GHB zeperig?

988012

Newbie
Ik ben vanmiddag maar eens aan de slag gegaan met m'n eigen brouwseltje, en de verhouding GBL:NaOH is ongeveer 215:100 geworden. M'n eerste doel was de verhouding 2:1 aan te houden maar na de bereiding bleek m'n pH veels te hoog. Daarom het brouwsel nog maar even opgeborreld en wat GBL toegevoegd, nu zit de pH tussen de 6,8 en de 7,2 dus dat lijkt me goed zitten.
Nu heb ik net even 2 druppeltjes geproefd en het lijkt toch nog iets te zeperig te smaken.. Heb verder nooit GHB gehad dus ik weet niet hoe het zou moeten smaken.
Wat zou ik nu doen? Gewoon vertrouwen op de teststrip of toch nog wat GBL toevoegen? Dat laatste lijkt me teveel gekloot aangezien ik dan naar smaak GBL moet toevoegen, dat gaat vast niet goedkomen. Aan de andere kant vraag ik me af, hoe kan het zijn dat ik meer nodig heb voor een neutrale pH dan voorgeschreven in het recept? En tenslotte, kan te 'zeperige' GHB erg veel kwaad of is het het proberen waard?

pandalicious

Experimenterende gebruiker
testen die handel, persoonlijk nooit zeep geproefd...

verder kan ik me inbeelden dat ghb schadelijker is dan een halve ml zeep, als dat er al zou inzitten

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik weet niet hoevaak en hoeveel je gebruikt, maar als je GBL uit een gewone (web)winkel hebt gehaald, en je NaOH ook, dan kan er in principe weinig fout zijn. het ergste wat er gebeuren kan is dat je een beetje zeer verdund NaOH binnenkrijgt(niet lekker, niet goed voor je, maar niet dodelijk ofzo, buikpijn en even boeren als je geen achterlijke dosering neemt), een zeer lage dosis aluminium(dit is werkelijk te verwaarlozen) en GBL ipv GHB wat geen vooruitgang is, maar nou ook niet het einde van de wereld.

conclusie: als je wilt weten of je synthese gelukt is, laat het testen, maar wil je gewoon n leuk avondje, neem gewoon 5 ml en gaan...

EDIT: mocht je nou verslaafd zijn, zorg dan wel dat je GHB krijgt, anders krijg je na 3 maanden bloedverzuring, aluminiumvergiftiging, en een weggebrandde slokdarm

Bovenaan