Goldstrike

Tjoffer

Newbie
gewoon puur kaartblaze met die dinge

wooww ben er so TE DRONKE van geweest whaaaa krijg t nu nie meer door me strot maar t is echt te lijppp !

Elektronik_dynamite

Badass junkie
pure goldstrike is het best :grin:
en zo link is het niet echt zolang je het maar niet met andere dranken mengt en niet meer dan 3/4e van een fles opzuipt.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Goldstrike :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik stem op "puur".
Met jointje..Nog lekkerder, god almachtig lekker. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Daarom hou ik van Goldstrike.

Carlitos

Badass junkie
Hoi,

Ik wil dronken vanaafvond maar niet echt kotsen.
Heb nog nooit gedronken :openmouth: (vind het vies)

Heb fles goldstrike,moet ik dan shotjes nemen of kan het ook door me sinassappelsap ?

Beetje aangeschoten is genoeg !
Wil niet kotsen..

Wie kent het / ervaring / brand het ?

Mvg :wave:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
mijn ervaring met goldstrike:

Fles achterover kieperen, 10 minuten wachten
-black out-

wakker worden in het bejaardentehuis zonder kleren met een volgekakt gezicht en een oma die naakt grijnzend in de deuropening op je wacht

jasper

Wijs gebruiker
neem shotjes,
als je niet wilt dat het brand mix het met iets maar dan heb je meer en als je alcohol niet lekker vind is dat dus rot :)
en de shotjes niet te snel nemen anders krijg je een klop

acidboy

Badass junkie
haha drink een biertje ofzo, of als je alles echt zo vies vindt vanwege de alcohol smaak maar toch aangeschoten wilt worden. ga dan van die smirnoff ice shit drinken ofzo. megazoet, je tanden donderen eruit. Maar aangezien je nog nooit hebt gedronken zal het wel werken. :)

Solidius

Badass junkie
Men neme:

Een lege literfles.
Vullen met 1/4e Goldstrike en 3/4e Fanta.

Nu heb je limonade waar je flink lazerus van wordt :smoke:

zommes

Badass junkie
Solidius zei:
Men neme:

Een lege literfles.
Vullen met 1/4e Goldstrike en 3/4e Fanta.

Nu heb je limonade waar je flink lazerus van wordt :smoke:

Dit zou ik ook doen, Goldstrike is best relaxed voor in de mix.

Eyezblack

Belezen gebruiker
Als ik aangeschoten wil worden van gold strike pak ik gewoon een shotjes glas en ik pak 6/7 shotjes, ja dan hangt ie wel lekker :P

Ketaboy

Bewuste gebruiker
gewoon injecteren :wave:

Ik vind dat spul echt niet te zuipen... drank moet bier zijn al die zoete rommel is tja... niet mijn ding.

Me luffs bier!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ketaboy zei:
gewoon injecteren :wave:

Ik vind dat spul echt niet te zuipen... drank moet bier zijn al die zoete rommel is tja... niet mijn ding.

Me luffs bier!
Whisky man! 1 fles en ik ben echt strontlazerus :mrgreen:

Edit: Geen zoete troep dus, dat wordt bij mij gegarandeerd kotsen!

acidboy

Badass junkie
Never heard of sarcasm guys? :)
Ik zit hier nu na 4 biertjes al aangeschoten te zijn ^^
kan er ook niet echt tegen/drink niet vaak.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
acidboy zei:
Never heard of sarcasm guys? :)
Ik zit hier nu na 4 biertjes al aangeschoten te zijn ^^
kan er ook niet echt tegen/drink niet vaak.
Sure I have (:
Maar toen ik nog wel redelijk veel dronk, was 1 fles ook genoeg hoor :þ

Fishhead07

Wijs gebruiker
Lkkkr spul opzich golstrike :grin: je kan het mixen of als shotje doen als je wilt.

Lkkr shotje baily's smirnoff. eerst smirnoff dan lepel ertussen op ze kop dan balily's erop en huppa :P

maar neem liever mixdrankje dan pure sterke drank. maarja ieder ze ding toch :)

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Je kan dronken worden, en dronken worden van Goldstrike.. meest zieke spul wat er op alcohol gebied bestaat haha. Dit voelde serieus echt als een hard-drug..

Djo

Badass junkie
Ik kon Goldstrike dus wel gewoon drinken, weet niet of ik het nu nog kan, maar ik kon het toen ik 18 was gewoon drinken en in rechte lijn lopen ook! Werd er wel lollig van. Maar ik zal wel hoge grens hebben gehad toen denk ik!
Ik had het voor die keer al wel een paar keer gedronken, een paar glaasjes.
Maar een keer heb ik best wat glaasjes gedronken dan praat ik over aardig wat glaasjes. Maar ja, het spul vind ik tegenwoordig al heel goor ruiken! Dus ik sla over! :wave:

hardcor3

Experimenterende gebruiker
Vroeger toen ik 14 was belde ik de slijter op, om te vragen of "mijn zoon" goldstrike mocht meenemen voor een verjaardag.

En ja hoor kreeg liep lachend de winkel uit.
Alleen was ik niet zo blij toen ik de taxi moest betalen die duurder was dan een fles goldstrike :beer:

Gorchel de goldstrike slik het dan door stop 2 vingers en je mond en haal zo diep mogelijk adem via je mond. Na een paar shotjes begin je dan al lekker in te komen.

^mede zoetermeerder :openmouth:

Bovenaan