Hallucinaties

Laatste keer dat ik heb xtc heb genomen op reverze ging ik rond 4-5u (na 4 pillen ofzo) mee met mijn vriend en zijn vriendin naar de kluisjes, waar ik op de gang op zon blok ging zitten die hekken verbinden. Toen opeens zag ik op iedereen die voorbijkwam snorren echt maf! Ik hoor dat je ook andere dingen kan gaan zien door x en ik wil weten hoe je die hallucinaties kan opwekken ik vond het echt mega scheef en wil dit nog meemaken.

Fool

Badass junkie
Woow, buiten het feit dat je écht geen 4 pillen op een avond moet slikken zal ik toch eventjes uitleggen hoe het komt.

MDMA (De werkzame stof in XTC) wordt door je lichaam afgebroken in verschillende stoffen. Ongeveer 7% van die MDMA wordt omgezet naar MDA. MDA veroorzaakt onder andere hallucinaties en dit gebeurd dus als je meer pillen slikt en je lichaam tijd geeft om MDMA te metaboliseren.

Het nadeel hiervan is dat je met de hoeveelheid MDMA die je ervoor moet slikken écht je hersenen aan het frituren bent. Als je graag wilt hallucineren kun je beter psychedelica gaan nemen, zoals 2C-B. 4 pillen op een avond zijn er namelijk echt heel veel en ik kan je afraden om daarmee proberen hallucinaties op te wekken!

SuperPoes

Newbie
In dat geval kan je denk ik beter verantwoord experimenteren met MDA, De hallucinaties die ik wel eens na het gebruik van mdma heb gehad waren anders dan die op truffels, daarvan vond ik de complete ervaring ronduit angstaanjagend...

Ik leg de nadruk op verantwoord, want 4 pillen klinkt al behoorlijk teveel!

rsdf430

Newbie
Fool zei:
Als je graag wilt hallucineren kun je beter psychedelica gaan nemen, zoals 2C-B.

Van 2c-b ga je niet hallucineren op een normale dosis. Wel visuals.
Verder wel heel onverstandig ja 4 pillen op een avond.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Fool zei:
Mja oke, dat ligt inderdaad een beetje aan de definitie van hallucinaties.

Wiki: Bij visuele hallucinaties ziet men beelden die niet met de realiteit overeenkomen. Kleuren kunnen veranderen, beelden kunnen bol of hol worden, voorwerpen kunnen gaan golven en in extreme situaties worden er beelden gezien die in het geheel niet aanwezig zijn.
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Hallucinatie)

Dus nee, het ligt niet aan de definitie. Van 2-CB, truffels en andere hallucinogenen ga je hallucineren. Het ligt meer aan de extremiteit van de hallucinaties. MDA is een stuk extremer, klaarblijkelijk, doordat men dingen ziet die er in het geheel niet aanwezig zijn.

Fool

Badass junkie
Ja oké, daar heb je een punt. Het zijn allemaal hallucinaties, maar toch in verschillende gradaties.

Kockar

Experimenterende gebruiker
4 pillen OFZO?
Als je iets geeft om je geest,brein en gemoedstoestand is dit dus niet voor herhaling vatbaar. Weet niet hoe oud je bent en hoeveel je weegt maar vandaag de dag staat 1 pil gelijk aan circa 150mg (sommige hebben meer dan 200mg). Gevaarlijk.

Bovenaan