie

Newbie
haha heel herkenbaar vooral met die brillen..
Ik zag ook een keer ( ik heb een beeldje van papegaaien aan de muur) dat de papegaaien praten ik lachte me rot.. diezelfde nacht lag er ook een pakje kauwgom op tafel en de lantaarnpaal scheen naar binnen op het pakje ik was er zwaar van overtuigd dat het een telefoon was iedereen moest lachen.. en ik had een toen nog leeg aquaruim ik zat er vet lang naar te staren ( voor mijn gevoel) en t leek alsof de hele zee erin zwom zeepaardjes, mooie visse.. was wel vet. en vaker leek t alsof de gezichte van me vriende veranderde net asof ze zich niet goed voelde dat was ni chill zat ik de hele tijd te vragen gaat t wel gaat t goed??
oftewel die avond had ik teveel ghad.. dat gaan we niet meer doen maar wel grappige ervaring :grin:

overlaatst was ik onderweg naar huis en zag ik in sommige bomen of andere voorwerpen mensen, maar meer cartoon mensen. toen ik in mijn bed lag en probeerde te slapen kreeg ik trips over de beleefde avond en kon ik de echte wereld van mijn trip niet meer onderschijden, ik was ook aan het praten in mijn slaap omdat ik niet volledig sliep maar gewoon zwaar aan het trippen was.

lovelovelove

ha ja heb nu ook een keer echt getript auto's, katten, kettingen bomen waarbij ik dacht dat het een hard lopende man was ja grappig :)

pannekoek

Newbie
Ik vind het zo grappig dat iedereen zo ongeveer hetzelfde ziet! Brillen, dranghekken en rolstoelen enzo. Ik zou het zelf niet kunnen bedenken :)
Denk trouwens wel dat hallucineren iets is wat per persoon heel erg kan verschillen. Laatst was ik met iemand op een feestje, ze heeft de hele avond naar 'patroontjes op de muren' zitten kijken, en dat terwijl iemand anders die meer dan twee keer zo veel had gebruikt helemaal niets zag. Grappig, hoe je hersenen dan werken.
Was een erg vermakelijk avondje :)

boenkeng

Bewuste gebruiker
Laatst een keer dvdtje van een festival gekeken, paar snoepies op en ik zag alleen maar een kok met twee bakken sla waar die in liep te roeren (de dj die met zijn 2 draaitafels bezig was) :grin: :grin:

Moet wel zeggen dat ik een drukke werkweek had gehad, weinig geslapen de hele week dus erg moe was en daarbij best bezopen

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Handelaar zei:
jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.
In België zal het toch wel een stukje moeilijker zijn om daar goede pillen te regelen. Krijg het idee dat daar ook meer rotzooi in omloop is

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Paperplane. zei:
Handelaar zei:
jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.
In België zal het toch wel een stukje moeilijker zijn om daar goede pillen te regelen. Krijg het idee dat daar ook meer rotzooi in omloop is
Ik deed meer zo neerbuigend omdat het leek dat hij dacht dat er pillen in omloop zijn met een extra stofje waardoor je gaat hallicuneren...

Pebbles

Ik heb wel wat gehallucineerd met MDMA;

- Op bed zag ik een iPad doos boven een vriendin haar hoofd zweven
- Mijn lamp was een mediaplayer
- Mijn klok (die stil stond), ging met de minuten wijzer achteruit.

Ik vond het wel heel grappig allemaal en ik was er wel bewust van dat het door de XTC kwam.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Pebbles zei:
Ik heb wel wat gehallucineerd met MDMA;

- Op bed zag ik een iPad doos boven een vriendin haar hoofd zweven
- Mijn lamp was een mediaplayer
- Mijn klok (die stil stond), ging met de minuten wijzer achteruit.

Ik vond het wel heel grappig allemaal en ik was er wel bewust van dat het door de XTC kwam.
Ja, dat is het meestal ook wel met mdma hallicunaties, ze zijn heel realistisch,maar je bent je vaak bewust dat het door de mdma komt, en vind dat verder ook prima :wink:

neurotoxin

Belezen gebruiker
Als je teveel MDMA neemt metaboliseerd het in MDA, waar je van gaat trippen. MDA kan ook naast MDMA in XTC zitten.

Ik heb niet echt sterke visuals, maar de enige keer dat ik flink aan het trippen was had ik het volgende;
-Sterke soort van waas/blur filter over mijn gezichtsveld van de groene en blauwe lampen van het feestje;
-Bellenblaas automaat zorgde voor een soort van zwartwitte springende Donald Ducks geprint op witte plastic blokjes die naar beneden vielen als een kaartspel dat je uispeeld op Windows Vista/7;
-Warp speed uit Star Wars waarbij sterren in strepen langs mij schoten in de kleuren rood, groen en blauw;
-Bewegende mensen om mij heen lieten een soort van spoor achter als een soort van patience dat je uitgespeeld heb onder Windows 98, waarbij alle kaarten zeg maar een soort van achterblijven.

Heel erg lekker raar... Het was ook alsof ik het een soort van zowel voelde als zag :tongueout:

PS: ik had ook elke keer als de beat sloeg dat ik witte flitsen om mij heen zag alsof TL balken van onder tegen de muren schenen

Van MDMA heb ik echt vage shit gezien, (First post on Drugsforum)

-toen Ik buiten was met een klein groepje zag ik iemand heel snel bunkers in fietsen en langs de weg stopte een politie bus, alsof de fietser werd achtervolgd ofzo. (de persoon die op dat moment naast me liep zag hetzelfde).

-toen ik van een feest thuis kwam en men bed in ging, zag ik al men vrienden zitten in een kring om me heen alles eromheen was zwart en er stond een kaars in het midden, ze zeiden ook de hele tijd dat ik een joint aan moest pakken, ik werd helemaal gek want die wilde ik op dat moment echt graag hebben. :(

Toch blijf ik M wel 1 van de lauwste dingen die ik heb gedaan.

'Peace x :stoned:

Seliom

Newbie
Tja ik vind het altijd heerlijk om te hallucineren op pillen of m poeder. Altijd een soort extratje waar ik stiekem wel naar uitkijk. Je maakt dan zulke domme dingen mee en de rest zit je dan zo heerlijk uit te lachen.

Kwam ooit de tegenover buurvrouw tegen van mijn opa, ze kwam er heerlijk bij zitten. Arme mens is in de 80 geloof ik maar we hadden een leuk gesprek tot me maten zeiden dat ik hem weer tripte.

Ook heb ik ooit een kwartier geprobeerd mijn laptop uit te zetten met de afstandsbediening. Werkte niet helemaal en me meten zeiden niets natuurlijk, maar ze genoten wel!

Oja soms heb je dan ook hele gesprekken met volk dat er niet is en halverwege het gesprek begin je hard op te praten ook altijd fijn.

Altijd leuk om dit soort dingen mee te maken.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Was al bekend met hallucinaties in het donker of met m'n ogen dicht, van die levensechte beelden, alsof je wakker droomt. Dat je hele gesprekken aan het houden bent of hele pagina's van fora aan het lezen bent ofzo. Maar sinds gister voor het eerst echt de bekende wormen, spinnen, vliegjes en beestjes gezien. :mrgreen: Kwam er de volgende dag achter dat ik ook een erg grote dosis had gehad. Begon met dat ik in bed lag en ineens een rood oplichtend figuurtje van Motorhead in de kamer zag vliegen, met discolampjes eromheen. Vloog zo het raam uit. :mrgreen: Toen oplichtende wietplantjes op het plafond, een spiegel die ging barsten en de schaduw van beestjes die van beneden naar boven over de deur liepen, om vervolgens door het glas te kruipen en langs de andere kant weer naar beneden te gaan. Vervolgens zag ik dat de muren, kast en spiegel vol waren gezet met dikke zwarte verfstrepen, en aan het plafond hingen allemaal spinnewebben met spinnen erin. Toen keek ik naar het gordijn en daar zaten wel honderd vieze witte wormpjes in. Toen ik naar de wc ging zag ik ineens doorzichtige vliegen uit de lichte muur komen. Freaky shit. :openmouth: Ik was alleen in m'n eentje (feestje was al afgelopen), dus geen brillen oid gezien, ben wel benieuwd of ik die anders wel had gezien.

nitrowke

Newbie
Met mdma alleen hallucineer is nooit , rook ik er een joint bij begin ik echt enorm realistisch te hallucineren.
Herinner me nog dat ik na een avond stappen thuis in de tuin nog even een joint rookte om lekker relax te gaan slapen , ik plofte nog even in de bank voor wat tv te kijken , ineens zie ik m'n vriendin uit de slaapkamer komen en gaat naast me zitten op de bank , ze zwaait met haar hand en ineens gaat ze in rook op... Toen besefte ik pas da het een hallucinatie was , maar het was echt levensecht.

9 kansen op 10 zie ik ook altijd "geesten" , ik zie ze meestal ongeveer zo http://home.wxs.nl/~hasel037/0b14ecf0.jpg
Maar iets scherper en meestal mensen die ik ken. Zo herinner ik me nog dat ik ineens zo'n "geest" m'n ramen begonnen te lappen om 04.00 in de nacht :tongueout:

Schaduwen van stilstaande dingen die bewegen.

Kleuren op m'n pc scherm die enorm intens zijn

De kleur van muren die beetje veranderd

Alles krijgt oranje/rode/groene gloed over zich heen ( die is wel heel mooi om eerlijk te zijn :) )

Bewegende patronen op het plafond in het donker

Met gesloten ogen is het echt te gek voor woorden. Van gewone sterretjes , 3d tetrisblokjes tot een tekenfilm helemaal opnieuw afspeelt of mensen levensecht voor je ogen zien staan.

De meest heftige hallucinatie was met bij mij thuis , gewoon met vrienden gezellig pilletje en wat wiet. Maar natuurlijk mezelf laten gaan en veel te veel mdma binnen , enorm veel wiet gerookt.
Ik ging in de tuin een sigaret roken en keek uit verveling naar de sterren.
Wat ik me er nog van herinner :
Rond een gewone ster begonnen duizenden kleine sterretjes op te lichten , deze begonnen rond de gewone ster te draaien , en kwamen daarna pijlsnel recht naar mij toe gevlogen en ineens vloog ik precies zelf in de ruimte. Ik zag miljoenen kleine lichtjes voorbij scheuren , ik vloog echt door het heelal , ik zag kometen , melkwegen , gekleurde stofvelden....
Dit leek maximum 30 seconden geduurd te hebben.
En daarna schoot ik er ineens uit omdat een vriend m'n naam roepte omdat ik zolang wegbleef...
Volgens hun stond ik al een kwartier buiten naar boven te kijken.... Maar daar kan ik me niks van herinneren...
( maar doe deze nooit na , ik had echt belachelijk veel mdma binnen en het was echt niet verantwoord )

ps : de dingen die ik net opsomde gebeuren niet allemaal tegelijk , het zijn gewoon dingen die nu en dan voorvallen als ik wiet erbij rook . En ik ben altijd nog helder genoeg van geest om te weten dat het door de mdma+wiet komt , dus ben eigelijk nooit bang ervan geworden.

yasziy17

Newbie
Re:

Madelief zei:
.. Eej bizar! ik had vorige week zaterdag eenzelfde ervaring! Ik zat thuis bij paar vrienden, en na anderhalf dollartje zag ik brillen bij hun verschijnen - begon t mee. was wel funny -. Even later kwam er een grote protretfoto tot leven; complete cartoon gewoon! Na een paar keer knipperen verdween alles, maar zodra ik mijn ogen even op hetzelfde punt liet hangen was het dr weer. Verschijningen in de kamer, uit planten, kasten enzo.. T was niet eng - wist dat het weer weg zou gaan - maar wat niet relaxed was, was dat de huid van mijn armen aangetast leek: alsof dr (niet bewegende gelukkig) wormpjes in/opzaten... De gezichten van mijn vrienden zagen eruit alsof ze littekens van onwijze brandwonden hadden.. :openmouth: Huh! Bij t naar fietsen ondervond ik de grappige gevolgen van een 4 cm diepte die ik kwijt was :grin: (slot fiets niet open/ stoepjes, naast trap stappen)
Geen idee dat t kon.. Ben niet veel gewend kwa pillen (meestal maar 1 als ik neem), maarre; bizar. Wel funny voor n keertje, maar liever geen horrorscene op n feestje . Thriller!! Hihi!
@1337; toevallig ook dollars/ omgeving N-Holland?

heey jaa ik slik welis een pilletje of 3 om de maand en iedere keer als ik heb geslikt hallucineer ik... ik zag spinnenwebben met veel spinnen op de bank onder de oksel van een vriend zag ik enge wespen ensow en op een rode matras zag ik allemaal fruitvliegjes helemaal vol en t blijft ook de hele tijd :tearsofjoy:

gregory94

mhmmm

-zag ooit is een hangend vlagje aan een muur aan voor een sweater
-iemand z'n gezicht verdween , maar de zonnenbrik die hij op had niet...
-ook eens gehad dat een vriend precies met een stoel in z'n hand stond te dansen o.o
-en op tomorrowland leek de plaats waar mensen voor mij stonden volledig leeg o.o

en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel!

yasziy17

Newbie
gregory94 zei:
mhmmm

en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel!

hahhahahahhah waaauw dat had ik ook ik riep zomaar domme dingen tegen vrienden over me werk ezno hahahha later datte horen was wel grappig :grin: maar vooral doorgaan :rock:

universal*flow

Belezen gebruiker
Ik heb echt de neiging om te zeggen: Fake!!

ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt. Ja ik heb het trillende beeld gehad bij een flinke lijn MDMA. Dit werd veroorzaakt doordat mijn ogen trilde, eenzelfde effect als je kaken die strak staan. Logisch drugs heeft nl effect op je spieren.

Maar echt halicunaties zoals iedereen hier beschrijft.. Ik zet me vraagtekens er achter. :confused:
Maargoed zoveel mensen die zeggen deze ervaring gehad te hebben.. Zou ik het toch ergens moeten geloven. Nouja laten we er dan maar vanuit gaan, dat het brein van bepaalde mensen waarschijnlijk gewoon ander functioneerd.
In real life ook nog nooit iemand tegen gekomen met halu op MDMA

fdunk

Newbie
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.

Bovenaan