Omdat ik vaak drink wat ik heb.Waarom koop je niet gewoon een grote fles? 1 liter is goedkoper dan 5x200 ml. Verder ligt het ook aan het merk denk ik, Smirnoff zal vast duurder zijn dan ... weet ik niet ander merk. Google eens op wodka aanbieding of op welke andere sterke drank je ook lust.
Okee grapjas, maar opzich vergeten mensen wel eens dat het wel suikerwater is. En afvallen met af en toe een beetje sporten, maar dan wel af en toe een wijntje, is eigenlijk, stiekum snoepen/snacken. Je krijgt naast alcohol, toch echt een overdosis suiker binnen. En dat merk je als je stopt, dan krijg je extreme trek in zoete dingen, Wat dan na een paar maanden weer normaal wordt. Maar 2 liter schepijs ofzo. Is mogelijk.Kom er net pas achter dat 500ml wodka 1000kcal is….
Denk dat ik morgen gwn Xanax haal…
Word ik tenminste niet dik van
Palingkar (moonshine) van Polen ruim 45% met peer of andere fruitsmaak. Maar weet niet of je daar zo aan kan komen. Is erg stevig spul en ook best lekker 😇Met welke drank betaal ik het minste voor de alcohol.
Koop nu meestal 2 200ml flesjes wodka van 40% voor 160ml alcohol totaal.
is alleen beetje duur hoe kan ik meer alcohol krijgen voor minder geld.
Moet trouwens wel sterke drank zijn.
Geen bier of wijn.
Vind black label wel lekkerJohnnie Walker Red Label is een van de goedkope whisky's, maar dat is niet te zuipen. Je hebt ook Label 5 whisky, die is beter van smaak, heeft wat weg van Jack Daniel's maar een pak goedkoper. Sterke drank is altijd duur natuurlijk.
Doe zoals ik en zuip cara pils, ik betaal iets meer dan 9€ voor 24 blikken. Goedkoper kan niet.
Ik ook, maar dat is een pak duurder dan red label, probeer anders label 5 eens, die vind je gewoon in de colruyt voor 15€ per fles. Sommige nachtwinkels hebben het ook maar dan betaal je weer wat meer natuurlijk.Vind black label wel lekker