Ground Zero

Pikachu

Wijs gebruiker
Als ik het niet vergeet ben ik er wel, ik ken Lau dus ik herken de groep dan ook wel.

Als ik niet te erg van de kaart ben :flushed:

raizeredge

Wijs gebruiker
volk ben thuis was wel geslaagd feestje ook al vond ik het veroig jaar beter. sorry dat ik niet op de meet geweest ben was er wel effge maar kon niemand herkennen

raizeredge

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
Was echt een superfeest! Heb me zeer goed vermaakt :)
ik vond de set up van het mainstage echt kut vorig jaar was veel beter.
en het geluid was ook kut maja je kan niet alles hebben heb me ook prima vermaakt knetter wappie

Lauu

Badass junkie
geslaagt feest...alleen was het geluid niet zo goed als vorig jaar...

leuk om Flip Trip, Pikachu en Djo te zien :grin: :rock:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ja de main was best kut maar ik heb bijna alleen maar bij de early rave gestaan en dat was supervet dus voor mij was t prima :) Leuke meeting idd :)

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb me kostelijk vermaakt :grin:

was echt een goed feestje.
Soms werd er een beetje vaag gedraaid en ging het geluid is te hard, maar goed dat doet niets af aan het feit dat ik het een goed feestje vond. Schoonheidsfoutjes zal ik maar zeggen :wink:

Lekker veel mensen gekke bekkies zien trekken (ik was volledig nuchter) zeker vanmorgen toen het licht aan het worden was.

Als ik kan volgend jaar weer denk ik maar zo

raizeredge

Wijs gebruiker
Play_bunny zei:
Ik heb me kostelijk vermaakt :grin:

was echt een goed feestje.
Soms werd er een beetje vaag gedraaid en ging het geluid is te hard, maar goed dat doet niets af aan het feit dat ik het een goed feestje vond. Schoonheidsfoutjes zal ik maar zeggen :wink:
bij hardcore area was dat ook erg werd er rustig gedraait en dan weer een nummer echt hard maar dat kan ook aan mij hebben gelegen.

Play_bunny

Wijs gebruiker
raizeredge zei:
bij hardcore area was dat ook erg werd er rustig gedraait en dan weer een nummer echt hard maar dat kan ook aan mij hebben gelegen.

Klopt, was mij ook opgevallen. Er werd soms ook een beetje scheef gedraaid. Je kon niet lekker inkomen (zeker niet aan het begin van de avond was dat te merken).

Bij de early rave leek het af en toe net alsof ze die boxen aan het opblazen waren

Lauu

Badass junkie
Play_bunny zei:
Bij de early rave leek het af en toe net alsof ze die boxen aan het opblazen waren

de early hc was voor mij waar het best geluid was...van de genres waar ik van hou :grin:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Was wel vet feest idd, meet was ook leuk, haha.

Ik heb naderhand nog best hard liggen trippen in de trein :wave: , maar van de ene kant vond ik het dit jaar wel iets minder vet dan vorig jaar.

Er waren trouwens weer honden blijkt uit : http://www.telegraaf.nl/binnenland/4330991/__Aanhoudingen_op_Ground_Zero__.html, maar ik heb gelukkig geen honden gezien. En ik heb toch overal mensen zien snuiven, roken en slikken, haha, ze hebben dus niet goed hun best gedaan.

Alleen nog zo stom dat ik me pin ben vergeten op de weg erheen, haha.

raizeredge

Wijs gebruiker
Flip Trip zei:

Ik heb naderhand nog best hard liggen trippen in de trein :wave: , maar van de ene kant vond ik het dit jaar wel iets minder vet dan vorig jaar.

Er waren trouwens weer honden blijkt uit : http://www.telegraaf.nl/binnenland/4330991/__Aanhoudingen_op_Ground_Zero__.html, maar ik heb gelukkig geen honden gezien. En ik heb toch overal mensen zien snuiven, roken en slikken, haha, ze hebben dus niet goed hun best gedaan.

ze waren er zobiezo heb er 1 gezien, effe wagten en toen ik hem na binnen gebracht effe zag worden gauw door heen lopen :mrgreen: zenuwachtig gemaakt voor niks

Play_bunny

Wijs gebruiker
ik had er ook 1 gezien ja. We liepen er langs (3 mensen hadden drugs bij zich van de 4).
Ze liepen op zich nog wel vlak langs hem, maar hij kreeg net een stok van een van die agenten dus daar was ie druk mee aan het spelen :wink: ook lekker slim

Vigilante

Wijs gebruiker
Heerlijk feest!
Was mn 1e keer en zat eerst te denken om op de acid te gaan aangezien ik had gehoord dat het een 'sprookjesbos' was :P Toch maar niet gedaan omdat het trippen in de drukte mij niet zo vet lijkt maar volgend jaar gaat er een half zegeltje mee! Heerlijk die bomen en die decors :grin:

raizeredge

Wijs gebruiker
Lauu zei:
raizeredge zei:
iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje

hoorde het...maar niet gezien...wat zoog Partyraiser hard dat uurtje
klopt vond het ook slecht dat alles naar de klote niet als afsluiter werd gebruikt want dat gold voor de meesten op het feest

Lauu

Badass junkie
raizeredge zei:
Lauu zei:
raizeredge zei:
iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje

klopt vond het ook slecht dat alles naar de klote niet als afsluiter werd gebruikt want dat gold voor de meesten op het feest

gellukig werd "alles naar de klote" niet als aflsuiter gedraaid...wat een afgezaagd nummer...hoe vaak hebben we die al niet gehoord?

raizeredge

Wijs gebruiker
blijf het een geniaale afsluiter vinden maja was verder wel een lagge feestje was de meeting nog leuk kon niemand vinden dus ben maar weer de muziek in gegaan

SperSIZEboon

Badass junkie
Lauu zei:
raizeredge zei:

Partyraiser zuigt sowieso :grin:

Flip Trip zei:

dat zijn meestal politiehonden, geen drugshonden. daar zijn er nl. maar een paar van in NL.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ja ik zag haar er ook vanaf pleuren, mn vrienden dachten dat ik gewoon aan t spacen was :P

Fijn dat er iig nog iemand het met me eens is dat partyraiser slecht was toen...

Bovenaan