hallicuneren

Hai! Ik ben afgelopen zomer vaak hard gegaan met een goeie vriendin, en iedere keer begonnen we te hallicuneren. Op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik met mijn ogen open een hele vage droom voor me had leek het.. Ook dat je ernaar wilt grijpen (ik had bijvoorbeeld dus een "droom" met mijn ogen open en zag iemand met een koekje die ik probeerse te pakken..) het is kei gaaf, maar hebben jullie ook van die gekke trips mee gemaakt? Ik ben benieuwd! :grin:

Skirre

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf nog nooit hoeven hallucineren van xtc maar het lijkt me nou ook niet bepaald heel leuk. Neem aan dat je dit in een thuissetting of ergens in een park hebt gedaan?

leipebaviaan zei:
Jullie doen teveel drugs, dat is het gewoon.

Denk ik ook

Fool

Badass junkie
Stiekem moet je xtc niet veel vaker dan 1 keer per 3 maanden met een gematigde dosering doen, anders ben je je hersenen aan het frituren. :P

LoveQuality

Bewuste gebruiker
& bij te hoge dosissen kan je inderdaad gaan hallucineren.
Iets van 7% van de ingenomen hoeveelheid MDMA wordt omgezet in MDA waar je dan weer hallucinaties van krijgt.
En jij kan ook rekenen he, 7% van 100mg of 400mg is een heel verschil :)

Heb vroeger ook wel een paar keel gehallucineerd hoor..
We reden op weg naar huis met de auto en plots stak een US Army Tank ons voorbij op de linkerrijstrook. :wave:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Jullie doen teveel drugs, dat is het gewoon.

Idd terwijl je hallucineert mag je zeker zijn dat die hersentjes al aardig aan het koken gaan. Met een dosis van rond de 200mg zie ik hoogsten wat andere kleuren in de lichtschakeringen en de hoeken van witte muren zien meestal het kleur van het p'tje( bij blauwe wb blauw, bij goldbars geel). Vroeger nam ik ook wel es 300 tot 350 mg tot me, had echt niet op een feestje willen staan dan. Overwazige toestand waarbij elke oogknip iets verandert in beeld en geluid, iedereen zijn hoofd die verandert. Had onlang een dosis van om de 300 (1,5 ptje van 202) binnen. Beviel me goed maar zat dicht op werkelijke hallucinaties.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Idd terwijl je hallucineert mag je zeker zijn dat die hersentjes al aardig aan het koken gaan.

Volgens mij hoeft dit helemaal niet zo te zijn, sommige mensen hallucineren gewoon veel sneller dan anderen. Ik ken iemand die bij 1 pil al hallucineert. Als je louter en alleen onzin uitslaat, je geen normale zin meer kan formuleren, je er geen fuck meer van begrijpt en je alleen nog maar in rondjes rondstruint, dan ben je hersens aan het koken. :sunglasses:
200mg zie ik hoogsten wat andere kleuren in de lichtschakeringen en de hoeken van witte muren zien meestal het kleur van het p'tje( bij blauwe wb blauw, bij goldbars geel).

Wtf, dat is echt leip.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat hallucineren juist wel leuk, of ik nou op een feestje ben of niet :P
kan me daar altijd wel mee amuseren

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Volgens mij hoeft dit helemaal niet zo te zijn, sommige mensen hallucineren gewoon veel sneller dan anderen. Ik ken iemand die bij 1 pil al hallucineert. Als je louter en alleen onzin uitslaat, je geen normale zin meer kan formuleren, je er geen fuck meer van begrijpt en je alleen nog maar in rondjes rondstruint, dan ben je hersens aan het koken. :sunglasses:

200mg zie ik hoogsten wat andere kleuren in de lichtschakeringen en de hoeken van witte muren zien meestal het kleur van het p'tje( bij blauwe wb blauw, bij goldbars geel).

Wtf, dat is echt leip.

Ja bij mij is dat dan ook het geval dat ik hallucineren ga :grin: gebeurt bitter weinig nog. Vond vroeger dat wazige psychisch rondjes draaien in combinatie met hallucineren wel een fijne trip. Net die limiets dosis opzoeken maar door ervaring ga ik niet meer tot dat punt :wave:

En idd die kleuren vind ik altijd bizar, vanaf inslag tot bijna afkom zie ik die kleurtjes exact zelfde van de pil, net of de kleurstoffen men ogen binnen gedrongen zijn LOL :rock:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
al? Het ligt ook aan de mate van vermoeidheid hoe snel je gaat hallucineren van xtc. Ik vind het altijd wel leuk, tafels, barren, dranghekken, brillen, bekenden overal.

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Ik hallucineer ook vrijwel alleen richting 't einde van de nacht, vrijwel altijd heb ik dan ook een grotere dosis MDMA. Weet niet precies bij hoeveel mg ik ga hallucineren. Eerst nog wel van een heel pilletje, maar tolerantie is een bitch, denk dat ik nu minstens 1,5 moet nemen en dan ook nog lekker veel blowen erbij om te hallucineren.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik dacht ooit eens dat een boom tegen me praatte toen ik zwaar onder de XTC en speed zat. Mag ik dat ook classificeren als een hallucinatie? :P

EKSTASIE

Newbie
Ja ik zeker zieke hallucinaties gehad met XTC, haha.

Van bankjes en hekjes tot totale gebouwen die er gewoon niet zijn...
Vaak kwamen die gebouwen tot stand door de licht inval van de bomen. (Deed het toen de tijd vaak met maten in de bossen.) Dit soort dingen kreeg ik echter pas te zien na een flinke 3-4 uur te space op 3 of meer pillen en veel joints, heel veel.

Dit was trouwens niet voor de love-feeling maar gwn keihard spacen, begonnen meestal met 1 hele en een klein uur daarna te tweede helen. :flushed:

Super dom duh....

Bovenaan