Grote pupillen!

Sjpeezer

Newbie
Ik heb even tips of hulp nodig, wel serieus ajb.

De laatste 2 keer dat ik XTC gebruikt heb, heb ik grote pupillen gehad, toen ik thuiskwam en the day after.

De laatste keer had ik de pil (getest) om 4 uur gepakt ('s middags) en om half 1 was ik thuis en ik had nog steeds grote pupillen.

De keer ervoor had ik de dag erna nog de hele morgen/middag grote pupillen:confused: mijn ouders viel het ook al op..

Kan het zijn dat ik hier extra gevoelig voor ben? Bij de vorige keren dat ik XTC gebruikt hebt is dit helemaal nooit voorgekomen.

Alvast bedankt.

TrippyShit

Badass junkie
Dit heb ik zo goed als altijd. Ik val in slaap met grote pupillen en de hele dag daarna heb ik ook nog grote pupillen iets wijdere ogen soms, strakke blik in mn ogen kiezen op elkaar, etc. Weet ook niet wat het is, ben één van de weinige die dit heeft in mijn vriendengroep.. achja :P

Lauu

Badass junkie
minamo zei:
bij goede pillen zijn je ogen altijd groot:P

ten minste, in mijn geval:P

logisch dat je pupillen groot zijn...maar hij vraagt waarom het zolang duurt bij hem...

mijn pupillen blijven ook vaak wat langer groot...

TrippyShit

Badass junkie
Denk gewoon je gevoeligheid, zoals ik al zei ben ook 1 van de weinige die het in mijn vriendengroep heeft. Gewoon gevoeliger voor het stofje denk ik zelf...

Sjpeezer

Newbie
Ok, bedankt voor jullie snelle reacties:wink:

Mijn ouders zijn toen erachter gekomen, en hebben gezegd van dat ik t gwn niet moet doen:P

Dus ja, dan heb k gwn de pech dat ik er gevoelig voor ben

Bedankt:wink:

Lauu

Badass junkie
Sjpeezer zei:
Ok, bedankt voor jullie snelle reacties:wink:

Mijn ouders zijn toen erachter gekomen, en hebben gezegd van dat ik t gwn niet moet doen:P

Dus ja, dan heb k gwn de pech dat ik er gevoelig voor ben

Bedankt:wink:

tja mijn ouders zijn er zo ook achter gekomen....maarja ze accepteren het gellukig :) sinds zij zelf ook aan verschillende soorten drugs zaten ver vroegah

Shana_P

Belezen gebruiker
Grote pupillen krijg je vanaf de lever begint met afbreken van de mdma.
Dit kan je ook krijgen door het nemen van bepaalde medicijnen of antibiotica.
Er is niks aan te doen...

Delirium

Badass junkie
Ieder lichaam is anders. Het ligt er helemaal aan wat voor stofwisselijk je hebt en hoe je eet, etc.

ik krijg standaard mega-ogen van XTC, echt heel opvallend, terwijl je het bij andere mensen bijna niet ziet.

Als je drugs gebruikt moet je dit maar accepteren, of wachten met gebruiken tot je op jezelf woont :wave:

paraobi

Belezen gebruiker
Ik heb nooit grote pupillen/ogen.. ben ik hier immuun voor ofzo?:tongueout:
Heb ook foto's van mezelf gezien onder invloed van X, maar gewoon even duf als normaal..? Niet dat ik het erg vind ofzo.

Lauu

Badass junkie
paraobi zei:
Ik heb nooit grote pupillen/ogen.. ben ik hier immuun voor ofzo?:tongueout:
Heb ook foto's van mezelf gezien onder invloed van X, maar gewoon even duf als normaal..? Niet dat ik het erg vind ofzo.

tja zoals Delerium zegt ligt aan het persoon....ik heb geen wijd openstaande ogen...maar mn kaken maken rondjes om de aarde

Fezz

Belezen gebruiker
grappige is het ook altijd hoe verotter je eruit ziet des te beter je je voelt. :grin:

mijn pupillen blijven ook altijd wel tot de middag groot als ik de nacht ervoor xtc heb gehad. :)

Hollywood

Experimenterende gebruiker
Heb gisteravond nog 1,5 genomen. Had vandaag om 17:00 uur nog grote schijven :grin:

Vind het er altijd wel gaaf uit zien. :sunglasses:

kiekert

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
Zo ik moet echt niet bij mn moeder of mn vader aankomen met zulke doppen :openmouth:
Ik ben blij dat ik op mezelf woon, om die reden :grin:

Ik heb de hele dag erna gewoon grote doppen, ookal heb ik maar een halfje gehad de avond van tevoren

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan 1000% ADH vitamine C pillen kopen, dit helpt bij het afbreken van de amfetamine, misschien dat je pupillen dan 's middags wel klein zijn. Mij persoonlijk boeit het nooit zo dus ik let er meestal niet op of ze kleiner worden, maar het is zeker de moeite waard het te proberen. De grote pupillen komt overrigens door een verhoogde lever activiteid en zolang je ouders niet weten dat grote pupillen door drugs komen hoef je je nergens zorgen over te maken... en anders kan je zeggen dat je nogal veel gezopen hebt :beer:

Hollywood

Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door :grin:
Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer.

Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund :xtc:

paraobi

Belezen gebruiker
Hollywood zei:
Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door :grin:
Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer.

Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund :xtc:

whaha!

chrzz

Belezen gebruiker
Ik heb altijd minimaal 6 uur nadat de xtc is uitgewerkt nog steeds mega pupillen. Mijn ervaring is ook dat als je speed combineert met xtc, en dus blijft snuiven nadat de xtc is uitgewerkt, je pupillen ook zo groot blijven tot de speed ook uitgewerkt is.

esth0r

Belezen gebruiker

tjakka, mijn ogen op xtc, vanaf mijn eerste pilletje tot 12 uur na mijn laatste pilletje...

oplossing? zonnebril!

vdk

Bewuste gebruiker
hee dat lijken wel mijn ogen!! haha ze zeggen altijd dat ik dan van die racebanden heb omdat die iris zo dun is dat is dan de dunne band.. :beer:

De7ir1um

hehe , kon er nix aan doen =(. twas nogal warm daarbinnen door overbevolking, + twaren wel goeie ^^ ( driehoekige mitsus ) .

Drientje

DF-koning
Vroeger druppelden vrouwen in Italie en Griekenland ook wel Belladonna(vloeistof van de nachtschade, ook wel Doornappel genaamd) in hun ogen, dan werden ze mooi groot en werd dat als een schoonheidsteken gezien.

Ik vind grote pupillen wel mooi, alleen vaak die strakke rotkop niet...haha :mrgreen:

X

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Vroeger druppelden vrouwen in Italie en Griekenland ook wel Belladonna(vloeistof van de nachtschade, ook wel Doornappel genaamd) in hun ogen, dan werden ze mooi groot en werd dat als een schoonheidsteken gezien.

Ik vind grote pupillen wel mooi, alleen vaak die strakke rotkop niet...haha :mrgreen:

X

Ga je van doornappel niet verschrikkelijk heftig trippen ?

vdk

Bewuste gebruiker
pretender zei:
grote doppen zijn machtig kan ik uren in een spiegel kijken... :wave:

klopt.. prachtig.. en de pupil is ook echt helder. net een spiegel. ik moet ook altijd kijken hoor.. zon klein spiegeltje ligt altijd wel op tafel :grin:

Drientje

DF-koning
DonnieDark0 zei:
Ga je van doornappel niet verschrikkelijk heftig trippen ?

Ze druppelden alleen het sap van de plant in hun oog. En volgens mij bevatten alleen de bloemen en zaden de psychoactieve stof:

Wolfskers (Atropa bella-donna) is een vaste plant uit de Nachtschadefamilie (Solanaceae). Het is een van de giftigste planten ons bekend.

Wolfskers komt van nature voor in Europa, Noord-Afrika en West-Azië en is van daaruit verspreid over de hele wereld. In Nederland is de soort zeer zeldzaam en voornamelijk in Zuid-Limburg en Gelderland te vinden, doch komt ook voor in parken in de rest van Nederland. In België is hij zeldzaam in de Ardennen en zeer zeldzaam elders. De standplaats is op beschaduwde plekken, vooral aan de rand van het bos.

De hele plant bevat giftige alkaloïden. Bijzonder gevaarlijk zijn de smakelijk uitziende bessen, die de uiterst giftige stof atropine bevatten. Een kind vindt de dood na het eten van drie bessen (soms al na een halve bes), voor een volwassene zijn tien tot twaalf bessen vaak fataal. Vergiftiging door de bladeren treedt op vanaf 0,3 gram.

De Latijnse naam bella-donna komt van het Italiaanse woord voor 'mooie vrouw'. Vrouwen druppelden tijdens de Renaissance namelijk het atropine uit de plant in hun ogen om de pupillen te verwijden en ze een donkerder en glanzender uiterlijk te verlenen. Dat ze daardoor ook slechter zagen werd graag voor lief genomen. Ook tegenwoordig gebruiken oogartsen de pupilverwijdende eigenschap van atropine nog steeds bij oogonderzoek, maar wel in minieme hoeveelheden.

Al in de antieke geneeskunst werd de plant gebruikt. In de 19e eeuw werden extracten van de Wolfskers gebruikt voor de behandeling van geelzucht, roodvonk, kinkhoest, zenuwziektes en epilepsie.

De plant kan tot 1 meter hoog worden. Bron: Wikipedia...

(Doornappel is familie van de nachtschade, heeft dus dezelfde familienaam. Sorry mijn fout!)

X

davev

Newbie
ik krijg ook zulke grote pupillen als me methadon uitgewerkt raakt... dan zijn me ogen ook meteen zo in de war dat de ene pupil wel eens groter is dan de andere hehe ziet er heel raar uit :openmouth:

pumbum

Newbie
mijn pupillen staan pas écht normaal na 24 uur of so, is echt opassen met ouders en school (en vrienden die het niet weten)

Bovenaan