• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Groene Heinekens 1ste keer xtc

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
Heey forumleden
Bij deze een trip reportje van mijn eerste keer xtc.
Ben vrij nieuw op het forum, dus bij deze wat info
Ik ben een jongen van pak um beet 62kilo 1.80 lang

Waar : walibi
Wat: 2 groene heineken
Met wie: 3 anderen

Een vriend van mij hat voor de grap tegen een maat von ons gezegt. `hey neem je ook xtc mee' :P
Het was laatste school dag (lsd) heet dat
Maar okey die jonge komt bij ons en zegt kijk.
Dus mijn vriend zegt tegen mij zullen we het doen?
Ik twijfel hij zegt tegen mij van waarom niet, hebben we dat ook eens gedaan dus vooruit dan maar 2 uren later uit de bus. Pokke druk daar in walbi dus wij dachten nice
Valt het ook minder op dat er 2 mongolen tussen lopen.

1 keer daar even rondje draai molen because why not.
Gaan we dat later nog een keer doen als hij is gekickt
(Nooit wat van gekomen) :rolleyes: wij zoeken een rustig plekje op een droog cabine van een water attractie die was gesloten dus kon mooi.

Nou ik en mijn kameraad die doen elk de helft. En de jongen die het mee had genomen nam zelf ook een helft.
En 1 van ons andere vrienden wou ook wel. Nou wij gaan mooi rustig ergens op een bankje zitten. Beetje om ons heen kijken wat praten. Zegt die jongen die het mee hat genomen tegen ons. Je moet gewoo wat rond lopen kickt ie vaak wat sneller. Dus ik zo gek als ik al ben klim daar wat in zoon speeltoestel om. En van de glijbaan af.
Nou ik vond het wel weer leuk geweest ik ga zitten.
Kwartiertje later zegt mijn ene vriend woooww woooww wtf is dit en toen was het stil. Hij ging hard :rock:

Kwartiertje later ging ik stond ondersteboven alles kwam met vlagen over meheen het klonk net als rollercoaster tycoon allemaal van die krijsende mensen. En circus muziekjes. Ik werd er heel druk van mijn vriend vroeg vet sloom aan mij hey mag ik je tasje dus ik zeg in een sneltrein dat ik gewoon over mijn woorden struikel. Ja tuurlijk wel. Hij gaat daar op liggen en heeft bijna geen woord meer gezegt hij zag complete wild west films voor hem zij hij na afloop.

Maar wij zaten daar dus wij dachten met sen 4 5en hier zijn vast mooiere plekjes om te zitten dus wij gaan lopen. Pooww lopen is vaag ik struikelde over mijn voet. Zo snel wou ik lopen. Maar een keer bij ons plekje aan gekomen. Iedereen gaat zitten. Shagje roken boem vloei op tafel shag er tussen en 2 seconden shagje klaar.
Binnen 2min op gerookt. Maar ik ga wat rond lopen zag ik iemand met een heeelee grote rode peper knuffel lopen met een sombrero op :mrgreen: dus ik dacht die moet ik hebben. Ik ga naar hem toe waar heb je dat ding weg. Hij zegt die kun je winnen
Ik ga daar heen om dat ding te winnen.
Ja hoor niet tedoen. Ik sta daar te schelden bij die balie die man achter de balie moet lachen. :sunglasses: dat gedaan te hebben. Wou iemand mij wel zoon ding verkopen voor 8 euro ik zeg okey doen we maken die 2 jongens om die knuffel dus ik lach medood. Ik zeg laat maar jongens. Dus weer op mun weg. Naar mijn vrienden.

Was nu 3 uren later. Mijn vriend lach nog steeds op mijn tasje en iedereen zat daar wat te chillen nou ik zeg muziek. Dus iemand knalt daar zijn jbl aan wij gaan daar hakken ik en nog een vriend. Na dat hebben gedaan. Zie ik 2 meisjes zitten met snoepjes dus ik loop er heen en vraag zou ik wel een snoepje mogen hebben. Die meisjes zeggen ook wel meer dus ik helemaal gellukig. Loop weer weg eet die snoepjes op zwaai nog een naar die meisjes.

Bijna 4 uren later begint wat uit te kicken. En ja hoor komt mijn lievelings leraares aan heeyy kom mee in de kinder achtbaan is was echt zo van neeee man. Maar okeey maar wel mijn handje vast houden dus ik heb met mijn leraares hand in hand in een achtbaan gezeten :rock: 4 en half uur later iedereen was bijna wee nuchter. En we gingen half uurtje later met zun allen weer de bus in naar huis.

Dit was mijn tripreport.
Groende heinekens echte aanraders.
Bedankt voor het lezen groeten Mr.Pilska

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt mij nou helemaal niets om xtc te nemen in walibi? Ben je wel attracties in geweest?

Groene heineken zijn best zwaar geloof ik toch? 200-220mg dacht ik?

Leuk report, alleen leest wel moeilijk door je rare zinsopbouw, verder prima!

benniesmitters

Bewuste gebruiker
:tearsofjoy: xtc in walibi. Kan echt wel leuk zijn. Atracties zijn dan echt vet. Pak altijd op festivals attracties mee als ze er zijn :).

Maar toch lijkt me het raar zo tussen al die "normale" mensen. Ik zou de hele tijd het gevoel hebben dat ze het door zouden hebben, vooral omdat je met je school bent.

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
oortjes zei:
Lijkt mij nou helemaal niets om xtc te nemen in walibi? Ben je wel attracties in geweest?

Leuk report, alleen leest wel moeilijk door je rare zinsopbouw, verder prima!

Nee geen attracties voor mij toen meer haha
Ik meende dat ze toen 180 waren.
Zinsopbouw zal komen omdat ik het op mijn mobiel hat getypt

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Goed om te horen dat het wel bevallen is! Maar ik zou dit zelf echt nooit doen. De verantwoording ligt bij jullie begeleiders of leraren en als er iets verkeerd gaat kan dat erg vervelend worden. XTC verhoogt je hartslag en in die achtbanen kan ik me best voorstellen dat dat te heftig kan zijn.. Vaak zie je toch wel snel dat mensen gebruikt hebben en ik denk dat je begeleider daar best wel van kan schrikken. Je moet verder zelf weten of je dit wel of niet in het openbaar wil doen, maar ik zou het anderen niet aanraden :P

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
oortjes zei:
Zelf heb ik ze destijds laten testen, kwam uit dat ze 200mg bevatten met vrij nihile variatie, nette pilletjes wel. Was mij destijds door de vaste verkoper verteld dat ze van dezelfde drukker kwamen als de supermannetjes, dominos en vervolgens goudstaafjes (en daarna dus de heinekens).

Kan natuurlijk wezen dat OP andere 'groene heinekens' heeft gehad ondanks dat ze er hetzelfde uit zien. De superman pillen zijn immers ook vaak nagemaakt door andere drukkers.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jmths zei:
oortjes zei:
Zelf heb ik ze destijds laten testen, kwam uit dat ze 200mg bevatten met vrij nihile variatie, nette pilletjes wel. Was mij destijds door de vaste verkoper verteld dat ze van dezelfde drukker kwamen als de supermannetjes, dominos en vervolgens goudstaafjes (en daarna dus de heinekens).

Kan natuurlijk wezen dat OP andere 'groene heinekens' heeft gehad ondanks dat ze er hetzelfde uit zien. De superman pillen zijn immers ook vaak nagemaakt door andere drukkers.

Ik kwam pas in de scene binnenrollen toen de heineken bij mij uitkwam, ik had toen nog geen verstand van andere pilletjes haha.

Bovenaan