wauw, van 228 naar 68, dat is prachtig maar misschien wel een beetje teveel van t goede. zeker voor een man van jouw lengte. neem aan dat je nu zo weinig weegt omdat je zoveel pijn hebt en ellende ervaart lichamelijk, dat neemt alle eetlust geheel weg.
weet zelf uit persoonlijke ervaring (ben 48 en 1.87 meter lang en weeg al sinds mijn 20ste 60 kilo, uiteraard door mijn dope verslaving) dat wanneer je te mager bent je weinig lichamelijke weerstand hebt. maar, snap dat aankomen nu geen optie is, of zelfs onmogelijk is. daarnaast is dat nu ook van totaal ondergeschikt belang.
goed te horen dat je de 28ste een nieuwe afspraak hebt bij die arts van Novidic, hopenlijk kan hij je nu wel helpen. uiteraard weet je allang wat je moet zeggen daar, maar toch wil ik je vooral op het hart drukken hem heel duidelijk te maken dat je aan het eind van je latijn bent en dat veel langer doorgaan gewoon geen optie meer is. dat iedereen je met een kluitje in het riet stuurd, of zelfs dat niet en dat je nu eindelijk echt gewoon ECHTE hulp moet krijgen.
dat zo'n huisarts je gewoon lekkerlijk in de kou laat staan is ronduit schandalig!!!
op zijn minst zou hij je terug kunnen bellen, zelfs al kan hij of wil hij niets voor je doen.
en dan je vriendlijk laten wegsturen door een assistente (neem ik aan) is gewoon ronduit laf, misschien wat hartvochtig om zo te zeggen van mij. maar heb zelf ook beroerde ervaringen met sommige huisartsen, dus weet hoe zij zich kunnen gedragen.
ben blij Scoes zich in deze discussie heeft gemeld want ik merk dat men hier in het begin op het forum zich mengde in de discussie, maar na verloop van tijd wordt t steeds stiller.
alhoewel dit slechts een constatering is hoor, geen verwijd aan de andere mede forum gebruikers. denk dat de meeste gewoon ook niet meer weten wat ze nog moeten zeggen,
weet dit eigenlijk wel zeker. dus neem dit niet persoonlijk, dat t wat rustiger is hier, denk echt dat men t ook gewoon niet meer weet.
nog even kort over chinesen; dit is heroine (of cocaine) van folie roken. dope op een strookje folie en het dan verhitten door een aansteker eronder te houden, en dat de rook die ervan af komt op zuigen door een rietje of folie buisje. de poeder verandert dan in een vloeibare druppel die zodra je de aansteker uit doet weer hard wordt tot een hard stukje. sommigen verslaafden willen wel eens (slaap etc) pillen chinesen maar dit gaat heel slecht daar de fijngestampte (pil)poeder dan in een bergje as verandert.
neem zelf ook aan dat die inderdaad niet kan met Dipidolor, ken t middel niet, weet dus niet of het vloeibaar of poeder is. er zijn slechts enkele middelen of stoffen die gechineest kunnen worden. als het al vloebaar is dan zal t hoogstwaarschijnlijk niet werken, en ookal is het wel mogelijk dan nog is het waarschijnlijk niet aan te raden daar niet bekend is wat t dan doet. misschien dat stoffen in Dipidolor veranderen van samenstelling en giftig worden doordat ze erg verhit worden. daarbij komt dan spuiten vele malen sterker is dan chinesen. zelf snuif ik mijn heroine al een kleine decennia omdat dit gelijk staat aan spuiten qua werking. chinesen is naar mijn schatting zo'n 3 tot 4 keer minder krachtig.
wel, nu stop ik met schrijven, want anders wordt de text echt veel te lang.
opnieuw, heel veel sterkte en hou vol. makkelijk gezegt, ik weet t. maar, je
hebt geen andere keus, in ieder geval niet eentje die wenselijk is.
hopenlijk kan de 28ste je verlossing en verlichting geven....