Ik ga me tegen jou niet verantwoorden.
Kom een keer langs dan kun je het zien.
Het "leren" en dergelijke wat jij zegt is onzin.
Niks moet.
Naalden enzo worden NIET vergoed door het VGZ sinds begin 2011.Die zijn uit het pakket.
Over dat coma gebeuren enzo , goed dat je de bijsluiter hebt gelezen op bijv internet.Je hebt LETTERLIJK over getyped wat daarin staat

Over IV prikken word zelfs verteld in de bijsluiter.Als je dan toch de tekst hierboven overgetyped hebt , had je dat ook kunnen zien.
Maar goed.
Ben er een beetje klaar mee met die beterweters hier.
De mensen zoals meneer hierboven..........Jammer maar dit gaat nergens meer over.
De mensen die me wel waarderen dank je wel.
Via een afkickcentrum hulp krijgen is het niet geworden.
Ik ben mezelf aan het dwingen te minderen (met hulp van me vrouw).
Elke dag probeer ik een ampul weg te leggen , dus heb ik er eentje minder.Dat gaat nu al zo'n 3 a 4 weken elke dag wel goed (op een uitzondering na).
Dus van 140 per week zitten we al op ong 133 per week.
Zo ga ik steeds meer afbouwen en hoop ik er toch eens vanaf te komen.
De pijn is nog wel aanwezig , maar ik wil gewoon van die troep af en dan rustig aan op me eigen tempo minderen.
Dan zal dat zeker goed gaan.
Vorige week wel een aantal uur op het politiebureau gezeten.We gingen een dag weg dus ik me medicatie meegenomen voor die dag.Reden we een grote politiecontrolle in en ze vonden me medicijnen.
Werden in beslag genomen en ik mocht even een hele goede verklaring afleggen.
Blijkt dat je een medische verklaring bij moet hebben als je met dit soort medicatie over straat gaat.
Kosten me bijna 4 uur van me dag en die verklaring hebben we tegenwoordig maar op zak.