hallucinaties van Xtc

Mrrow14

Belezen gebruiker
Na een flink avondje freaken en feesten ,werden Jason en ik door een vriend Geert na huis gebracht.Wilden nog ff lekker na spacen met een jointje dus wij een klein speelplaatsje opgezocht en daar wat gechilled.

Geert ging naar huis en Jason kijkt naar Geert en vraagt heb jij een bril op?
Geert nee man,ik kijk naar Geert...Jawel man !!!!
Geert nee voel maar, wij voelen geen bril :sunglasses:

Dus ik ga op de schommel zitten,en keek naar zo'n paddestoel om op te zitten.Paddestoel? nee een hondje of nee een autootje ah nee toch een paddestoel :grin:

Wij uiteindleijk naar huis lopen dacht ik dat allemaal mensen hoorde, waren aant lachen en aant praten dus ik kijk voor me...Jow hele tribune vol met mensen ,druk bezig met elkaar midden in de nacht.Wij lopen verder zie ik dat het een soort van muur/bergje is met heel veel van die grote keien,geen mensen dus .

Zo hebben we dat nog wel wat vaker gehad ,meestal met mensen die in gepakeerde auto,s zaten,maar er dus eigenlijk niet in zaten.Ja man.. nee man... ja toch.. nee toch niet..wel ..ah nee toch niet... :P

AH en ook een keer waren in nacht club zaten aan een barretje.Op een gegeven momemt zei die vriend van hij kijk een zwembad.We zagen dus allemaal gewoon een zwembad midden in club . Daarna, hij daar is politie was er dus ook helemaal niet.

Trippen op schijven is zo realistisch,niets met kleuren ofzo het lijkt gewoon echt.
Altijd erg vet gevonden maar niet vaak voor gekomen.

Wawa

Belezen gebruiker
Heb n hele lijst;

-De standaard tafels en stoelen
-reis koffers
-snorren
-clowns
-zombies en daar tussen liep een mooi meisje tussen en dat was een vampier
-Mystique van x-men bij n vriend van me. Levens echt super vet!
-Elven oren
-Elven oren die uit eindelijk in draken vleugels veranderen
-Lange wimpers van kristal
-Mannen die geisha's worden (je weet wel een Japanse vrouw in een jurk met een wit gezicht)
-Stelletje dat samen liep, en daarvan werd de man een vrouw met echt een dikke kont en het meisje een pak-ezel echt super vaag.
-Sterren die vliegtuigen werden
-Insecten
-Apen en slangen in de bomen, met geluid hallucinatie
-foto's van stranden die in transeformers veranderen (deze foto >)

-Meisje wat zat en die knieën werden van die Russische poppen die je zo in elkaar moet stapelen

Nou ben ik ook wel heel visueel ingesteld met mn gedachten altijd, echt vaak de meest bizarre dingen.

dernael

Bewuste gebruiker
Mijn meest voorkomende hallucinatie op MDMA, is de al eerder genoemde 'man met hond', welk wanneer je dichterbij komt veranderd in een lantaarnpaal en een prullenbak.

Ook vaak voorkomend, de fietsers die van alle kanten langs je heen willen. Een woonkamer vol vliegen die er niet zijn, etc.

Een maat van me hallucineerde een keer, terwijl we snachts buiten op een bankje zaten te blowen, dat we bij een andere maat thuis waren. Hij vroeg, waar staan hier de glazen, waar is R eigenlijk? Toen ik hem daarop vertelde dat we buiten waren en R er al de hele avond niet bij was geweest, was hij met stomheid geslagen, en duidelijk in de war.

Dat was wel een van de beste avondjes op xtc ooit! Tegenwoordig heb ik het er niet zo meer mee.

Maar de ervaringen delen blijft leuk natuurlijk! ^^

fly--

Bewuste gebruiker
Ghehe, ik hallucineer meestal wel, maar dat zijn dat kleine dingetjes.
Paar weken geleden heb ik wel flink gehallucineerd, maar toen zijn we ook 3 dagen achter elkaar doorgegaan op xtc, mdma kristallen, speed, alcohol en wiet.
Binnen:
- Ik zag water uit een witte muur komen, ben erheen gelopen om te voelen, maar het was helemaal droog.
Buiten:
- Ik zag op ineens overal zwarte mensen lopen, maar ik wist dat ze niet echt waren want ze waren helemaal zwart.
- Ik stond op een gegeven moment langs een pad, als ik links keek stond ik bijna midden op het pad, maar als ik dan rechts van me keek stond ik 3 meter in de berm.
- Ik zag overal treinsporen en treinen rijden, echt overal, allemaal door elkaar heen en er reden non-stop treinen langs, maar als ik goed keek stonden ze eigenlijk stil. [terwijl daar geen treinspoor liep].

Op een gegeven moment zat ik met een vriendin de bosjes, en ineens kreeg ze een soort vision, ze zei allemaal rare dingen en deed raar met haar handen, ik vroeg:''wat doe je?' ze zei: 'Je moet meedoen!' Ik: 'Wat moet ik doen dan?' Ze zei: 'Doe nou maar gewoon mee'.
En ineens kon ik gewoon meedoen, wist ik wat ik moest zeggen en doen met mn handen, we deden allebei precies hetzelfde.
Ik snap nu nog steeds niet wat ik heb gezegd [het was geeneens nederlands] of wat ik heb gedaan en wat het betekent. Maar dat was best wel gaaf.

Verder nog wel veel meer hallucinaties, dat ik denk dat iets echt iets, blijkt het niet zo te zijn. Maar die weet ik allemaal niet meer.

Robbin

Newbie
hey, leuk topic.. kan dr goed over meepraten haha !

Dus ik zat een keertje met een vriend te praten over een nachtje XTC pakken, voor 't eerst op de bank en rustig genieten, we hadden dus maar bedacht dat we er ook een paar jointjes bij gingen roken & hij vertelde mij : "je hebt wel kans dat je lichtelijk gaat hallucineren in combinatie met een paar joints"

natuurlijk vond ik dit helemaal niet erg en keek er stiekem zelfs een beetje naar uit want hallucineren, dat had ik nog nooit gehad ! haha.

Dus wij hadden allebij 3 Blauwe Defqon met 180-200 MG (Not sure), de jointjes alvast gedraaid want ik moest een keer draaien voor iemand terwijl ik een pilletje had gehad en dat werkte echt voor geen ene meter !

We beginnen met een halfje & nemen steeds een halfje bij, bij elk halfje die we namen rookte we ook jointje..

(Eerste halfje op + half uurtje later joint gerookt ) half 10 : zo dat halfje komt wel lekker in zeg ! en als je dat jointje rookt smaakt 't ook super lekker, werd er helemaal vrolijk van ! Ik hallucineerde nog niet echt, maar ik dacht dat dat later wel zou komen..

(Ondertussen anderhalf pilletje weg + 3 jointjes gerookt ) Wauw, ik zag echt kleine dingetjes.. Wat het waren ? Joost mag 't weten hahaha. - Ik kan wel beschrijven : "ohh man, als ik naar mn handen kijk he.. dan lijkt t alsof er blaadjes uitgroeien OFNEE.. kleine takjes die rond mijn vingers gaan !!" En "hey !! als ik naar jou kijk lijkt 't alsof je een half gezicht hebt *gaat hier nu heel erg hard lachen* - Dit is echt grappig man, bedankt dat je dit hebt voorgesteld !!"

Nog een heel nachtje lopen spacen tot half 7-7 uur & toen lekker slapen.. Wat een lekkere ervaring was dat zeg !
- Groetjes ! :wave:

Seliom

Newbie
Altijd leuk hallucineren.
Vind het altijd een waardevolle toevoeging, twee dingen voor de prijs van een.

Meestal zie ik dan mensen rondlopen. Zo waren we keertje goed aan het spacen op een dakterras en zag ik de tegenover buurvrouw van mijn opa lopen. Ik vraag ook nog heel dom aan haar wat doet u dan hier zo laat. Tja de rest zat me erg dom aan te kijken.

Daarnaast zaten we keer bij een maat en zag ik veel mensen steeds voor het raam lopen, ook leuk als je je bedenkt dat het raam 7 meter hoog zat.

Ook heb ik hele gesprekken gehad met een waaier, blijkbaar dacht ik toch echt dat je daar een gesprek mee kon voeren.

Een andere domme actie was dat ik de laptop probeerde uit te zetten met de afstandsbediening van de tv.

Ook heb ik soms hele gesprekken in mijn kop en geef ik vanuit het niets antwoord op vragen die niemand gesteld heeft. Inmiddels zijn mijn maten dan zover dat ze niet meer lachen, maar roepen je zit weer in jezelf te lullen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind hallicunaties van xtc ook altijd goed vermakelijk. De tweede keer dat ik xtc nam was op een festival en ik was op dat moment even iedereen kwijt, en liep over de weide terug naar de groep. Alleen dacht ik dat er een sloot was en dat ik meer naar de linkerkant moest lopen om over de brug te kunnen. Dus ik door de mensenmassa helemaal naar links lopen en toen realiseerde ik me dat er helemaal geen sloot was. En geen brug. De logica van een sloot vlak voor de mainstage, maar natuurlijk :P Dat was de eerste keer dat ik hallicuneerde en toen wist ik nog niet eens dat dat kon, dus ik was echt even in de war haha.

Wat ik overigens echt héél vaak heb is dat ik denk dat er platen op de grond liggen, van die pallets of gewoon dikke houten platen, dat je even op moet passen waar je staat of dat je niet struikelt. Misschien denk ik dat omdat je constant op bekers en andere troep stapt die op de grond ligt..?
Eén keer stond ik echt zo vaag omlaag te kijken en was ik m'n voeten op aan het tillen zodat ik niet zou vallen of verkeerd zou stappen, dat mijn vriendin tegen me zei: Ehhh.... wat ben je aan het doen? Uhmmmmm... ja geen idee eigenlijk haha. Ik vraag me af hoe suf dat eruit moet hebben gezien...

Verder heb ik ook brilletjes gezien, zowel getekend als 'echte' monturen, muren die er niet zijn, statafels, pilaren middel in de zaal, zie vaak afstapjes en trapjes die er niet zijn en ik heb eens een complete spelshow in de hoek van de club zien plaatsvinden.

Bovenaan