Grote pupillen

Barbie

Experimenterende gebruiker
Weet niet of dit al eerder besproken is,maar als mijn vriendin en ik samen dezelfde hoeveelheid pillen op dezelfde tijdstippen nemen dan heb ik in no-time enorme pupillen en zei heeft gewoon spelden knopjes. Zit er mischien een verschil daarin bij mannen en vrouwen?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
speldenkopjes?
worden die van haar dan ook niet groter na een bepaalde tijd?

want zou het wel raar vinden moest dat op haar pupillen geen enkel effect hebben...

Barbie

Experimenterende gebruiker
Ze worden bij haar na verloop van tijd inderdaad wel weer iets groter,zeg maar normaal. Terwijl ze bij mij toch wel,ja erg groot blijven.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
zal dan van persoon tot persoon afhangen he

bij mij blijven ze ook heel lang groter als normaal, ook lang nadat de xtc al is uitgewerkt...

maar vindt niet zo erg want zo hard valt dat niet op hoor

A

Anonymous

Gast
Ik zie er altijd freaky uit na xtc, en dat tot ik ga slapen.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik zie er altijd freaky uit na xtc
ik ook ni normaal, kinnebak naar boven/voor haar door elkaar door het zweten, bleek, wallen onder m'n ogen grote zwarte pupillen (wa serieus opvalt omdat ik lichtblauwe ogen heb)
jaja is niet altijd prettig om dan bekenden tegen te komen :openmouth:
ook al is de xtc al lang uitgewerkt ik blijf er wel nog een tijdje zo uitzien :(

Jeller

Badass junkie
de gekende vuile muile dus :)

ik zie er altijd nog normaal uit, wel grote ogen, maar valt nog mee..
kneem wle nooit veel, moest ik meer pakken zou het erger worden wss

wausie91

Bewuste gebruiker
ik heb ook altijd hele grote pupillen en een beetje rode ogen ook maar dat komt waarschijnlijk omdat ik pillen slik en daarna ook nog wat blowtjes rook

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
de gekende vuile muile dus :)

ik zie er altijd nog normaal uit, wel grote ogen, maar valt nog mee..
kneem wle nooit veel, moest ik meer pakken zou het erger worden wss
mja als ik bijvoorbeeld maar 1capsule mdma pak zie ik er meestal ook perfect normaal uit, maar hoe meer je pakt en hoe langer je feest hoe slechter je eruit ziet de volgende dag
tijdens de nacht geen probleem maar als de zon opkomt :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
ik blijf grote pupillen krygen,maar als ik pille pak gaan ze wel wat groter worden,maar veel verschilt het ni.

als je blauwe ogen hebt heb je rapper grote pupillen tegenover iemand met bruine ogen.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Maakt idd uit wat voor persoon je bent. en vooral hoe goed je organen werken.

Mijn pupillen staan snel vrij groot en die van men vriendin ook, maar verder zien wij er alle twee doodnormaal uit. Geen idee hoe je het voor elkaar krijgt om er als een zombie uit te zien. Maar ik zie ze idd ook dikwijls op feestjes.

Ik vind het bij vrouwen zelfs vrij sexy die grote pupillen :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Van de meeste drugs krijg ik alleen enorm grote pupillen. Ik heb normaal gesproken blauw/groen/grijze ogen, maar na drugs zijn ze vrijwel geheel zwart. Een heel enkele keer zie je het ook aan mn kaken (als er veel speed in de x zit) maar meestal is er op mij schoteloogjes na niets te zien.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
een vriend van mij trekt ook altijd van die vuile bekken, ze ogen kei groot maken en dan vallen ze weer dicht, met z'n mond rare bewegingen maken enzo. Mense vragen dan aan mij wat heeft hij gedaan dan. Terwijl ik dan ook hard aan het gaan ben, maar bij mij zie je vrijwel niks behalve dat ik af en toe beetje aan het knarsen ben en me doppen zijn vet groot maar in het donker zie je dat niet eens, voor de rest sta ik er ook altijd normaal bij :wink: :mrgreen: . Beter dan die gekke bekken, ik word er af en toe ook beetje gek van, dan zeg ik kijk nou is normaal mafkees, en dan zit ie me zo raar aan te kijken en dan zegd ie, ' WAT, is dit niet normaal dan :P ' dan moet ik altijd maar weer lachuh :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
met xtc worden mijn puppillen ook zeer groot en heb ik ook lichtjes last van bekken trekken.
met speed zie je gewoonweg geen verschil.
pupillen blijven gewoon perfect hetzelfde.
bekken trekken / tanden knarsen doe ik ook totaal nie.
en ik kan gewoon perfect normaal eten zowel tijdens als na mijn gebruik.
en ik voel me de volgende dag gewoon dood normaal.

Carefree

Newbie
Grote puppillen heb ik ook altijd maar gekke bekke trekke hangt van pil tot pil af. Vorige keer zelfde aantal pillen gepakt maar andere als de keer daarvoor en enkel men ogen zagen er even grellig uit.

snortline

Newbie
Grote pupillen duiden op vergifting, niet dat je er van dood gaat maar gewoon een bepaalde hoeveelheid van een onbekende stof in je lichaam.

Ik gebruik nu al een tijdje nieuwe medicamenten voor mn hooikoorts.
de eerste keren dat ik ze pakte werd ik zwaar actief en rookte ik er op los. na enig opzoekwerk vond ik ze tussen een lijst van stimulanten :P
ook viel het mij op dat men pupillen redelijk groot werden..
Maja, tollerantie is echt shit, voel er nu niets meer van :(

snortline

Newbie
Mr.jiho zei:
welke medicamenten, mss heb ik ze ook nog gebruikt

Rhinathiol antirhinitis, is tegen neusverkoudheid
dus tege verstopte neus en loopneus.

ik heb niet echt last meer van pikkende ogen enzo,maar werdt echt suf en slaaperig van een bepaalde druk in men hoofd als ik last had van men neus.

dus ze zijn niet zozeer voor hooikoorts maar mij helpen ze wel ertegen :wink:

snortline

Newbie
flash kieke zei:
Ik kan mijn pupillen groter en kleiner laten bewegen :smoke:

ditto hier, als ik aan drugsnachtjes denk of muziekje hoor
en ik kijk in de spiegel zien ze der al pakke groter uit.

maar als je van dichterbij kijk verspringe ze altij van groot naar klein.
zoals je mss zelf al hebt gezien bij xtc als je wasted thuis komt en nog net je in de spiegel ziet :grin:

J0rrit

Badass junkie
snortline zei:
flash kieke zei:

ditto hier, als ik aan drugsnachtjes denk of muziekje hoor
en ik kijk in de spiegel zien ze der al pakke groter uit.

maar als je van dichterbij kijk verspringe ze altij van groot naar klein.
zoals je mss zelf al hebt gezien bij xtc als je wasted thuis komt en nog net je in de spiegel ziet :grin:
jip

Jeller

Badass junkie
flash kieke zei:
ik ook door er met een lichtje in te schijnen..

trouwens keb zo ééns nagedacht over de pupillen stof..

van oppeppende drugs zoals speed en coke krijg je wijdopenstaande ogen maar niet speciaal grote pupillen..

van psychedelische dingen zoals paddo's en acid krijg je grote pupillen maar niet zo grote ogen

xtc is zowel psychedelisch als oppeppend en daar krijg je grote ogen en gorte pupillen van..

zou dit ergens kloppen of nie

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
flash kieke zei:

van oppeppende drugs zoals speed en coke krijg je wijdopenstaande ogen maar niet speciaal grote pupillen..

van psychedelische dingen zoals paddo's en acid krijg je grote pupillen maar niet zo grote ogen

xtc is zowel psychedelisch als oppeppend en daar krijg je grote ogen en gorte pupillen van..

mmmmmmmmm
nu ge het zegt.
zou idd wel eens kunnen kloppen jah.

boy

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
flash kieke zei:

Nee

Grote pupillen krijg je door overactiviteit in de sympaticus; door een boost aan je adrenaline- en noradrenalineregulatie.

Jeller

Badass junkie
mja ma oe komt dan da ge van het één grote ogen en van het ander grote pupillen krijgt ?

is dat ook door dat wa gij juist zei

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
grote ogen heeft helemaal niets met grote pupillente maken.

grote ogen is een gevolg van pep middelen zoals caffeine er 1 is.

grote pupillen wijst op vergif: en vergif is gewoon teveel van een stof om normaal te kunnen af breken. met als gevolg dat je lichaam adrenaline gaat beginnen rond pompen endie zorgen voor grote pupillen, als je bij de oogarts komt gebrukt die ook 1 druppeltje adrenaline om je ogen te controleren, je pupil staat direkt wagenwijd open
Neem maar is een goede portie rattenvergif, strychinne dus, wees gerust je pupillen staan groot genoeg.

boy

Bewuste gebruiker
Dat hoeft toch niet per se een vergif te zijn ofzo? Nog nooit over nagedacht eigenlijk.

Je pupillen verwijden zodat ze meer licht opvangen en in theorie zou je dan dus meer / beter moeten zien.

J0rrit

Badass junkie
boy zei:
Dat hoeft toch niet per se een vergif te zijn ofzo? Nog nooit over nagedacht eigenlijk.

Je pupillen verwijden zodat ze meer licht opvangen en in theorie zou je dan dus meer / beter moeten zien.

ik vind op pep zie je een stuk helderder/beter. en op mdma zie je helderder en tevens lijken de kleuren feller zoals bij wiet n paddos bijv. Op mdma zie k altijd alles in het kleinste detail.

Jeller

Badass junkie
volgens mij denk je gewoon dat je goed ziet, want das zever hoor, je bnet aant stuiken dus je ziet waziger (kheb het over xtc he)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb eens gehad na een feestje, ik ging naar huis maar was ondertussen al 9-10 uur ofzo dus ik wist dat m'n ouders wakker waren, dus ik eerst iets gaan kopen om te eten/drinken zodat ik er wat gezonder uitzag
en dan ging ik op zoek naar een spiegel (om m'n pupillen te checken, heb er echt altijd serieus last van)
ik kijk ik een achteruitkijkspiegel van een auto en ik had heel normale pupillen, dan gingn ik naar huis dag mama dag papa....
ging naar m'n kamer keek in de spiegel :openmouth: SUPER wijde pupillen :angry: :openmouth:

Jeller

Badass junkie
hangt beetje af van de lichtinval he, maar tis wel ene fiet als je gneeog gezond eet en drinkt dat je er gezonder gaat aanzien..

ma ook al is uw trip van xtc al 5 uur uitgewerkt u pupillen blijne beetje groter dan normaal

Knikker

Newbie
Ik heb zelf altijd veel minder pillen nodig dan andere om vaag te worden en dat komt denk ik omdat mijn lichaam die stoffen minder snel afbreekt.
Dus dat verklaart misschien dat mijn pupillen altijd zo lang groot blijven omdat mijn lichaam er lang over doet om dat vergif af te breken.
Het is ook zo dat als ik al 2 pillen slik op een avond dat ik die nog steeds wel lichtelijk voel in de middag erna en dat mijn pupillen als het weer avond begint te worden mega groot worden.

Maar is er nog geen wetenschappelijke verklaring ervoor dat je pupillen van xtc groot worden? of kan je dat niet zeggen omdat er zoveel stoffen in je pil kunnen zitten die het veroorzaken?
En waarom worden je pupillen bij xtc veel groter dan bij bijv. speed?

En zelf denk ik dat dat van dat vergif wel klopt maar er zullen toch ook nog wel andere zaken meespelen?

Ik weet ut, een beetje veel vragen maar dit heb ik me altijd al afgevragen en niemand kon mij antwoord geven :P

Bovenaan