grootste aankoop?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Kim zei:
Een scooter. daarna mijn tv die was ook best duur.

Volgens mij bedoelt ie coke, topic staat in cocaine, wist ik in het begin ook niet. Had ook al een heel verhaal getypt over mijn laptop en toen zag ik dat het over coke ging :flushed:

Ellesdee

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Kim zei:
Een scooter. daarna mijn tv die was ook best duur.

Volgens mij bedoelt ie coke, topic staat in cocaine, wist ik in het begin ook niet. Had ook al een heel verhaal getypt over mijn laptop en toen zag ik dat het over coke ging :flushed:

moet ie t maar duidelijker neerzette

flashkop

Bewuste gebruiker
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Heb het stiekem verkocht aan heel goede maten, dat wel.

IKKE1979

Newbie
meerdere malen 6 gram in mijn eentje op 1 avond opgesnoven in een hele nare periode toen ik probeerde een overdosis te nemen. En dit nog in combinatie met medijnen. Ik ben er niet dood aan gegaan klaarblijkelijk maar heb er wel hartklachten aan overgehouden, ben nu aan het sporten en dat wordt ook minder.

Sniffie

Experimenterende gebruiker
flashkop zei:

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.

Sniffie

el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:

Laat ik zeggen; het spul dat je aan 95% van de recreatieve gebruikers kan verkopen, zonder klachten. En dan komen ze nog terug ook.

IKKE1979

Newbie
Robdebob zei:
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:

Nou, niet goed dus. Kleine hartinfarctjes, kleine herseninfactjes, bewustzijns verlies, supergevaarlijk dus. En het was geen base, gewoon gesnoven.

Ik kan me herinneren dat ik 6 uur lang naar een puntje op de muur heb staan staren staand in het midden van de kamer, zonder door te hebben dat er tijd voorbij gaat. Alsof je hersenen helemaal verdoofd zijn.

En pas na twee weken heb je weer energie om vóór 2 uur 's middags uit bed te stappen. Raar leventje.

needlefreak

Bewuste gebruiker
davie zei:
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:

90%

Bedoel je 90% pure coke? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik hoop het. :mrgreen:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
90 procent puur coke heb je in nederland niet eens die colombianen zijn zeker dom en hebben geen verstand van coke versnijden zekerdenken jullie

haha de cocaine die uit colombia komt is maximaal voor 93% puur als het in grote aantallen in nederland komt word het ook nog versneden.. 89% is ongeveer het beste wat je in nederland hebt en dan heb je echt de beste van het beste in nederland

xxmasterxx

laatst 10 gram voor 325 ( in bolletje vorm)

moet alleen nog nieuwe snow saels hebben want oude zijn weer eens op

mja zo iets hou je toch wel

needlefreak

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
90 procent puur coke heb je in nederland niet eens die colombianen zijn zeker dom en hebben geen verstand van coke versnijden zekerdenken jullie

Weet ik, dat kom je niet zomaar tegen. Maar ik wou wachten tot ik zeker wist wat hij bedoelde voor ik er verder op in ging. Overlaatst zei er ook iemand tegen mij dat hij aan 86% pure coke kon geraken. Dan moet ik eens goed lachen. :mrgreen:

davie

Wijs gebruiker
90% is hier eigenlijk niet te krijgen. Je mag blij zijn als je 70% hebt.

Op straat wordt het ooit tegen 40% of nog minder verkocht door van die mislukte dealertjes.

Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:

Sniffie

davie zei:
Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:

20k de kilo is € 20,- de gram
750 voor 25 gram is € 30,- de gram

Denk dat de prijs zo verkeerd dus niet is. En zoals gezegd, ga niet opscheppen over percentages, maar als 95% van de weekendsnuivers niet klaagt en terugkomt, mag je aannemen dat het goed is, toch?!

davie zei:

Op straat wordt het ooit tegen 40% of nog minder verkocht door van die mislukte dealertjes.

als jij 20 k pure 90% kijgt wil ik wel weten waar jij die haalt want dat is bullshit 90 % word 30000 voor betaald.. en dat word gemengd met kilo op kilo want 1 kilo kun je mengen met 1 kilo supermix als je echte zuid amerikaanse hebt

davie

Wijs gebruiker
Sniffie zei:
davie zei:

20k de kilo is € 20,- de gram
750 voor 25 gram is € 30,- de gram

Denk dat de prijs zo verkeerd dus niet is. En zoals gezegd, ga niet opscheppen over percentages, maar als 95% van de weekendsnuivers niet klaagt en terugkomt, mag je aannemen dat het goed is, toch?!

€ 20 voor tegen de 90% of € 30 met veel minder % coke.

Als je 90% hebt versnij je het zodat 1 gram geen 1 gram meer is. Je hebt dan bijvoorbeeld 0,7 gram coke en 0,3 rommel. Van 1 kilo maakt je dus eigenlijk 1300 gram bijvoorbeeld zodat je iets meer dan € 15 per gram betaald. Zo doet verkoper er weer een beetje rommel bij.

20k voor een kilo is echt niet duur.

Zolang mensen niet klagen is het altijd wel goed. Ik vind € 30 wel een mooie prijs. Ik gaf meer antwoord op de vraag; wat ik "goed" spul vind.

Dat is 90%, maar jammer genoeg niet makkelijk te krijgen. Vaak word met rommel gemengd spul aangeboden. Erg jammer!

davie

Wijs gebruiker
el_colombiano zei:
davie zei:

als jij 20 k pure 90% kijgt wil ik wel weten waar jij die haalt want dat is bullshit 90 % word 30000 voor betaald.. en dat word gemengd met kilo op kilo want 1 kilo kun je mengen met 1 kilo supermix als je echte zuid amerikaanse hebt

Mensen zijn gek als ze 20k vragen terwijl ze er 30k voor kunnen krijgen en dat is de reden waarom er 30k voor wordt betaald. Iedereen moet zijn winst maken. Ik zeg niet dat het makkelijk is om voor die prijs te krijgen, maar het is er wel.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
de coke die op straat verkocht wordt varieert van 0 % tot 25 meer krijg je van die station niggers niet

er zijn ook dealers die alleen aan rijke lui werken dus heb vaak gezien dat mensen 200 euro per gram betaalden voor een zeer pure coke

haha 0% tot 25% dus je wil zeggen 1 gram is 0.25 puur. 0.75 bullshit?

ik weet niet wat voor coke ze bij jullie hebbe dan hoor hier is het net andersom en dan heb je slechte :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hij woont in New york schijnbaar.

Ik hoorde laatst van een Amerikaan dat ie nederlandse coke maar kut vond en de coke in America echt helemaal geweldig was (betaal je wel 150 dollar voor een gram ofzo)

Mindless1985

Badass junkie
Ik hoor van iedereen uit Amerika dat Nederlandse coke ook echt slecht is in verhouding tot Amerikaanse, maar zij betalen allemaal ongeveer 40 dollar (30-35 euro)

Bovenaan