gokverslaafd

ik was gok verslaafd ben er mee gestopt sinds begin 2012 februari en in mei kreeg ik afkick problemen en nu had ik een vraag aan jullie mensen wie kan mijn raad gever groetjes de witteparkiet

hier nog een keer met de witte parkietik was vergeten er bij te zeggenof iemand mij kon zeggen hoe lang dat afkicken duurt van gokken ik ben er radeloos van groetjes en vast bedankt

89suited

Experimenterende gebruiker
Zit gewoon in je hoofd. Waarschijnlijk heb je gokken gebruikt als uitlaatklep om niet aan je problemen te hoeven denken. Maak een wandeling langs het strand, door het bos of een parkje en vertel in jezelf waarom het beter is om nooit meer te gaan gokken.

Blijf weg van andere gokspelen op het internet, zelfs playmoney. Je hebt bewezen dat je niet met die spanning om kunt gaan en er een terringzooi van hebt gemaakt. Super dat je dit wel onderkent!

Veel succes man!

nou ik heb eigenlijk helemaal geen problemen ik heb alleen afkick verschijnselen had vroeger ook 10jaar geleden van de valium afkick verschijnselen groetjes ed witteparkiet

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Bijna iets winnen geeft dezelfde adrenalinekick in je hersenen als wanneer je daadwerkelijk iets zou winnen. Dat is dan ook de reden dat je aan zoiets verslaafd kan raken..

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Klopt het dat je in februari bent gestopt met gokken en je in mei afkickverschijnselen kreeg? En die zijn nu 9 maanden later nog niet verdwenen?

Mijn ervaring met verslavingen is eigenlijk dat je er nooit echt vanaf komt. Ook al ben je al jaren gestopt.
Maar dat je ermee leert leven en dat je gewoon uit moet blijven kijken om niet terug te keren naar je verslaving.

Bovenaan