Hallucineren door speed

TeknoKuttekop

Experimenterende gebruiker
ik had door slaap gebrek door de speed zowieso een X dak uit het autoraam keek ,we stonden stil op nature one waren muziek aant luisteren,dak naar buiten keek en net leek alsof ik door zeg maar een aquarium wat beetje vies is zeg maar keek vet vaag ben daarna ook maar gaan slapen hehe.
en op me werk had toen ook nog slaap tekort dak aantschoonmaken was de tafel me lichaam was al aan het einde van de tafel en 1 seconden later kwam me geest er pas ff achteraan was in iedergeval heel vaag en dacht woh joh zit te trippen op het werk hehe..

ShockGirl

Newbie
Ik heb nog nooit gehalliciuneert van speed sinds 2 dagen geleden.. IK keek naar de lucht .. ik zag overal witte gedaantes langszweven.. Ik had iets in me hoofd en ik zag het voor me staan.. Meer mensen dit gehad.. overal waar ik ben hoor ik hetzelfde liedje al 2 dagen lang echt irritant.. :P

Supervlieg

Wijs gebruiker
Na de eerste nacht begint je dekbed gezellig zn eigen leven te leiden, na de tweede nacht zijn de slingers opgehangen en na de derde nacht kan het feest beginnen en komen de kabouters op bezoek! :mrgreen:

Slaapgebrek dat is :wink: Komt omdat de harde schijf in je kop vol zit en je de dingen die je ziet niet allemaal meer kan verwerken waardoor ze dus anders binnenkomen dan de bedoeling is :P

LabRat

Newbie
ik heb meestal dat mijn gordijnen bewegen of dat er opeens een zwarte schim op mn kamer staat die mn bureau aant doorzoeken is naar iets

vorige keer had ik te veel genomen en zag ik half doorzichtige mensen uit en langs mn huis lopen om half 3 's nachts ik hoorde ze ook steeds praten buiten voor mijn deur en ik zat gewoon op mn kamer
verder d8 ik steeds dat er een hond op mn bed zat terwijl we niet eens een hond hadden en ik hoorde steeds mensen ruzie maken met zn 2en op mn kamer terwijl ik alleen was en mn ouders sliepen

dus hallucineren door speed kan gebeuren ja

Taat

Bewuste gebruiker
LabRat zei:
dus hallucineren door speed kan gebeuren ja
nog nóóit meegemaakt, dus lijkt me sterk..
Als je 3 dagen wakker bent en onder invloed bent van speed, dus helemaal opgefokt en veel adrenaline, kun je misschien wel rare dingen gaan zien..
Maar zonder oververmoeidheid kan het met amfetamine niet zoals jij het beschrijft hoor

elke 2e nacht nadat ik het gebruik (meestal zaterdagavond) heb ik het gevoel dat er steeds iemand de trap oploopt naar mijn kamer, en ik hoor alle geluiden net alsof het mijn naam schreeuwt.

Vage toei maar is wel vet opzich

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
De meeste pret begint meestal na de 2e nacht slaapgebrek. Paar joints roken en dan begint de pret :rock: Denken dat mensen je roepen, dingen in je kamer zien wegschieten soort van onzichtbare dingen, stipjes en stralen enzo. Hele verhalen horen van beneden die over jezelf gaan uiteraard :rolleyes: Van alles eigenlijk...

Van pep kun je zeker gaan hallucineren! Heb wel eens pep gehad, gelijk bij de eerste lijntjes het effect hebben alsof je al 2 nachten wakker bent. Stemmen horen e.d.. Iemand ervaring met ether door de pep?
Of pep waar ik gelijk na de eerste lijntjes gigantisch para van werd, voelde er weinig van eigenlijk maar dacht wel dat ik werd achtervolgt enzovoorts.

Angramar Temenos

Badass junkie
psychopsychedelic zei:
Angramar Temenos zei:
Het ligt niet aan de pep. Ik heb een keer 4 dagen niet geslapen, geen gram speed, of wat voor drugs dan ook. Ik kreeg rare visuals, bewegende shit in m'n ooghoeken, golvende letters, closed eye fractals.. Vage shit.

zelfde als met pep in je domder alleen dan komen ze met pep op wat sneller en vaak ook heftiger,
btw... knap dat je 4 dagen niet kan slapen zonder poeder :beer:

Ja, denk het ook.. Knap zou ik het niet noemen, ik kon niet slapen, wou wel.. Was gewoon een periode toen het nogal verneukt was in m'n bovenkamer sowieso..

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Als je heel moe bent ga je ook een beetje hallicuneren
Fysiek ben je niet moe op speed Psychisch wel
Des te langer jij wakker bent des te sneller/meer jij gaat hallicuneren

En in combinatie met wiet...
Wiet maakt je toch ook moe en miss dat dat ook improviseert op je hallicunaties

Sterreh

Hallucinaties heb ik nog niet gehad maar als ik bijvoorbeeld een weekendje wakker ben heb ik wel een beetje last van 'achtervolgingswaanzin'. Overal waar ik kom zie ik in de verte iemand staan kijken en als ik dan dichterbij ga blijkt het een paal of een boompje te zien ofzo ... ! :grin:

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Sterreh zei:
Hallucinaties heb ik nog niet gehad maar als ik bijvoorbeeld een weekendje wakker ben heb ik wel een beetje last van 'achtervolgingswaanzin'. Overal waar ik kom zie ik in de verte iemand staan kijken en als ik dan dichterbij ga blijkt het een paal of een boompje te zien ofzo ... ! :grin:

Daar begint het mee...

nito98

Belezen gebruiker
Dat heb ik nu ook altijd zie altijd mensen ofzo en als ik dichterbij kom is het een boom of iets anders

Sterreh

Het langste dat ik al ben wakker geweest is dat we donderdags 's avonds begonnen zijn met speed en gestopt zijn zondagmiddag. Zondagavond gewoon in ons bed gekropen en gaan slapen.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ik kan het me haast niet voorstellen maar niemand hier ook maar enigszins de link met spiritualiteit gelegd? In het begin zag ik die wolken en mistige vlekken die langs komen waaien na een paar nachten niet slapen als tja.. vervelende shit als je in het donker de trap afloopt en niet ziet of je wel goed je voeten op de treden neerzet.

Toen op een gegeven moment het punt aanbrak dat ik niets beters te doen had dan die wolken en mistige uit slierten bestaande wolken te bestuderen en hier meer over ging inlezen. Kwam het wel verdacht veel overeen met geestverschijningen en de soort van stroom stralen die tussen mijn vingertoppen zitten als ik ze dertig centimeter tegen over elkaar hield leek wel verdacht veel op oosterse chakra indicaties evenals aura's etc. Nu geloof ik sowieso wel in aura's aangezien ik al zolang als ik me kan herinneren altijd een soort troebele atmosfeer rond mensen en dingen waarneem.

Dat die wolken geesten waren vond ik wel wat vervelender ghehe. Vooral toen de persoon ineens na ik het vroeg zich kenbaar te maken duidelijk menselijke contouren aannam en het mijn oma bleek te zijn. Tja.. weetje ik kom uit een Indische familie en daar is al die magie (goenagoena etc) normaalste zaak van de wereld dus door die culturele invloeden vind ik wat ik zie heel aanemelijk. Vooral toen het een week later na gewoon chill slapen en lang geen pep weer gebeurde. En nee ik heb geen rand-psychose :wink:

Ik zie nu trouwens door te oefenen ook na goede nachtrust en tijd geen pep aura's en energie lijnen etc en altijd tja kriejoelende slierten etc. Maarja tis allemaal energie, ghehe ook wat reiki en aura en chakra lui gesproken en tja ik begin steeds meer te geloven in de theorie dat amfetamine je derde oog opent zegmaar. :P

Nu ben ik er wel van overtuigt dat de grens tussen wat je als spiritualiteit kan bestempelen of gewoon keiharde psycho visuals niet altijd makkelijk zult kunnen vinden als je er ineens met een spirituele lading naar gaat proberen te kijken.

Heel opvallend is trouwens wel dat pep lui zo vaak spreken over gedaantes en de slierten etc. Ondanks als je op andere manieren lang wakker blijft volgens tja gewoon slaapdeprivatie principe.

Dan krijg je bijna alleen maar gehoor hallucinaties zoals gesprekken verstaan van mensen buiten gehoorafstand en omgevingsgeluid als muziek te kunnen interpreteren inclusief bied en alles.

Op visueel gebied is het bijna altijd bewegende objecten die pulsen etc. En als er al gesproken wordt over b.v.gewaarwordingen van andere entiteiten zal het niet als dusdanig ervaren worden maar meer als gewoon tja de overtuiging dat daar in je kamer nog iemand is en dat accepteren en heel normaal vinden alsof het een vriend is die mee film kijkt :P

Naja mogelijk lees je dit en denk je wat een zweverige lulkoek maarja tis ook maar mijn theorie en voor mij heeft het awesome extra dimensies aan het bestaan toegevoegd sjamaan style.,

altamiro

Ik ben afgelopen vrijdag middag het weekend begonnen met bommetjes pep en niet geslapen. Zaterdagochtend nog een bommetje gelegd en daarna tot s'avonds 9 uur gewerkt. Thuis nog rustig een bommetje gelegd om de nacht door te komen en toen naar een vriend van mij die mdma had liggen. Was mijn eerste keer mdma (GEWELDIG!!) en heb er echt van genoten .. Die nacht niet geslapen.

Toen de zon op begon te komen (Tussen 7:30 en 8:30) en door de gordijnen scheen zag ik één van mijn vrienden tegen de kast aanleunen en mij aankijken. Het intrigeerde mij waarom hij mij aankeek zonder iets te zeggen en dus stond ik op om es te checken wat daar aan de hand was. Schrok een beetje toen ik van dichtbij zag dattie dr helemaal niet stond. Bedacht me toen dat het wel es door de drugs / slaapgebrek zou kunnen komen en ging relaxed op de bank zitten. Toen maar eens rustig om mij heen gaan kijken. Zag veel mensen en gezichten overal, hier een daar wat dieren en een morphend vreemd hoofd in de keuken.

Het leukste was dat ik er na een bepaalde tijd (Tijdsbesef kwijt op dat moment) door begon te krijgen dat ik kon beinvloeden wat ik zag. Heb een tijdje cartoons op de vensterbank zitten kijken. Was een beetje Warner Bros tekenstijl (Looney tunes en Tazmanian Devil bijvoorbeeld) Maar dan met leukere figuurtjes die elkaar het grootste gedeelte van de tijd op absurde wijze aan het doodmeppen waren.

Na een tijdje vond ik het een beetje ziek van mezelf dat ik genoot van het kijken naar al die moord en doodslag, dus ik besloot dat het tijd werd dat ik andere dingen ging zien. Zette wat muziek aan en begon voor me uit te staren. Na een tijdje viel het me op dat alles buiten het middelpunt van mijn gezichtsveld vrij veel in beweging was. Hierdoor begon ik scheel te kijken en kreeg alles dubbele randen.

Door op die dubbele randen te focussen en er verder en verder in te duiken lukte het mij uiteindelijk om het flinterdunne waterlaagje op mijn oogbol haarscherp weer te geven. Hierdoor leek het net alsof mijn hele hoofd van spiegelend glas was, het gaf een hele vrije supervette ervaring, alsof ik los was en eindelijk de wereld onverbloemd kon zien. Deze vissenkom heb ik meerdere malen terug weten te halen, maar na een tijdje verviel hij elke keer weer in 3 spiegelende lijnen in een wat grijs gebied, volledig 2D.

Hier ben ik ook meerdere malen een tijdje boven gaan zweven om de middelste lijn te volgen. Het geweldige was dat deze lijn reageerde op de 'mooi-factor' van de muziek. Elke keer als het vette stuk kwam begon de lijn scherp te stijgen, gingen mijn handen automatisch omhoog en stond ik in een vreemde wave bewegen op van de bank, om nog even na te genieten en te rekken en strekken.

Hierna heb ik nog een ruime tijd in een pakje Goedemorgen Fruit gekeken (Roodkleuring prutdrankje met dingetjes erin) wat erg interressant was door mijn vissekomkop. Die zondag avond moest ik weer werken. Ook hier manifesteerde de vermoeidhijd en drugs zich. Hoorde constant geluiden van mensen en pratende mensen in de buurt. Keek hierdoor ook elke keer om, maar het heeft me nooit beangstigd of verbaasd, het was voor mij duidelijk wat de oorzaak was.

Zondag avond na het werk (Rond een uur of elf) nog even naar de coffeeshop gegaan en achterovergeleund. Toen dezelfde muziek gaan luisteren en welja, onder het genot van een jointje knalde de mdma er keihard terug in. Of ik was mijzelf zo hard aan het mindfucken dat ik dacht dat ie terug was. iig erg genoten.

De weg terug naar huis was een beetje vreemd .. Alles tot op zo'n 6-8 meter van mijn fiets was normaal 3D, alles wat verder weg was gewoon plat. Het was alsof ik een foto infietste. Doordat ik compleet geen verschil zag tussen dichtbij konden een prullenbak op 5 meter afstand, daarachter in de verte een lantaarnpaal en daarachter in de verte een stuk van de spoorlijn samen 1 voorwerp vormen. Hierdoor zag ik constant echt .. alles .. waarna het weer verdween. Mn ogen uitgekeken, daarna prinsheerlijk geslapen ^^

ik heb meerdere keren gehaliccuneerd op speed. Je moet er gewoon voor zorgen niet alleen te zijn tijdens gebruik, tot je kan slapen. Na een goede nachtrust en maaltijd heb je nergens meer last van. Kijk wel uit met hoeveelheden en nachtrust want daar kan het zeker aan liggen.

kildeer

Belezen gebruiker
Ketaboy zei:
Ik kan het me haast niet voorstellen maar niemand hier ook maar enigszins de link met spiritualiteit gelegd? (...) Nu ben ik er wel van overtuigt dat de grens tussen wat je als spiritualiteit kan bestempelen of gewoon keiharde psycho visuals niet altijd makkelijk zult kunnen vinden als je er ineens met een spirituele lading naar gaat proberen te kijken. (...)
Heel opvallend is trouwens wel dat pep lui zo vaak spreken over gedaantes en de slierten etc. Ondanks als je op andere manieren lang wakker blijft volgens tja gewoon slaapdeprivatie principe.
Dan krijg je bijna alleen maar gehoor hallucinaties zoals gesprekken verstaan van mensen buiten gehoorafstand en omgevingsgeluid als muziek te kunnen interpreteren inclusief bied en alles. (...)
Naja mogelijk lees je dit en denk je wat een zweverige lulkoek maarja tis ook maar mijn theorie en voor mij heeft het awesome extra dimensies aan het bestaan toegevoegd sjamaan style.,

Wow, deze verhalen horen eigenlijk thuis bij de tripreports. Mooi omschreven hoor. Toevallig zit ik net op godsdienstpsychologie te zwoegen; ben aanbeland bij het onderzoek naar religieuze ervaringen door deprivatie van zaken die essentieel zijn voor het welzijn van het menselijk lichaam (slaap, zuurstof, voedsel etc). De link met de spirituele kant van slaaptekort is niet zo gek, Ketaboy, dus niks zweverige lulkoek :)
Helaas kan je slechts speculeren over in hoeverre de twee factoren (veel speed en weinig slaap) elkaar beïnvloeden, laat staan dat er vast valt te stellen welke hallucinaties en ervaringen door welke factor wordt veroorzaakt.

Meer info: Horne, James (198:sunglasses:. Why We Sleep: The Functions of Sleep in Humans and Other Mammals. Oxford University Press.

Zenzie

gNuxx zei:
Dat kan inderdaad wel ja, hallucineren door speed.
Maar dan moet je wel langer gebruikt hebben of heb ik dat fout?

Heb ik pas na 4 - 5 dagen doortrekke :openmouth:
Heb ookal zo'n paar nachten gehad als ik stil in m'n bed lag dat ik op achtergrond zelvde stukje muziek (5 - 10sec) van een bekend liedje steeds opnieuw hoor

extreme

psychopsychedelic zei:
door slaap gebrek maar ook door speed hoor,, je word er niet voor niks parra van,, ik heb persoonlijk hele vette halucinaties gehad,, maar wel hele hele gekke shit,, kan me heel goed voorstellen dat mensen het onprettig vinden, je ziet egt hele realistische hallucinaties,,
ik zag een x een heel feest in een hoekje van de woonkamer in het miniatuur,, en toen kwam er een grote donkere wolk inde kamer :grin: niet egt de slimste manier omte gaan trippen iig, maar ik vond het luek een x meegemaakt te hebben :wink:
Heb ik ook al eens een keertje voor gehad. De beeldjes op mijn schouw waren aan het dansen.
Knabbel en Babbel verschenen op de muur. Mijn vlag van ganesj was aan het veranderen en hij zwaaide naar mij, rare hallucinaties van speed. Niet zoals die van te lang wakker zijn

raging_bull

Bewuste gebruiker
Gister had ik net wat teveel op, en ik heb van 5 uur 's nachts tot 13 's middags op bed gezeten en gelopen in mijn huis.. Ik kon niet liggen want de hartkloppingen gingen dan wel erg hard ik kon gewoon niet blijven liggen want dan ging ik van de wereld af denk ik..

Anyway, in die tijd van 5 tot 13 heb ik wel veel schaduwen enzo gezien. soms een gloed ergens over de muur ofzo soms objecten die lijken te bewegen. van 13 tot 15 heb ik liggen zweten in bed.. en ik heb na die tijd ook nog wel wat gezien, nu is het ook weer bezig maar nou is de speed eigenlijk bijna uitgewerkt.

De eerste keer speed en gelijk +24 uur op die shit.. Bijna lethal overdose en morge zeker facking brak naar me werk.. 1 voordeel mag wel elke maandag om 12uur beginnen :wink:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Gisteren lig ik in bed na 48 uur wakker if not more de lamp ging uit en het schouwspel kon beginnen. Mijn plafond met plaatjes van mooie meisjes begon zijn leven te leiden alles wat er te zien was bewoog, Het waren meer vlekken die bewogen want in het donker is er van het vrouwelijk schoon niets te zien. Een balk op me kamer boven mijn bed begon te trillen, toen ik m vast pakte stopte het. Op een tafeltje in de hoek zag ik 2 dingen bewegen. Wat t was is niet te omschrijven want t was te onduidelijk wat voor dingen het waren maar ik dachte zelf aan 2 dwergen ofzo die er stonden te bewegen met iets in hun handen.. daarnaast staat een koelkast met een plank er tegenaan die rand werd ineens een lint wat begon te slingeren. De spiegel was een rood lampje in te zien. ik denk ah, das wel echt dies van me magnetron klokje. Dus ik kijk naar me magnetron en terug en het was nog hetzelfde doen zag ik ineens dat het niet klopte want de kleur was roder dan die van dat klokje en met dat moment was er geen reflectie meer te zien in de spiegel van een rood lampje.

Vandaag wordt ik wakker, ging om 1 uur slapen da ging goed. viel wel zo in slaap. wordt ik om 4 uur wakker en toen was t niks meer geen slaap meer. Weer hallucinaties, maar niet zo ernstig zeg maar dat zal ook wel temaken gehad hebben met de korte periode slaap en dat t weer licht aan het worden was. Ik heb me neus een keer flink gebroken gehad. van binnen zit alles schots en scheef. ik denk dat er wat van dat spul blijft hangen en steeds weer opgenomen wordt.

De hele dag door heb ik nog dingen gemerkt. Het begon zo, ik check mijn pupillen 's morgen want ik moest werken kan moeilijk met grote doppen aankomen. tot mijn geluk was t weer normaal toen ik wilde gaan. Sta ik op de wc op me werk voor de spiegel zijn ze weer zo groot. Gelukkig viel niemand het op. De eetlust vandaag was er niet, nog steeds niet eigenlijk. heb 2 appels op wat blikjes cola en een cup a soupje.. En ik voel nog steeds het aanspannen van mijn ribben, de hartslag is wel gewoon normaal geweest de hele dag op een kort momentje na misschien. T blijft ergens hangen dat moet haast wel.

En dan het kut deel buiten dit dan van de dag, ik ging roken op me werk en ik kom terug ga weer zitten ik werd me vaag. Dacht ligt vast aan die lege maag die je niet voelt ga ik een appel eten, komt die kanker baas aan he niet eten nou want er komt zo een leverancier die hoeft da niet te zien.. :confused: Ik zeg ik voel me nie lekker ik eet ff wat, dikke mauwvent zegt ie ga maar naar huis je hoeft niet meer terug te komen. kk badaap komt ie aan, je moet wel ff wa tekenen. Komt ie aan met een blaadje waar op staat "Bij deze neem ik 'me naam' ontslag." Ik zeg gozer je ontslaat mij, ik neem hier geen ontslag kom opnieuw.. maarja hij had me toch wel want ik heb een oproep contract dus hij had een nieuwe gemaakt waarop ie me op 0 uren zet, tja.. recht op uitkering heb ik nog niet want zo lang werk ik niet dus ik zeg zo doe da eerste blaadje dan maar dan ben ik van jou gezever af kk baas. Dus toen was ik wa vroeger thuis vandaag, morgen maar eens solliciteren..

extreme

Heb ik ook meestal voor na een weekendje dat ik de eerste nacht slaap niet zo veel slaap.
Ik denk dat dat normaal is. De dag nadien is dat bij mij meestal meloen en vers fruitsap veel vitaminen, dat heb je dan wel nodig. 's avonds nen spaghetti dat gaat goed binnen.
Het best dat je ook probeert van te eten terwijl je bezig bent voor je lichaam wat minder uitputtend.
De rest van de week is dat dan veeeeeeeeeel slapen en veeeeeeeeeeel eten.
En dan terug weekend! :grin:
Dan begint het feestje terug terug speed of iets anders het is allemaal tof :)

klaar dr mee

ik heb 18 jaar speed gebruikt en ik heb nog nooit gehalucineert er van en gelukkig maar .
ik hou niet zo van vliegende tafels en zo :)
wel had ik vaak het idee dat er iets ging gebeuren voor mn gevoel ik zal een voorbeeld geven.
ik stond een keer te vissen midden in de nacht helemaal alleen ergens op de rotsen aan de maasvlakte.
toen ik plotseling het idee kreeg dat mn overleden vader wel s elk moment met me zou kunnen komen praten :confused: ik heb me hengel in gepakt en ben weg gegaan :wave:
daar had ik dus ff geen zin in maar dat waren alleen maar waan ideeen ik heb het nooit echt gehad.
als je gaat halucineren van speed dan zou ik toch eens bij je dealer te raden gaan die versnijden de speed soms met de raarste dingen.
ik heb mee gemaakt en dit geloof je nooit maar er zat glas in mn speed hele dune flinters glas bizar gevaarlijk.
en toen ik de dealer daar op aansprak werd hij helemaal gek hij zei dat dat niet kon en dat ik gek was en moest op rotten ik had hem eigenlijk moeten aangeven voor zo iets maar ja je gaat niet naar de politie om te zeggen van heey kijk s ik heb speed gekocht en er zat glas in .
kijk uit bij welke dealer je wat haalt want het valt nooit te checken .
somige dealers versnijden het ook wel s met roze xtc pillen om er een kleurtje aan te geven dan verkopen ze het als roze speed en daar kun je wel s van gaan halucineren idd.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Heb wel eens gehoord dat er flintertjes glas in xtc verstopt zat en dat je ingewanden open snijden door die zooi. Lijkt me dat een dealer of producent zo iets expres doet om mensen pijn te doen omdat er goedkopere en makkelijkere versnijdingsmiddelen zijn.

Hallucineren komt ook niet door de speed maar door slaap gebrek, de speed werkt op het moment dat je slaapgebrek hebt wel mee aan de hallucinaties. Omdat je van speed toch al paranoïde en achterdochtig wordt ga je ook verder in je hallucinaties op dan zonder.

Ga maar eens een slaap pil eten en dan bakken koffie drinken dan ga je dezelfde effecten krijgen, de eerste nacht wakker zal het meevallen dat hangt af van hoe gevoelig je bent. ik heb het al na meer dan 24 uur. Na 48 uur zou ik kabouters moeten zien. Als de omgeving verlicht is zie je ze wegschieten als je ergens naar kijkt, maar als het donker is staan ze hun ding te doen voor je neus.

klaar dr mee

haha kaboutertjes he ? en wat deden die dan toch niet dat laatste lijntje wegsnuiven voor je neus hoop ik :tearsofjoy: :wink:
maar wat je zegt over dat glas dat is zeker bizar toch ?
dat is eigenlijk een poging tot moord als ik het even zo bekijk ik vindt het schofterig dat dealers dat doen maar het hoeft niet aan de dealer te liggen het kan ook zijn dat het komt door de persoon waar hij zn spullen weer vandaan haalt.
ik denk persoonlijk dat het ook heeft te maken met het gewicht glas weegt wel wat natuurlijk en gewicht levert centjes op zonder dat ze aan de gevolgen denken .
je zou die rotzooi maar krijgen bah .

raging_bull

Bewuste gebruiker
klaar dr mee zei:
ik denk persoonlijk dat het ook heeft te maken met het gewicht glas weegt wel wat natuurlijk en gewicht levert centjes op zonder dat ze aan de gevolgen denken .
je zou die rotzooi maar krijgen bah .
Ik denk dat dat wel meevalt, want dan kom ik toch terug op de prijs.. Als je kijkt wat een pak suiker kost, of meel. Misschien hadden ze wel nog wat glas over en fijngeslagen met een hamer maar dan nog is het niet voor het gewicht of het gemak gedaan lijkt me. Of je moet gewoon echt heel dom zijn maar dat lijkt me echt sterk.. Tis gewoon expres gedaan om iemand anders iets aan te doen.

Als ik zo lees wat je dealer er over zei dat je 'op moest rotten enzo', misschien was dat oprotten wel voorgoed bedoeld door er glas bij te gooien en was de poging mislukt. Ik vind t erg bizar, je sterft een pijnlijke dood denk ik aan al die kleine inwendige bloedingen.. de kans zit er wel in dat je t overleefd maar je wordt er heel heeeel erg ziek van en je hebt heel wat tijd nodig om te herstellen. Tis niet te vergelijken met een sneetje in je arm of hand, je maag is constant vochtig en er zitten zuren in die bijten enorm in die wondjes.. Het zal lang duren voor het hersteld is.

Kutstreken zijn het, en je dealer was ook niet zo slim, want hij had ook makkelijk kunnen zeggen dat ie er niks vanaf wist in de plaats van meteen van zich af bijten, op die manier toon je al meteen dat je er wat vanaf weet en imho ook dat het opzet is.

Drientje

DF-koning
Glas in je pep? Kreeg je dan geen bloedneus?

En ja hallucineren heb ik genoeg gedaan van de speed. Vage schaduwen zien, gordijnrails die golfden en complete auto's zien verdwijnen midden in de nacht.

klaar dr mee

nou raging bull hij werd woest hij zei inderdaad dat hij het niet gedaan had en zei ook dat in de rest van die lading geen glas zat ik weet niet hoe of wat maar als hij het express gedaan heeft is hij behoorlijk gek geweest dat weet ik wel .

en drientje nee gelukkig kwam ik erachter toen ik het aan het klein maken was (hakken)
het sprong zo onder mn scheermes vandaan natuurlijk.
je zag het zelfs glinsteren en het was echt geen suiker of zo want ik heb het in een zeefje gedaan en uitgespoeld en het waren gewoon pure glas splinters.
dus heb ik geluk gehad :wink:

raging_bull

Bewuste gebruiker
@klaar dr mee, t zou ook nog een versnijdingsmiddel kunnen zijn wat lijkt op glas, maar dan zou het op zijn minst op moeten lossen in vloeistof.

klaar dr mee

raging_bull zei:
@klaar dr mee, t zou ook nog een versnijdingsmiddel kunnen zijn wat lijkt op glas, maar dan zou het op zijn minst op moeten lossen in vloeistof.

precies raging_bull en ik heb het met heet water afgespoeld om zeker er van te zijn dat het glas was anders had ik er niet eens mee durven aankomen bij die dealer :wink:

JunkieEyes

over het eigenlijke topic --> ik heb altijd als ik een weekje bezig ben (ik slaap + eet goed, minder maar goed ^^ ) dat ik alles zie en dan een vertraagde versie die er wazig aan vast hangt :') bv als ik mijn sigaret uit mn hond haal, zie ik hem een fractie vn een seconde, maar wel heel duidelijk, nog een keer... tis fijn als ik niks aan het doen ben, maar niet fijn als ik iets moet doen waarbij ik echt moet opletten... dit zou ik zien als een SOORT VAN hallucinatie

:wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
Zodra je gaan hallucineren van speed weet je dat het allang bedtijd is geweest.

Heb t ook al meerdere malen gehad na 1,5-2 dagen wakker. Aan de ene kant is zo lang wakker blijven op het moment wel flex, achteraf vind ik t kut. Doe ook altijd me best om elke nacht te slapen.

DanceHall_Drug

Ivoos zei:
Naar wat ik gehoord heb komt dat meestal voor na dagen lang niet te slapen, maar het is direct al? Of na een weekend?

Komt iig niet van de speed, maar van het slaaptekort.

ik weet het nog ni zo hoor... khad een keer speed en achter 2uren was ik al paranoia, normaal wordt je dat tog niet zo snel? het was maar die ene keer dat ik zo vroeg paranoia werdt van speed, anders heb ik dat noois meer gehad behalve alsek al een paar nachten niet meer geslapen heb wat natuurlijk normaal is dan :grin:

Bovenaan