Harderstyles
Bewuste gebruiker
Het valt mij ook op dat bijna iedereen die hallucineert op X, altijd redelijk onschuldige en/of grappige dingen ziet. Op de topicstarter na dan!

Harderstyles zei:@ hierboven.. XTC = MDMA!

JGV zei:Supervlieg zei:Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan.
Been there done that![]()
hahahahhahaha ! Jaaaah, indd ik heb ook wel eens gehad dat ik in mijn bed lag en als ik mijn ogen dichtdeed dat ik allemaal vrienden hoorde praten alsof ze aan het chille waren op mijn kamer.
Bij In Qontrol liep ik om zogenaamde glazen huisjes heen.
Ik denk dat dat mede mogelijk gemaakt word door het dragen van een (zonne)bril !
x

<3Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.Handelaar zei:jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
In België zal het toch wel een stukje moeilijker zijn om daar goede pillen te regelen. Krijg het idee dat daar ook meer rotzooi in omloop isPaperplane. zei:Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.Handelaar zei:jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Ik deed meer zo neerbuigend omdat het leek dat hij dacht dat er pillen in omloop zijn met een extra stofje waardoor je gaat hallicuneren...boenkeng zei:In België zal het toch wel een stukje moeilijker zijn om daar goede pillen te regelen. Krijg het idee dat daar ook meer rotzooi in omloop isPaperplane. zei:Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.Handelaar zei:jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Ja, dat is het meestal ook wel met mdma hallicunaties, ze zijn heel realistisch,maar je bent je vaak bewust dat het door de mdma komt, en vind dat verder ook primaPebbles zei:Ik heb wel wat gehallucineerd met MDMA;
- Op bed zag ik een iPad doos boven een vriendin haar hoofd zweven
- Mijn lamp was een mediaplayer
- Mijn klok (die stil stond), ging met de minuten wijzer achteruit.
Ik vond het wel heel grappig allemaal en ik was er wel bewust van dat het door de XTC kwam.

Kwam er de volgende dag achter dat ik ook een erg grote dosis had gehad. Begon met dat ik in bed lag en ineens een rood oplichtend figuurtje van Motorhead in de kamer zag vliegen, met discolampjes eromheen. Vloog zo het raam uit.
Toen oplichtende wietplantjes op het plafond, een spiegel die ging barsten en de schaduw van beestjes die van beneden naar boven over de deur liepen, om vervolgens door het glas te kruipen en langs de andere kant weer naar beneden te gaan. Vervolgens zag ik dat de muren, kast en spiegel vol waren gezet met dikke zwarte verfstrepen, en aan het plafond hingen allemaal spinnewebben met spinnen erin. Toen keek ik naar het gordijn en daar zaten wel honderd vieze witte wormpjes in. Toen ik naar de wc ging zag ik ineens doorzichtige vliegen uit de lichte muur komen. Freaky shit. Madelief zei:.. Eej bizar! ik had vorige week zaterdag eenzelfde ervaring! Ik zat thuis bij paar vrienden, en na anderhalf dollartje zag ik brillen bij hun verschijnen - begon t mee. was wel funny -. Even later kwam er een grote protretfoto tot leven; complete cartoon gewoon! Na een paar keer knipperen verdween alles, maar zodra ik mijn ogen even op hetzelfde punt liet hangen was het dr weer. Verschijningen in de kamer, uit planten, kasten enzo.. T was niet eng - wist dat het weer weg zou gaan - maar wat niet relaxed was, was dat de huid van mijn armen aangetast leek: alsof dr (niet bewegende gelukkig) wormpjes in/opzaten... De gezichten van mijn vrienden zagen eruit alsof ze littekens van onwijze brandwonden hadden..Huh! Bij t naar fietsen ondervond ik de grappige gevolgen van een 4 cm diepte die ik kwijt was
(slot fiets niet open/ stoepjes, naast trap stappen)
Geen idee dat t kon.. Ben niet veel gewend kwa pillen (meestal maar 1 als ik neem), maarre; bizar. Wel funny voor n keertje, maar liever geen horrorscene op n feestje . Thriller!! Hihi!
@1337; toevallig ook dollars/ omgeving N-Holland?
gregory94 zei:mhmmm
en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel!