hallucinaties van Xtc

T-men

Bewuste gebruiker
Jemig, wat heb ik allemaal voorbij zien komen onder invloed van X;

- Spinnetjes, heel veel en overal. Kwamen bij m'n ex uit haar neus en ik plukte ze uit m'n mond.
- Je mooie vriendin ineens een oude vrouw met een bril.
- Blauwe vloerbedekking wat ineens een hele diepe golvende zee is (maar waar ik wel overheen moest zien te komen voor ik kon pissen)
- Een jong poesje wat als in een tv-reclame achter een bolletje wol aan door m'n kamer vloog.
- Starend naar de sterrenhemel ineens zien dat alle sterren met witte lijntjes aan elkaar zitten.

Wakkoe

Belezen gebruiker
Een vrachtauto vol met kisten, in die kisten zaten mensen , die werden uitgeladen met een heftruck:P

Ben een keer uit een doodlopend tunneltje in een parkje komen lopen, parkje bestaat wel, tunneltje niet:P

Overal koetsen ipv autos

Muren die ineens op me af vlogen, gangen die draaiden en vervormden, was een iets minder leuke ervaring:P

Verder heel vaak mensen in de verte, of fietsers

dzN

Belezen gebruiker
Haha dat weet ik nog goed! Ik had wel gesmoked maar ja..

Ik zag dingen in de wolken geschreven, en de maan die kwam steeds meer naar mij toe. Ze was zo fel. De sterren waren egt mooi!

Nou ja , in de auto , sluit ik mijn ogen, en ik zie precies alleen de lichten van de straatverlichting zo voorbijflitsen. Zo als je heel snel gaat met je auto.

Nou dan lig ik in bed, en sluit men ogen. Ik zat precies nog is in de discotheek, de muziek was zelf zo intens. Daarna begon ik me dingen voorbeelden zoals een vriendin van me, gwn allerlei dingen, waar je bij denkt van WTF?

Ik keek in de spiegel, naar me zelf, egt een aanrader! en ik leefde precies in de spiegel, ik kon precies in mezelf zien, ik heb daar 15 min liggen kijken naar mezelf. Na dat ik uit de trip kwam , dacht ik dat ik ergens anders was geweest, egt raar. Dit was de intense trip van men leven! :mrgreen:

.+.

Experimenterende gebruiker
gisteravond was men pil behoorlijk goed ik ging niet echt hallucineren maar het leuk net of alles zachtjes schok bewegingen maakte en soms zag ik outlines van het plavond en tegels dubbel en bewegen

vdk

Bewuste gebruiker
jaa die hallucionaties zijn wel leuk van XTC haha. had het eens op kristallen dat ik allemaal vage dingen zag. vooral ALS je al een nacht heb doorgehaald.

ben ook wel is bang geweest dat ik allemaal auto's voorbij zag scheuren, heb de hele tijd lopen zeggen dit is nep dit is nep, t bestaat niet. helpt wel altijd. als je weet dat het nep is, gewoon hardop zeggen..

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
dzN zei:
Ik keek in de spiegel, naar me zelf, egt een aanrader! en ik leefde precies in de spiegel, ik kon precies in mezelf zien, ik heb daar 15 min liggen kijken naar mezelf. Na dat ik uit de trip kwam , dacht ik dat ik ergens anders was geweest, egt raar. Dit was de intense trip van men leven! :mrgreen:

Ik heb het zo erg meegemaakt dat ik mezelf de hele avond niet herkend heb in de spiegel :P ! Das pas bizar dat je wel een beetje jezelf herkend, maar eigenlijk helemaal niet, en dat je je gezicht ook echt ziet veranderen! Vet vaag wel cool :stoned:

dzN

Belezen gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
dzN zei:

Ik heb het zo erg meegemaakt dat ik mezelf de hele avond niet herkend heb in de spiegel :P ! Das pas bizar dat je wel een beetje jezelf herkend, maar eigenlijk helemaal niet, en dat je je gezicht ook echt ziet veranderen! Vet vaag wel cool :stoned:

ja maar ik kon precies in mezelf zien. Zo ik leefde precies in de spiegel, ik dacht idd dat er iemand anders voor de spiegel stond!

maarja.. :wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
sommige vehalen/halucinaties van jullie lijken meer op een lsd trip ofzo:P.. kheb wel eens na pep mdma weinig slaap gehad dat ik bij iemand thuis was maar ik wist niet meer in welke stad ofzo,, en ik dacht de hele tijd dat ik mn oude vertrouden muts niet op mn kop had en vond dat heel erg, maar khad em gewoon wel opmn hoofd,, maar het rare is dat als ik eraan terug denk dan denk ik nog steeds dat ik toen geen muts ophad :beer: kenkertje lijp :stoned: verder heb ik wel eens dingen zien vervormen maar wel redelijk minimaal, of je ziet een stilstaande fiets weg rijden,(we maar in een fractie van een seconden) en ik zag een vrouw met een hondje door de lucht lopen.. vage shit, maar niet egt van die halucinaties dat je er egt lang naar kan blijven kijken ofzo
:stoned:

gamezz

Bewuste gebruiker
op tomorrowland na gebruik van 330mg mdma zag die rare "vogel" op mainstage ganse tijd met zen oge draaie en zen vleugels fladere :grin:

Johnson

Ik heb pas 2x gehallucineerd van pillen... Echt fucking wazig!
De eerste keer meende ik dat ik m'n laptop zag en dat ik een deur alarm zag en de tweede keer zag ik een vriend van me zitten maar die zat er niet, ik zag mensen met brillen op en iemand met een gespikkeld hoofd xD Echt geweldig! :hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Echte hallucinaties heb ik eigenlijk niet met mdma, maar toch veranderd de omgeving wel iets van dat je het kent.

Met ogen dicht zie ik vaak wel allemaal rare dingen :P Ik zie vaak mensen dan voor me langs lopen dansen, maar die gezichten komen me nooit bekent voor.

Santatrip

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
er zijn echt al zo veel topics over dit onderwerp :rolleyes:

Hallucinaties kan ik dit alles ook niet noemen, meestal maar te zien in 1 oogopslag...als je echt wil hallucineren pak dan geen mdma :( volgens mij is hallucineren ook niet het juiste effect en pak je dan meer dan nodig is :cry:
Maar je mag natuurlijk doen wat je niet laten kan :beer:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Santatrip zei:
Ellesdee zei:
er zijn echt al zo veel topics over dit onderwerp :rolleyes:

Hallucinaties kan ik dit alles ook niet noemen, meestal maar te zien in 1 oogopslag...als je echt wil hallucineren pak dan geen mdma :( volgens mij is hallucineren ook niet het juiste effect en pak je dan meer dan nodig is :cry:
Maar je mag natuurlijk doen wat je niet laten kan :beer:

Ik weet niet maar MDMA en speed zijn de enige drugs waar ik 'ECHTE' hallucinaties van heb gehad. Met 2cb, lsd en paddo's zijn het altijd meer vervormingen of 'altered reality'. Van MDMA en helemaal in hoge hoeveelheden met speed en blowen heb echt zo hard gehallucineerd. Hierboven is echt een notendop van wat ik allemaal wel niet gezien heb :xtc:

Windhoos

Ik wou een keertje in een discotheek een zwevende telefoon pakken, maar hij was vreemd genoeg al weg voordat ik hem had. De mensen zullen vast wel vreemd gekeken hebben

En owja, ook al eens een keer een paar discolampen voor een rijdende trein aangezien :rolleyes:

Sloebertje

Ik heb nog maar één keertje gehallucineerd van MDMA, ik ging toen echt véél te hard :grin:
Op een feest waar ik met enkele vrienden uit de buurt was, zag ik plotseling heel mijn klas enkele meters verderop staan, zag ik plotseling iedereen in de zaal neerzitten, dacht ik op een gegeven moment dat ik aan een vijver stond, toen ik naar het toilet ging dacht ik dat ik in een trein zat,... Was me wel een heftig avondje:grin: Alleen jammer dat ik dikwijls het gevoel had dat ik gelijk van de wereld was, het werkelijkheidsbesef kwijt... En dat ik dan plotseling terug wakkerschrok en mij afvroeg wat ik op dat moment daar deed. Ook vage gesprekken gehad met onbekenden: "Over wat hadden we het nu weer??" Al bij al een avond om nooit te vergeten:grin:

Windhoos

Besef me opeens dat ik ook een bad trip heb gehad ooit, maar toen was ik met 2 pilletjes (geen flauw idee wat de laatste was, maar werkte na mijn gevoel al bijna meteen na inname) echt helemaal de weg kwijt. Was toen naderhand (slecht gehoord van anderen uiteraad) ook twee punten van mijn hoektanden verloren omdat ik opeens mijn hoofd tussen de schuifdeur van de taxi deed. Thuisgekomen zag ik de schilderij van de zon en de maan tot leven gekomen en zat ik ook nog ff te darten, zonder pijlen naar het plafond en de volgende dag liep ik met een enorm rood hoofd.

Ik vraag me nog steeds af wat voor troep dat is geweest, echt een gevalletje van net een "klein beetje" te erg :confused:

ssnorlax

Newbie
ik zag een kale man onder mn bed,
en een vrouw wat met der tong over der scheve tanden likte XD
en ik hallucineer veel geluiden
zoals een deurbel, mensen die praten xD
en ik heb ooit een keer een brilletje op gezien bij iemand haha

wcpapier

met een dikke dosis mdma gegarandeert hallucineren.

plankjes die uit de vloer kwamen, toiletrollen die verdwenen wanneer ik ze wou pakken.

en vanaf de bank dacht ik dat de andere gasten een scooterblok op de tafel hadden staan.
iemands been gezien voor een toetsebord, en daar dan ook 5 minuten op zitten tikken.

na een scootermeeting paar pillen genomen, en vervolgens in je wauze bui alleen nog maar oorverdovende scooters horen :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l

Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes :grin: ! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
nicolai zei:

Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes :grin: ! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril :grin:
hmmm...ik wil dat ook een keer meemaken :cry:

dacht altijd dat iedereen die kringetjes gewoon bedoelde :grin:

kiekert

Bewuste gebruiker
Op de loveparade dacht ik dat er een tracktor tussen het publiek stond, ongeveer 30 meter van ons af, waar allemaal mensen tegenaan stonden te relaxen haha.

Verder vroeg ik aan mn vriendin: "Hoe kom je aan dat brood joh? "
zij: "welk brood"
ik: "Dat onder je arm"
zij: "Dat zijn de poncho's gek"

haha. Dacht dat ze zo'n groot rond brood onder haar arm had, zoals op vakantie enzo. Waren onze oranje regenponcho's die samengepropt waren :grin:

Ensenata

Hele show van 3-D kabourtjes op de ramen van een boot
Een openscheurende vis waar wit spul uit valt
Dat witte spul op het gezicht van een vriend die daaronder sliep
Dat gezicht van die vriend dat daarna elke keer een ander gezicht was (met hele andere soort kleren die op de stoel lagen erbij ook...)
Een andere vriend die een bruin/geel konijn was
Overstromende wc toen ik daar gaan chillen met nog een andere vriend (we dachten het allebei :tearsofjoy: )
Miauwend kattenhoofd dat uit een lamp komt

En nog wel wat meer van dat soort wazige gedoe :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Dit weekend was ook weer vaag, ik drie verschillende pilletjes en heel wat speed op, ik zag echt mijn maat waar ik mee zat elke 5 minuten als iemand anders :xtc: ! Soms met baard, soms zonder dan weer met lang haar dan weer kort, ik was blijkbaar zelf erg kort :grin: ! Was wel lachen, hij ook in een deuk om die verbaasde kop van mij de hele tijd :P ! Hij had alleen speed op, dus lag blijkbaar toch echt aan de triplex combo :)

Miss J

Bewuste gebruiker
hij ook in een deuk om die verbaasde kop van mij de hele tijd :P

Haha ja, zo'n verbaasd gezicht van iemand die aan het hallucineren is echt lachwekkend!Je ziet ze dan gewoon denken: "wtf?!"

Spacie-C

Newbie
Ik zag overal mensen die er niet waren, maar verder niet echt extreme dingen gezien. wel zij ik allemaal dingen uit het niets, maar dat waren alelen de eerste 2 keren.

opdonderonder

Ik had een keer blauwe mitshus op en ik heb tog zitten hallucineren! :P
Het was in renesse op de camping...
Ik had eerst een halve op en tijdens het kaarten nam ik de andere helft omdat ik niks merkte en opeens kon ik niet meer kaarten ik hoorde iedereen door mekaar heen praten en kon me niet focussen op de kaarten even later begonnen mijn ogen heftig te trillen ik zag alles keihard heen en weer gaan voor zo'n 15 minuten (was opzich wel leuk maar wel vreemd want het duurde best een tijdje) daarna zijn we naar het strand gegaan met een groep mensen ... allemaal xtc op
Ik was echt super hard aan het spacen ging met iedereen praten over echt van alles en nog wat ... niet normaal.. eenmaal op strand aangekomen begon ik tog te hallucineren!! :tearsofjoy:
Eerst kwam er een bejaarde vrouw met een rolator voorbijgelopen echt vlak langs me
daarna ging ik pissen en toen keek ik naar de groep en die zaten opeens met zijn allen in de boom :openmouth: even later vielen ze naar beneden en zaten ze weer op de grond..
Het ging opeens ook echt keihard regenen .. niet normaal maar dat was zo vreemd we gingen toen snel teruglopen naar de camping en ik had het gevoel alsof ik toen in het leger zat! XD
eenmaal terug op de camping in het tentje vraagt iemand aan mij of ik een joint wil indraaien zodat hij er nog 1 kon draaien... Hij was al helemaal klaar alleen hoefde ik hem nog maar in te draaien ik heb er serieus 20 min over gedaan om er achter te komen dat het me niet lukte XD
Was wel lachen..
Ik hallucineer vaak van pillen vooral als het donker is.
Maar als je vaak pillen doet gaat dat effect weg.
Doe het daarom ook niet vaak is het effect veel heftiger ook met de hallucinaties.
Mzzl

TrippyShit

Badass junkie
nicolai zei:

Klopt. verschillende brillen gewoon. Ik zie ook echt altijd de lichtweerspiegelingen erin enzo. Zie alleen niet vaak brillen. Keer bij mezelf in de spiegel was wel raar en wel is bij iemand anders. Verder zie ik alleen mensen, voorwerpen, dinosaurussen ipv bomen en dingen die nergens op slaan zoals teletubbie knuffels op een dakje, een 'ontzichtbare' reus die voorbij rent. Mezelf in een spiegel zien terwijl het geen spiegel is. Krijg er opeens weer zin in als k dit zo allemaal zeg maar heb met mezelf afgesproken en half jaar niks te doen tot 31dec QrimeTime
:hearteyes:

J86

Bewuste gebruiker
damn hey hoeveel nemen jullie wel niet dat jullie zulke hallucinaties krijgen? :openmouth:

ik neem elke keer max 3 pillen.

ik hallucineer eigenlijk alleen maar als ik alleen ben.
hoewel 1 keer gingen we m'n hond uitlaten en toen zag ik verderop een man met een hoed staan die ineens z'n been zijwaarts omhoog tilde op zo'n lollige manier :P (was een boom)

verder elke keer op de terugweg fietsend.
maar waren meer vervormingen dan hallucinaties.
verkeersborden (vooral die wit met rode pijl voor een bocht) die ik aanzag voor mensen.
bomen, palen etc, allemaal mensen van veraf en van dichtbij gewoon normaal :P

ook hoorde ik 1x stemmen. fluisterende mensen enzo.
ik reed langs de hoogovens in ijmuiden. dat was echt FUCKING mooi!

gigantische lichtzee en ik zag vanalles...
-red alert fabriekjes x 10 naast elkaar
-hijskranen
-HET VRIJHEIDSBEELD! (whaha)
-ruimteschepen

damn wat was dat vet..

Ik snap nu wel hoe de meeste XTC hallucinaties voor mij worden veroorzaakt.
Tis gewoon dat je objecten vaak niet van hun achtergrond kan onderscheiden en dat het daarom op dezelfde afstand lijkt te staan en samenvloeit in een object dat je kent. echt super grappig.

heb et nuchter ook soms wel eens heel licht, of als ik moe ben ofzo.
dan denk en verlang ik meteen weer naar MDA hallucinaties ^^

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik heb vanalles gezien bij me eerste keer vond het wel wat eng maar ook wel grappig af en toe.

Dit heb ik gezien:
- Veel mensen iniedergeval waar ik mee zat te praten :P
- Vliegende wezentjes toen ik buiten stond.
- Een oud omatje en het roken naast me op de bank.
- Een vrouw die de raam stond schoon te maken, 3 etage's hoog.
- Een neger in een blauwe pak die achter me maat liep.

:rock:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ik hallucineer eigelijk alleen op blauwe driekoekjes, of op andere maar dan moet ik wel veel nemen. Ik ga altijd teringhard op de wolken, eerst zie je gewoon die mooie vormen, maar als je je ogen beetje dichtknijpt en een beetje fantasie gebruikt vervormd het gewoon naar datgene wat je wilt zien, ik heb echt een keer een stripfiguur in de wolken gezien met kleuren en al, was echt onwijs vet. Ook heb ik een keer, maar dat was echt heel vreemd, een vliegtuig recht omhoog zien vliegen ^. en m'n vrienden zagen het ook :xtc: dus ik d8 dat het geen hallucinatie was, maar die mdma is zo vaag dat je echt gezamelijk dingen kunt zien die er niet zijn. We zijn toen ook maar gestopt met kijken want we snapten er echt de ballen van :confused:

TMNuclear

Newbie
Ik zag een flinke, donker gekleurd bouwvakker metselen op het dak met een zonnebril op (midden in de nacht toen ik buiten een peuk ging roken). Leek net een geest, doorzichtig enzo. Mijn vrienden leken 80 jaar oud (kei veel rimpels en al) en ene leek hele tijd een bril op te hebben. Echt para :rockband:

lmd070

Ik heb elkekeer hallucinaties, maar de vetste vond ik toen ik kastelen, poorten en een auto in een boom heb zien hangen

Hendroid

Wel eens gehad dat ik tijdens de comedown van xtc ging douchen en toen in slaap gevallen ben onder de douche, toen ik wakker werd (na 5 min denk ik :grin: ) Zag ik alles wat in mijn badkamer wit was zag ik groen en het leek alsof heel de badkamer overstroomt was hahah
Afgelopen zaterdag op een feest zag ik allemaal muzieknoten door de lucht vliegen en heb ook een heel spelletje in mijn hoofd gespeeld met mijn ogen dicht.

paddosofty

whahaha te grappig die verhalen.
Ik was zaterdag ff leip zooo zag ook echt grappige dingen de gene met wie ik was leek steeds op iets anders hahaha een poezepak had ie aan of een monster echt heel grapig maar was snel weer gewoon

iTest

haha, wat super om al die reactie's hier te lezen.

vriend ik beide met anderhalfe speaker op zagen bomen aan voor mensen waar we hele gesprekken mee voerden midden op straat om ik denk zon 5 uur 's nachts?
m'n vriend(woont 25 km verderop) zag zijn moeder langsfietsen die hem aansprak wat hij aan het doen was en hij probeerde zich er uit te lullen, terwijl ik stond te kijken van WTF, tegen wie praat jij?
we zagen de maan aan voor een lantaarnpaal, beide kijken van WOOOOH wat een grote lantaarnpaal. toen we er eenmaal achter kwamen dat het de maan was zochten we een plek ergens midden in de struiken zodat de maan precies op de plek kwam boven zon lantaarnpaal. euforisch gevoel toen :hearteyes:
verder zag hij nog stopcontactdozen in brandweerautos veranderen en de verlichting op mijn kamer in een badkuip.

uiteindelijke hele leuke avond gehad

Bovenaan