Groene Canadezen

Bart1981

Experimenterende gebruiker
De laatste tijd even wat nagelezen over de groene Canadezen die ook nu weer in omloop zijn. Wat me daarvan opviel, als je de verhalen zo leest, is dat veel mensen zich door de Canadezen zoveel vager/mellow/space voelen vergeleken met andere (soms zelfs nog hoger gedoseerde) pillen.

Nu heb ik totaal geen chemische achtergrond, en kan het dus ook echt totaal niet voor mezelf verklaren hoe het komt dat mensen zich hierdoor een stuk vager voelen. Heeft iemand anders hier wel een verklaring voor, want ben er eigenlijk wel benieuwd naar.

btw: er zijn dus twee soorten in omloop op dit moment, waarvan van beide gezegd wordt dat ze nieuw zijn. Echter de één lijkt heel veel op die van een jaar geleden, en de ander ziet er wel duidelijk iets anders uit, harder gedrukt, en een meer glimmend uiterlijk. Zal even foto's neerzetten ter verduidelijking. Waar veel mensen dus echt vaag/space/mellow van werden is de linker.

Van de linker nog wat duidelijkere foto:

MDMC

Belezen gebruiker
Als je 100% zekerheid wilt hebben zal je ze toch moeten laten testen! Enige logische verklaring zou kunnen zijn is dat er evt. een andere stof zit toegevoegd, denkhierbij aan mda oid. Maar dat lijkt me sterk aangezien die echt allang niet meer in omloop zijn. Het verschil in hoeveelheid mdma zou natuurlijk ook het verschil kunnen maken!

Ik zou zeggen testen die handel..:mrgreen:

rr00

Zijn er al testreports van?

Ik ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk. Vraag me af of er toch verschillen in effect tussen pillen zit door een andere hoeveelheid MDEA/MDA oid.

Hoe kom je er bij dat veel mensen zich vaag voelen door deze pil dan?

Bart1981

Er zijn test reports van 2010. Ook bij het brengen van die van nu naar een testcentrum worden ze herkend als die van 2010. Daarvan uit gaande zitten er dus verder geen andere stoffen dan MDMA in. (op bindmiddel, kleurstoffen na dan).

Google maar eens op Groene Canadezen en lees de user reports dan zie je dat veel mensen ze toch meer Space vinden dan andere pillen. Ook een maat van me die deze geprobeerd heeft heeft het zelf zo ervaren (zonder eerst andere user reports gelezen te hebben).

de GT

Bewuste gebruiker
ik hoor t ook, ook van mensen om me heen die ze hebben of gehad hebben.

Er zit iets spacy aan die dingen. Het zou msischien kunnen komen door een niet racemische mix M dat er in verwerkt zit. Dat is de enige logische verklaarbare reden die ik kan verzinnen.

Tufnut

Badass junkie
Bart1981 zei:
Er zijn test reports van 2010. Ook bij het brengen van die van nu naar een testcentrum worden ze herkend als die van 2010. Daarvan uit gaande zitten er dus verder geen andere stoffen dan MDMA in. (op bindmiddel, kleurstoffen na dan).

Die twee van hierboven zullen echt wel als verschillend worden herkend op het testcentrum. De kleur is anders en het logo is duidelijk anders.

Bart1981

De lichtgroene inderdaad wel. Maar die andere niet. Die licht groene heb ik zelf trouwens nog niet gezien in real.

Maar goed wat betreft die racemische mix, dat is dus een soort van links en rechtsdraaiend (net als bij de yoghurt :grin: ) en dan dat dus die soorten mdma door elkaar...

Roygbiv

Newbie
Wat grappig om te horen! Ik heb inderdaad die van het linker plaatje ook een keer gehad ze waren inderdaad heel apart en vaag ja. Anders dan andere pillen..

Ik heb een keer ongeveer driekwart genomen en dat was voor mij duidelijk teveel. Ben zelf een meisje van 1.60 en 48 kilo, dus op zich wel te begrijpen.
Op het feestje waar ik de pil genomen had was het gewoon leuk, lekker dansen, lekker lullen met vrienden, knuffelen/flirten met mensen. Daarna kon ik er niet van slapen, een goede vriend van mij met wie ik in bed was beland lag naast me, had die pillen niet op. Eerst gewoon heeeel erg fijn gesekst, haha :), hij lekker slapen, maar daarna lag ik naast hem en toen zag ik in het halfdonker ook een beetje patronen in dingen, bewegende lijnen op zijn rug, op een gegeven moment leek het net of ik een gezicht erin zag, best creepy. Niet echt een hallucinatie maar meer zo'n visueel idee wat je bij truffels ook hebt.

Ik werd er echt gek van, ging opgefokt rondlopen in mijn kamer, wilde m'n vriend niet wakker maken omdat ie al zo schattig sliep, toen een heel grote bak yoghurt met hagelslag erin (lekker zoet :P) als een idioot naar binnen gewerkt, en dat hielp wel een beetje. Nog even rustig zitten, ademhalen en toen weer m'n bedje in, en toen ging het wel weer. Echt heel raar dus!

Ik heb van deze pil ook een keer 1/3 deel gehad. Niet heel veel maar dit werkte bij mij wel prima, gewoon meer het normale xtc-gevoel, maar vergeleken met andere pillen niet het extreme 'love'-gevoel. Meer een beetje opgefokt/speedy.

Gooffy

Newbie
De eerste keer dat ik XTC nam had ik ook groene canadezen (de linker) was in december.
Een vriend van me vond goed idee om lichtgevende breekstaafjes te kopen. 8 pakjes met 15 erin ong. ik heb ong 7uur in het donker met die stokjes zitten spelen. volgende dag gigantische last van mijn knieen en mijn handen (stenen vloer -.-')

dusja volgens mij zegt dat tog genoeg:P owja khad in totaal een hele opgevroten.
nog een foto van mij creatie:

Bijlagen

• Foto0043.jpg
    Foto0043.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 3.329

migiese

Newbie
heb ook de linkse gehad, was men eerste keer dus kon niet meteen zegge of het een ander gevoel was, wel hard op gegaan :tongueout:

Bovenaan