Goeie Psytrance Festivals

Jixx

Bewuste gebruiker
Hoi psytrance liefhebbers,

Ik zou graag een keer binnen Nederland naar een Psytrance outdoor festival willen gaan. Maar ik weet niet wat the place to be is voor goeie Psytrance? Zoals jullie weten zijn er natuurlijk diverse stromingen binnen Psytrance. Sommige daarvan kan ik minder waarderen. Ik ben dus op zoek naar dj´s die ook live een lekkere set in elkaar weten te zetten zoals deze style ongeveer:

https://youtu.be/mbtPA9yuE_I

Deze set zit lekker in elkaar voor mij. En ik zoek dus ongeveer ook iets in deze richting qua optreden.

Goed advies is welkom!

Yaizer

Bewuste gebruiker
Psy-fi

Dit is echt een goed festival voor psytrance. Ken veel mensen die er naar toe zijn gegaan en ik ga volgend jaar ook.

Niet alleen de muziek maar er is ook zo veel psychedelic art daar. Twee bossen vol ermee, eilanden. Leuke workshops. Heerlijke festival om te trippen.

Ik ben er volgend jaar bij! Het was volgens mij 100 euro voor 5 daagjes (+staan plaats).

Jixx

Bewuste gebruiker
Gracias!

Btw wel leuk om te horen dat de sfeer op dat festival dus ook wat overeenkomt met de sfeer die je in het filmpje hierboven ziet dus?

DJ Menog heeft wel een freaky face :P Lijkt me ook een goeie DJ. of zit ik ernaast?

Meer tips blijven welkom!

Dromertje

Newbie
Helaas nog niet zoveel reacties gehad, ik ben namelijk ook erg benieuwd :) Ik ben dit jaar op Psy-fi geweest en het was echt geweldig! Zo'n supperchille sfeer heb ik nog nooit meegemaakt. Echt een aanrader!

Pante

Belezen gebruiker
Als je net wat over de grens wilt gaan heb je in Duitsland (vlakbij Osnabruck) Wonderland en Hai in der Mai, beiden op hetzelfde terrein. Erg mooi terrein, goed aangekleed, leuke mensen etc en niet duur :)

broodjeaap

Experimenterende gebruiker
Psy fi was inderdaad erg leuk. Mijn eerste goa feest (2015) en ga komend jaar m'n derde jaar. Ticket al in the pocket :grin:

Bovenaan