Grote pupillen!

Roxy

Newbie
Damn itttt! Ik heb van nature al zeer donkere ogen, dus om mijn pupillen te zien moet er echt met een bouwlamp op gaan schijnen.

Voordeel: Niemand kan je puppillen zien....
als jij niet betrapt wil worden.

Nadeel: Ze kijken me soms raar aan... zelfs als ik gewoon nuchter op een feestje ben....

Maar naarmate ik vaker gebruikte reageerden mijn pupillen steeds minder. Mijn pupillen zijn zowiezo standaard al wat verwijd, maar de racebandjes die ik zo prachtig op de foto's zie, heb ik heel in het begin gehad, nu niet meer zo heftig, soms zie ik geen verschil.

Ben door de Prozac aardig ongevoelig geworden voor xtc dus dat zal ook wel een factor hebben (andere topic staat er wat over xtc vs Prozac).

acidhaus

Newbie
bij mij wordt enkel mijn linker pupil groot , de rechtse veranderd niks!
best eng vinden sommige mensen :grin:
Als ik niks genomen heb is mijn rechterpupil ook wel altijd iets kleiner dan de linker maar dat valt dan helemaal niet op .
na 3 à 4 uur is mijn grote pupil weg :tongueout:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
niks blauws meer te zien bij mij,, onder de pep alleen in schemerige omgevingen,, maar onder de mdma kunnen je pupillen ook redelijk normaal zijn overdag :confused:
maargoed.. als ik goed strak sta dan kijk ik heel erg raar,, ik post nog wel eens een foto.. en na lang pep,, kijk ik zielig ofzo:P:P

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ja wie van driehoekjes geen grote doppen krijgt is wel erg bestendig tegen het middel denk ik. Ik heb ook lang daarna nog grote pupillen ik heb ook erg vaak last van flinke wallen maar dat is na een paar dagen alweer bijgetrokken gelukkig, ja die bijwerkingen zijn nat wel kut vooral als je bij je ouders woont. Ik krijg er echt een verjunkte kop van. daarom doe ik het nu veel, veel minder. je merkt gewoon echt dat je flink naar de kenker gaat. Ik krijg kort na gebruik ook wel eens last van sommige spieren, benen, soms voel ik me hart gewoon zitten, en met dat blowen enzo erbij kom ik wel eens aardig lucht tekort als ik na het freaken in me bed lig. Gelukkig gaat het tot nu toe allemaal over als ik lang niet gebruik, is ook zeker aan te raden :wink:

Pff driehoeken, dingen waar je een uurtje van de kaart mee bent om vervolgens bijna niks meer te voelen! Nee geef mij maar witte vissen of wappertjes!

Vind het zelf wel grappig die pupillen altijd :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
die blauwe mitsu`s hier(driehoeken) daar ben jij wel langer zoet mee dan een uurtje hoor:wink:.. de beste die hier in de omloop waren,, waren de oude vertroude gele tulpjes.. nu zijn de motoloras en de bacardietjes wel geil :hearteyes:

Johnson

Experimenterende gebruiker
Bij mij worden ze groot alleen heb ik 't geluk dat ik echt donker bruine ogen heb!
Het valt dus niet zo op... Ook zie je verder niks aan m'n gezicht en dat is ook zeer fijn! Alleen dan dat gekauw maarja dat kun je in die 5 min dat je je ouders ziet toch wel ff stop zetten!

hannus

Bewuste gebruiker
ik heb ook altyd mega grote pupille en de dag erna hangt het er echt van af of ik veel of weinig heb gebruikt. :openmouth:

Debris

Bewuste gebruiker
Al zeker 24uur nuchter, pupillen hele dag normaal geweest.
En nu staan ze grOOt!
Pep: 24u geleden voor 't laatst
Mdma: 48u geleden voor 't laatst.

Windhoos

Van goeie pillen krijg ik enorm grote puppilen ook de volgende dag. Wel grappig, ook om het te zien bij anderen.

"Pillen gehad?"
"hoezo?"
"Weet ik niet, dacht ik"
"ja kan wel kloppen, heb er al 1tje op"
"Dacht ik wel...."

Dan begin ik er al automatisch zin in te krijgen :)

gamezz

Bewuste gebruiker
geen last van aleen dat men ogen wel wijder openstaan (ooglid meer naar boven getroken) en ik dreigend kijk :tongueout:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Bij mij is het behoorlijk erg als ik MDMA neem. mijn iris zie je haast niet meer, en mijn ogen staan wijd open :openmouth: . Ik draag daarom meestal een zonnebril :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb altijd hele kleine pupillen omdat iets aan m'n netvlies heb dat die belachelijk overgevoelig is, ik word helemaal verblind in fel licht zonder medicatie...

Heeft wel als voordeel dat ik nooit een nachtlampje moet aanzetten als ik 's nachts ga pissen..

Bscw

Belezen gebruiker
Grote pupillen vind ik echt vet, en 't leuke is ik kijk
er nooit scheef bij mijn ogen kijken dan juist heel relaxed,
alsof ik elk moment flauw kan vallen haha, mja dan
die vette ogen erbij, ziet er echt ongelofelijk gaaf uit.

:hearteyes:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet :grin:

Windhoos

hmmmzmzzzzzz, vanwaar die enorm grote foto, staat verder toch alleen maar een arm op?..........

:confused:

edit; nu niet meer :wink:

GODdamn

Ik heb van mezelf ontzettend donker bruine ogen, maar met een pilletje op worden mn ogen helemaal zwart, en kyk ik heel glazig uit mn ogen, ziet er heel onschuldig uit
Merkt niemand gewoon :sunglasses:

Bcore

Newbie
Het enge is dat je mijn irissen vaak niet eens meer ziet.
Dan neemt mijn pupil mijn iris over.
Maar bij XTC heb ik dat niet zo snel, maar bij LSD wel altijd.
Maar dat heb ik dan ook gewoon een dag lang ofzo.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.

Bcore

Newbie
troebadoer zei:
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
Bij mij merk je het dus wel snel, aangezien mijn ogen lichtblauw zijn. (:

Melanie1

Belezen gebruiker
doe zo een shuttershade op

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/IDK904W9/shuttershades2[1].gif
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/3CFQ7AYY/shuttershades4[1].gif

ziet niemand..

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ze merkte niks totdat ik zei kijk eens naar men pupillen----^
Maar men stiefvader heeft het nog altijd niet door terwijl ik toch al vaak "strak" naast hem heb gestaan

-----

troebadoer zei:

Is mdma/Xtc een aanrader op lan party's?
Anders moet ik het ook eens doen :tongueout:

Flameon

Badass junkie
Zolang ouders niet weten dat je van xtc grote pupillen krijgt zal het ook niet gauw opvallen.
De een krijgt het sneller dan de andere. Heb je in het dagelijks leven "luie ogen" dan zul je niet zo'n grote schijven hebben na XTC gebruik.

Moes-4

Ik heb van die hele felle blauwe ogen,
dus bij mij valt het helaas erg snel op.. Maarja i don't care :grin:
Ik vind het idd ook wel iets hebben

Bovenaan