• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

golden teachers

EforElectro

Experimenterende gebruiker
hey!
klein reportje over dit weekend

ok dus ouders waren op weg voor het weekend dus hadden we besloen even naar maastricht te gaan en wat paddo's te halen zeg duidelyk tegen men broer neem de mexicaantjes of hawaiaantjes
ondertussen ging ik even de bodypleasures in enz komt men broer buiten ik vraag nog nisk tot we trug ind e auto zitten ik vraag en welke heb je hy zegt golden teachers,ik antwoord daarop ok we zullen wle zine wat het wordt (maar hoopte er zelf niet teveel op) we komen thuis roken nog eerst paar jointjes en toen aten we ze op begonnen wat playstation te spelen
na 3 kwartier nogaltyd niest en myn broer vertrok naar een feestje
ondertussen voelde ik me wel al een beetje anders maar toch niet hetgene wat ik altyd had van paddo's anderhalf uur nadat we ze hadden gegeten voelde ik er nogaltyd niet veel van ik vond alles wel zeer inresant heb bvb een 10tal menuutjes naar een paraplu staan staren enz ma verder was er niet veel aan
alles bleef boeiend lyken tot ongeveer 2.5 uur nadat we ze gegeten hadden en toen verdween het gewoon dus nog maar een paar jointjes gerookt ondertussen tot het tyd was voor te gaan slapen want werd echt moe enz

maar dus mss iemand die kan helpen en ym uitleggen waarom deze paddo's eig niet echt tegoei "werkten" ?

EforElectro

hadden ieder een hele portie op had zelf nog niet echt veel gegeten die dag slecht een paar kroketten enz vr de rest niets Ö en heb vaak enorm veel geblowt tydens paddo's enz nooit van gemerkt dat je dan minder hard gaat

en mijn nedelands is idd bagger vnwegen het sneller willen typen dan myn vingers het toelaten xD

EforElectro

Angramar Temenos zei:
Ik heb al een leuke trip van een halve portie truffels, niet heftig maar wel leuk... Sterker dan wat jij beschrijft.

truffels heb ik ook wel eens gedaan in combinatie van mexicaantjes k vond de mindfuck van de truffels toch best wle geweldig ^^

Angramar Temenos

Badass junkie
Echt een mindfuck krijg ik er niet van, wel alles heel intens, kleuren worden mooier, patroontjes in de lucht, etc. Heb je ooit in de natuur bij zonsondergang getript? :hearteyes:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
EforElectro zei:
hadden ieder een hele portie op had zelf nog niet echt veel gegeten die dag slecht een paar kroketten enz vr de rest niets Ö en heb vaak enorm veel geblowt tydens paddo's enz nooit van gemerkt dat je dan minder hard gaat

en mijn nedelands is idd bagger vnwegen het sneller willen typen dan myn vingers het toelaten xD

Dan typ je toch slomer want je maakt het ons buitengewoon moeilijk om te lezen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je wilde Mexicaantjes, of Hawaaiiaantjes? Het ene of het andere uiterste? Dat is wel logisch.. buiten dat denk ik dat je gewoon slechte paddenstoelen hebt gehad.

TrippyShit

Badass junkie
Te volle maag kan een reden zijn. Al moet ik zeggen dat ik GoldenTeachers ook geen reet aan vond in vergelijking met andere paddo soorten. Wel gewoon trippen. Maar geen boeiende mindfuck, (bijna) geen visuals. Heel even 10min filosofies. Was heel weinig aan terwijl ze volgens dat kaartje vrij sterk moesten zijn. Mexicaanse blijf ik, ondanks dat ze volgens het kaartje niet zo sterk zijn, de allerleukste vinden. Mijn mooiste, heftigste trips waren mexicaantjes.

Demolisher

Het enige wat ik nog kan bedenken is , dat je teveel tript . Of je kreeg teveel suiker naar binnen . Maar je had slechts een paar kroketten op . Dus dat kan ook weer niet het geval zijn .

TrippyShit

Badass junkie
Dat suiker de trip stopt of mindert is echt bullshit. Tijdens mn badtrip heb ik onderhand 2 pakjes dextro opgevroten en fruitella's allemaal zoete zooi. Nou gebeurde niks hoor. Ja na 2/3uur maar dat komt niet door de suiker. Volgensmij zit dat meer tussen je oren hoor.

Bovenaan