Gruis goed?

auroraowned

Experimenterende gebruiker
Hey

ik heb net bij me dealer 2 gram gruis gekocht voor 10 euro, maar hoe veel slechter is gruis dan gewoon wiet (Btw er zaten erg weinig takjes in :openmouth:)

:stoned:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
:tearsofjoy: 5 euro de gram voor gruis? You got fuked! :tearsofjoy:
Die takken kunnen ze fijn malen en door je gruis heen gooien.
Als ik weinig geld heb koop ik in de shop wel eens 5 gr white widdow gruis voor 20 euro, je zou bijna het onderscheid niet maken met goeie wiet en tis lekker goedkoop.
Normaal betaal je 2 tot 3 euro de gram voor gruis, dus 10 a 15 euro voor 5 gram, tis niet lekker maar je kunt er redelijk van blowen. En dat in de coffee shop, ik zou die dealer van jou in de ballen trappen en lekker naar de shop gaan. :beer:

Edit: Verder zou ik geen gruis halen als het even kan, hier kan namelijk heel makkelijk mee gerotzooid worden. Gewoon gedroogde planten vermalen en er door flikkeren, en over gebleven knip afval. Rotzooi!

Wacky

Badass junkie
Het kan vergruizde Silver Haze zijn, het kan vergruizde buitenkweek zijn uit 1998.

Als je het nou eens zelf oprookt, dan weet je beter of het goed is dan dat wij dat weten.

auroraowned

Experimenterende gebruiker
DrippTone zei:
:tearsofjoy: 5 euro de gram voor gruis? You got fuked! :tearsofjoy:
Die takken kunnen ze fijn malen en door je gruis heen gooien.
Als ik weinig geld heb koop ik in de shop wel eens 5 gr white widdow gruis voor 20 euro, je zou bijna het onderscheid niet maken met goeie wiet en tis lekker goedkoop.
Normaal betaal je 2 tot 3 euro de gram voor gruis, dus 10 a 15 euro voor 5 gram, tis niet lekker maar je kunt er redelijk van blowen. En dat in de coffee shop, ik zou die dealer van jou in de ballen trappen en lekker naar de shop gaan. :beer:

Edit: Verder zou ik geen gruis halen als het even kan, hier kan namelijk heel makkelijk mee gerotzooid worden. Gewoon gedroogde planten vermalen en er door flikkeren, en over gebleven knip afval. Rotzooi!
ja oke is goed hij verkoopt normaal voor 10 euro 1.6 gram maar wel goeie kwaliteit ik heb net gerookt ik word er wel knetter van maar alleen smaak is niet lekker maarja. Maarja je hebt gelijk dat ze er rotzooi door heen kunnen gooien dus volgende keer gewoon weer wiet :)

Escoban

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:

Ik haal zelf vaak genoeg gruis. Varierend van 2,5 per gram tot 3,5 per gram. Ik vind het, het geld sowieso wel waard. De smaak is wel minder (al is dit niet het geval bij die van 3,5 gram), maar de kwaliteit is verder goed voor de prijs die je er voor betaald.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Hier in Deventer kun je bij de Blikken Deur 5 gram gruis voor 15 euro halen, en dat is best goed, en smaakt nog best lekker voor gruis. Dus ja, het kan wel goed zijn imo, als je beetje krap bij kas zit. En als hij normaal 1.6g voor een tientje verkoopt is het dikke afzetterij, en je hebt ook wel erg veel betaald. Had je beter nederwiet ofzo kunnen halen, is goedkoper en heb je betere wiet :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Escoban zei:
DrippTone zei:

Ik haal zelf vaak genoeg gruis. Varierend van 2,5 per gram tot 3,5 per gram. Ik vind het, het geld sowieso wel waard. De smaak is wel minder (al is dit niet het geval bij die van 3,5 gram), maar de kwaliteit is verder goed voor de prijs die je er voor betaald.

Er is ook goeie gruis, de white widdow mix van de upstairs in Arnhem is gewoon zeer goede kwaliteit. En er zullen meer shops zijn met kwaliteit gruis. Maar er kan gewoon heel makkelijk mee gesjoemeld worden zonder dat je dat ziet. dus beter gewoon toppen halen, zie je makkelijker aan of ze er mee hebben lopen kloten.

Amaranth

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Escoban zei:
DrippTone zei:

Er is ook goeie gruis, de white widdow mix van de upstairs in Arnhem is gewoon zeer goede kwaliteit. En er zullen meer shops zijn met kwaliteit gruis. Maar er kan gewoon heel makkelijk mee gesjoemeld worden zonder dat je dat ziet. dus beter gewoon toppen halen, zie je makkelijker aan of ze er mee hebben lopen kloten.
Dat heeft een naam. Als je gewoon ergens naartoe gaat en je vraagt 'gruis', dan is het meestal niet geweldige kwaliteit, vind ik die van De Blikken Deur het beste.

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
ik koop helaas altijd gruis.. alleen zo kan ik het een beetje permiteren. 8.50 voor normale wiet is gewoon veel te duur voor mij, dus dan moet je wat (tnx CDA, voor jullie 'bezorgdheid' die hiertoe heeft geleidt)

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
ooit was gruis het lelijke bodempje in een zak vol vette toppen.
De bloempjes die eraf butsten zaten onder de thc...
als je een dikke zak wiet kocht kon je aan de grijze laag onderin de zak zien of het goeie wiet was.
Dat bodempje bleek in de shop onder klanten erg gewild , en werd een productcatergorie op zichzelf.
door stijgende prijzen , en afnemend aanbod is de gruis categorie inmiddels in te delen als :

-origineel gruis :zeer kleine toppen , weinig tot geen blad, en heel veel harsklieren
-Een paar topjes verspreid door een boel fijngewreven blad, en veel harsklieren
-Idem , maar veel minder Thc
-blad, en een geur die aanwiet doet denken

Ik denk dat veel van jullie hoofdzakelijk de laatste 2 categorieen aangeboden krijgen
Jullie roken blad.
Hoofdpijn zal je krijgen.
Je bent duf dankzij de Don dude!
Het CDA zal je zelf moeten mailen om ze te bedanken.
Want @#$%Alle-DavidBowie-Fans-Nog-Aan-Toe : van Blaadjes krijg je hoofdpijn!!!!! :smilingimp:

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
Afghaan-Gek zei:
-origineel gruis :zeer kleine toppen , weinig tot geen blad, en heel veel harsklieren
-Een paar topjes verspreid door een boel fijngewreven blad, en veel harsklieren
-Idem , maar veel minder Thc
-blad, en een geur die aanwiet doet denken
Volgens mij hoort daar nog
-skuff
boven te staan :)

Bovenaan