Grote pupillen!

x_VorteX_x

Experimenterende gebruiker
Ja ik heb ook altijd van die wijde ogen!

Vind het best wel vet staan :sunglasses:
Maarja, als me ma me nog eens pakt zal ze wel pisst zijn denk

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Haha grote ogen moeten mogen ofnie !! In het begin ook altijde zwaar grote klotsen maar naar mate meer mdma in het bloed en hoe harder ik afdraai dan gaat een oog altijd op half 7 hangen dan weet ik dat ik echt wasted ben :tongueout:.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Worstenjongen zei:
mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet :grin:

Dan is het misschien wel leuk om voor de grap is bij google-afbeeldingen in te typen: grote pupillen. waus :grin:

knolselderij

Wijs gebruiker
Dubz zei:

Terwijl ik eigenlijk lichtblauwe ogen schijn te hebben :grin: :openmouth:

jaah die is wel erg ja

mn ogen vallen nog wel redelijk mee maar mn kaken kan ik dus wel niet onder bedwang houden.

dus tis maar wat je liever hebt

Daar heb ik soms toch ook last van hoor!
Maar de mama denkt dat dit is van te veel weed met alcohol te mengen! :rock:
Ondertussen ben ik al wat aan het zoeken geweest om die grote ketten toch weg te krijgen.
En dit is misschien wel de oplossing...

Dit is pilocarpine.
In de oogheelkunde wordt het gebruikt als oogboldrukverlagend geneesmiddel tegen glaucoom. Het veroorzaakt een sterke vernauwing van de pupil, waardoor de kamerhoek, waar de afvoer van kamervocht plaatsvindt, wordt opengetrokken.

Klinkt interessant nee? :tearsofjoy:
Alleen moet ik het nog eens gaan kopen bij de apotheker en testen! :)

Drientje

DF-koning
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.

Beanhead

Badass junkie
Drientje zei:
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.

Maar dan ga je toch echt wel gestoord hard zweten moest de bijwerking er nog bijkomen ook...

ShootingStar

Grote pupillen zijn niet echt een probleem toch? Ik vind het vervelender als m'n ogen alle kanten oprollen en daar ben ik ook bij geringe hoeveelheden best vatbaar voor.

fokker

Belezen gebruiker
GODdamn zei:
Ik heb van mezelf ontzettend donker bruine ogen, maar met een pilletje op worden mn ogen helemaal zwart, en kyk ik heel glazig uit mn ogen, ziet er heel onschuldig uit
Merkt niemand gewoon :sunglasses:

Handig he :P Mijn ogen zijn ook donker bruin, bijna zwart en je hebt echt licht nodig wil je pupillen zien. Dus met X op zie je niet direct mijn grote pupillen. Dan wel weer een erg nadeel is dat ik gigantisch kaak ga fietsen dervan en allerlei "stuipjes" heb. Dus ik kan het echt alleen in gesloten kringen nuttige, val direct door de mand :mrgreen:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Uiteraard lijkt dit sterk, maar toch is het zo...

Mijn pupillen, nuchter, nada, noppes....

Kan je denken op E :P

blackview

Newbie
grote pupille krijg je normala gesproke als er weinig licht is en je pupil zig dus opent om genoeg te kunne zien

gebruik t als excuus als je laat thuis komt

psychedelicchick

zo zien mijn ogen eruit als ik wat gehad heb haha :openmouth: :P gelukkig zie je me kaak niet die stond helemaal naar voren :openmouth:(de onderste foto) de volgende dag schrok ik me kapot van deze foto heftig.. mja je kan altijd een zonnebril opzette haha :P ofidd in de buurt van een lamp gaan zitten dan worden ze zoiezo wat kleiner

de bovenste foto is nogal vaag/donker mja :P

Bijlagen

• kjkgkfas.jpg
    kjkgkfas.jpg
    2,3 KB · Weergaven: 1.959
  • god.jpg
    god.jpg
    11,3 KB · Weergaven: 1.955

k00k

Bewuste gebruiker
Een oog bij mij is groot, de andere is klein. Dat gecombineerd met grote pupillen... Heerlijk om naar te kijken :grin: :wave:

Drientje

DF-koning
psychedelicchick zei:
zo zien mijn ogen eruit als ik wat gehad heb haha :openmouth: :P gelukkig zie je me kaak niet die stond helemaal naar voren :openmouth:(de onderste foto) de volgende dag schrok ik me kapot van deze foto heftig.. mja je kan altijd een zonnebril opzette haha :P ofidd in de buurt van een lamp gaan zitten dan worden ze zoiezo wat kleiner

Sproetjes! :hearteyes:

En OMG, jij hebt echt mooie ogen....

psychedelicchick

Drientje zei:
psychedelicchick zei:

Sproetjes! :hearteyes:

En OMG, jij hebt echt mooie ogen....

haha dankjewel :)
ik vind mijn sproetjes niet zo geweldig maargoed haha :wink:

Drientje

DF-koning
Daar heb je dan weer gelijk in. Overigens kunnen vrouwen het altijd beter hebben als er vrouwen met ze flirten dan mannen. Dus ik zit wel goed.

psychedelicchick

Drientje zei:
Daar heb je dan weer gelijk in. Overigens kunnen vrouwen het altijd beter hebben als er vrouwen met ze flirten dan mannen. Dus ik zit wel goed.

hahaha ja ergens heb je wel gelijk :P .. maar wanneer ga je jou foto erop zetten met jou ogen als je mdma hebt gehad? ik ben wel nieuwschierig :rolleyes: :grin:

Drientje

DF-koning
psychedelicchick zei:
Drientje zei:

hahaha ja ergens heb je wel gelijk :P .. maar wanneer ga je jou foto erop zetten met jou ogen als je mdma hebt gehad? ik ben wel nieuwschierig :rolleyes: :grin:
Ik heb al een hele tijd geen MDMA op maar als het zich voordoet zal ik proberen eraan te denken een foto te maken.

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Als ik een nachtje geslapen heb zijn ze bij meestal weg, maar vond het de eerste keren wel kut m'n ouders 'smorgens onder ogen te komen, ik had alty zo het gevoel dat ik nog grote ogen had

supermagneet

Volgens mij krijg je grote pupillen van alles wat in een flinke hoeveelheid op je 5ht (serotonine) receptoren gaat zitten, mdma net zoals lsd en paddo's geven grote pupillen.

Ik vind het er wel leuk uitzien, op 1 of andere manier ziet iemand met grote pupillen er aardiger uit ofzo :confused:

Drientje

DF-koning
supermagneet zei:
Volgens mij krijg je grote pupillen van alles wat in een flinke hoeveelheid op je 5ht (serotonine) receptoren gaat zitten, mdma net zoals lsd en paddo's geven grote pupillen.

Ik vind het er wel leuk uitzien, op 1 of andere manier ziet iemand met grote pupillen er aardiger uit ofzo :confused:

Aaibaarder. Zo lief.

Drientje

DF-koning
psychedelicchick zei:
Drientje zei:

Methylone:

Let niet op de kwaliteit van de foto. Als ik flits is hij overbelicht en zonder flits net te donker.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Je hebt flirten en je hebt flirten. Je hebt subtiel laten merken dat je iemand bijzonder leuk vindt en je hebt Lauu.

Drientje

DF-koning
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Je hebt flirten en je hebt flirten. Je hebt subtiel laten merken dat je iemand bijzonder leuk vindt en je hebt Lauu.
Ja inderdaad. Nu je het zegt. Ik ben al een tijdje niet over de emmer gestruikeld....

psychedelicchick

Drientje zei:
psychedelicchick zei:
Drientje zei:

Methylone:

Let niet op de kwaliteit van de foto. Als ik flits is hij overbelicht en zonder flits net te donker.

jij hebt zelf mooie ogen :grin: leuke piercing heb je trouwens, deed die geen pijn ? :openmouth:

Drientje

DF-koning
Ik had na die piercing een week een dikke lip alsof ik op mijn bakkes getimmerd was. :grin:

En dank je! Mijn ogen zijn grijs maar soms zijn ze ineens groenig en ik heb geen idee hoe dat nou kan.

psychedelicchick

Drientje zei:
Ik had na die piercing een week een dikke lip alsof ik op mijn bakkes getimmerd was. :grin:

En dank je! Mijn ogen zijn grijs maar soms zijn ze ineens groenig en ik heb geen idee hoe dat nou kan.

ja ik ken het ofja ik blauw/grijze ogen maar soms lijken ze echt grijs en dan weer blauw kijk maar zo zien ze er normaal uit en op die andere lijken ze weer meer grijs maar heb ik meestal als ik mdma heb gebruikt lijken ze meer grijzig haha ( op deze foto heb ik wel veel make-up op heb ik normaal eigenlijk nooit haha :P )

hoe duur was die piercing ? :openmouth:

Drientje

DF-koning
Piercing heb ik laten zetten bij Queen of Rings in Rotterdam en daar is hij 45 euro.

Daar ga ik sinds kort heen ook al is het een stuk reizen omdat je daar erg fijn geholpen word en ze de nieuwe piercings lekker ruim laten en je gepiercete lichaamsdeel nog plaats heeft om op te zwellen. Twee keer ben ik ergens anders geweest en alle twee de keren ging het niet goed.

psychedelicchick

Drientje zei:
Piercing heb ik laten zetten bij Queen of Rings in Rotterdam en daar is hij 45 euro.

Daar ga ik sinds kort heen ook al is het een stuk reizen omdat je daar erg fijn geholpen word en ze de nieuwe piercings lekker ruim laten en je gepiercete lichaamsdeel nog plaats heeft om op te zwellen. Twee keer ben ik ergens anders geweest en alle twee de keren ging het niet goed.

ik heb paar weken terug een navelpiercing laten zetten, maar die is nu heel erg aan het ontsteken :( ik hoop dat ie er niet uit gaat groeien

Drientje

DF-koning
psychedelicchick zei:
Drientje zei:

ik heb paar weken terug een navelpiercing laten zetten, maar die is nu heel erg aan het ontsteken :( ik hoop dat ie er niet uit gaat groeien
Niet aan zitten an als je dat dan toch doet eerst handjes wassen. en gewoon wassen met ongeparfumeerde zeep.

Navels gaan over het algemeen ontsteken omdat het een stukje buik is waar vaak beweging is aan t-shirts of broekbanden. Gewoon afblijven, komt goed.

Bovenaan