Goeie portie keta?

Dit word een pittig weekend

Vrijdag wil ik keta doen en miss sos erbij, zaterdag x, zondag wel rust

Vrijdag zit ik gewoon bij me vriend thuis=Veilige omgeving
Zaterdag ben ik trance nation.

Wat zou goede portie zijn voor keta om niet de volgende dagen verslagen te zijn?

Het is trouwens mijn eerste keer maar ben redelijk tollerant tegen drugs :rock:

Helenas

Bewuste gebruiker
Gewoon een puntje (je kan bvb een nagelvijl gebruiken). Als je denkt meer te willen, neem je na 20 min nog een puntje. Dit herhalen tot je je chill voelt. Wordt het te veel, dan een half uurtje wachten.
Let op: als je steeds elke 20 min bijneemt, gaan de effecten stapelen en wordt het steeds heftiger

Veel plezier!

Helenas zei:
Gewoon een puntje (je kan bvb een nagelvijl gebruiken). Als je denkt meer te willen, neem je na 20 min nog een puntje. Dit herhalen tot je je chill voelt. Wordt het te veel, dan een half uurtje wachten.
Let op: als je steeds elke 20 min bijneemt, gaan de effecten stapelen en wordt het steeds heftiger

Veel plezier!

Danke schön!

steelpan90

Experimenterende gebruiker
Ik dacht dat keta + coke juist niet goed samen ging Keta verhoogd je hartslag lichtjes en dan nog die coke erover (extra vernauwendebloedvaten enzo)

Xtc en keta vind ĺk persoonlijk fijner.

Als je coke met ghb pakt dan zou ik wel opletten voor de plotelinge switch tussen een hoge- en lage bloeddruk. Dit zal waarschijnlijk oogruisen, duizeligheid en (kans op) flauwvalen. Ik zou daarom niet telkens een + en een - pakke. Dan krijgt jr livhaam daarercht een inpsi8

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
steelpan90 zei:
Ik dacht dat keta + coke juist niet goed samen ging Keta verhoogd je hartslag lichtjes en dan nog die coke erover (extra vernauwendebloedvaten enzo)

Als je coke met ghb pakt dan zou ik wel opletten voor de plotelinge switch tussen een hoge- en lage bloeddruk. Dit zal waarschijnlijk oogruisen, duizeligheid en (kans op) flauwvalen. Ik zou daarom niet telkens een + en een - pakke. Dan krijgt jr livhaam daarercht een inpsi8

Keta zit niet aan je bloedvaten en hartslag toch?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
oortjes zei:
steelpan90 zei:

Keta zit niet aan je bloedvaten en hartslag toch?
Keta verhoogd je hartslag heel licht, maar dat is niet aanzienlijk ofzo.

Overigens een beetje een vreemd advies van steelpan, want xtc verhoogd net als coke je hartslag enorm dus als coke niet zou kunnen zou xtc ook niet kunnen volgens die redenatie.

Maargoed ketamine is prima te combineren met stimulanten, zijn ook best lekkere combi's. Maar als je voor het eerst een nieuwe drug probeert ga je het toch niet direct combineren? Kijk nou gewoon eerst eens wat de nieuwe drug met je doet, leer die kennen, etc.

Fool

Badass junkie
Keta i.c.m. stimulanten is gruwelijk inderdaad, maar wel flink oppassen dat je niet zoveel neemt dat je een wandelende zombie wordt. Je denkt namelijk dat je veel meer kunt dan dat je zou moeten kunnen, en de keta houd je niet meer stil in je stoel als je er stimulanten bij gebruikt.

Probeer het inderdaad eerst eens zonder andere drugs. Ketamine is los al indrukwekkend genoeg. Qua dosering kun je inderdaad gewoon rustig opbouwen. Als je na 5-10 minuten harder wilt pak je bij. :)

Bovenaan