Groote ogen na xtc hoelang

benzzzy

Badass junkie
Ik ga binnekort xtc pakken en tja mijn vriendin mag nie weten da ik soms gebruik dus mijn vraag is gaat ze het merken 6 uur na iname van 250mg mdma

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
aan jouw schrijf/typ wijze te zien ben je zeker niet klaar om drugs te gaan gebruiken. Misschien eerst een cursus Nederlands?

Skirre

Bewuste gebruiker
Als je niet wil dat ze iets aan je ziet kun je beter iets anders pakken... Misschien een beetje achtergrondinformatie; Waarom mag ze het niet weten? Je bent waarschijnlijk tegen het einde meer bezig met hoe groot je ogen zijn dan om echt te genieten van het moment dus lekker een andere keer doen als je het zo nodig wil doen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

benzzzy

Badass junkie
22 jaar en meestal bdn ik niet echt druk bezig met denken hoe groot mijn ogen zijn (heb meestal langer dan 6 uur maar moet uit eten met haar) en omdat ze nogal anti drugs is zou bevestiging handig zijn

Skirre

Bewuste gebruiker
Als je normaal ook langer dan 6 uur grote pupillen hebt zou ik het risico niet nemen als ik jou was. Wel knap dat je in staat bent te uit eten na xtc :wink: dit zou ik nooit van mijn leven klaarkrijgen.

Is speed misschien een optie?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dit verplaatst naar het xtc subforum.

Na 6 uur heb je zeker nog wel grote doppen. Verder zul je 6 uur na inname waarschijnlijk nog redelijk vaag zijn en amper fatsoenlijk kunnen eten. Dus handig lijkt het me niet, en het zal zoals anderen ook al benoemde je fijne space alleen maar in de weg zitten. Ik zou het gewoon een keer overslaan en weer drugs gebruiken als je je niet hoeft druk te maken om dit soort benullige dingen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Misschien is de kans op grote pupillen na 6 uren kleiner als je een normale dosis gebruikt? Sowieso de kans op dan wazig zijn, lijkt me.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Gelet op je naam zou ik er gewoon wat van dat spul ingooien. Let wel, XTC vaagheid en benzo's staan denk ik garant voor rare gesprekken. :sunglasses:

Leonina

Experimenterende gebruiker
Hm.. na 6-8 uur (Zonder bij te pakken) zag ik er wel oke uit. Ik was wel echt gesloopt en minder gezellig.

Oja ik droeg toen van die normale kleur lenzen.. dus heb toen niet op mn pupillen gelet.

Als zij anti drugs is.. en zelf nog nooit gebruikt heeft en geen vrienden heeft die zij heeft zien gebruiken.. dan zal het als het goed is, haar niet opvallen.

Maar echt gezellig wordt je niet van dus beter een andere keer met haar afspreken of zo?
Als je die dag wilt feesten en drugs gebruiken kan je beter geen andere verplichtingen hebben op diezelfde dag.. anders kan je niet optimaal genieten van het feest toch.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
1ste maal xtc en dan nog uit gaan eten met je vriendin? Moet je zeker doen :rock: sowiso heb je nog kikkerdoppen na 6 uur...

mikoz

Bewuste gebruiker
Doe het op een dag dat je je vriendin niet gaat zien. Of, vertel je vriendin over drugsgebruik. Of kom in contact met een meisje die je wel accepteert om wie je bent en wat je doet.

Helenas

Bewuste gebruiker
mikoz zei:
vertel je vriendin over drugsgebruik. Of kom in contact met een meisje die je wel accepteert om wie je bent en wat je doet.
Dit! Beter dat je het vertelt dan dat ze er opeens zelf achter komt.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Klinkt als een sterke relatie die gebouwd is op vertrouwen.... (sarcasme hoort hier van af te druipen maar dat is zo lastig over te brengen op een scherm)

MeejheM

Badass junkie
volgens mij is dit het xtc subforum, relaties is toch een hele andere?

enne, benzoboss, beetje voor de hand liggende vraag toch. dat is verder nergens terug te vinden natuurlijk omdat de meesten het antwoord wel kunnen raden.

Bovenaan