GHB verslaafd

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Dag mensen Bunny is er weer :) na een rot periode achter de rug te hebben.
een GHB verslaving wil ik het nog niet echt noemen maar het scheelde niet veel. het begon eerst eens in de zoveel tijd 2 porties en dat werdt meer en meer van 2 porties werden het er meer en na een tijd de hoeveel heden ook het begon met 4 ml maar ondanks dat sommige zeggen dat je geen tollerantie ervoor op boud kan ik uit ervaring zeggen dat het wel zo is alleen is het maar een beetje.
het begon dus met vier ml na een tijd gebruikte ik 100 tot 200 ml perweek.
een tijdje erna werden de hoeveelheden meer ik begon met 5ml na een uur weer 5ml en na een uur nog eens vier. niet lang erna zat ik op 30 a 35 ml per nacht! met als gevolg dat je de dag er na je zo ontzetend kut voelde. gelukkig sta ik sterk in mijn schoennen en is er een moment gekomen dat ik voor me zelf zei dit kan niet langer doorgaan.
G gebruiken ok maar dan met maten.
heeft even geduurt maar ik heb me nu zelf weer goed in de hand
en gebruik G alleen waneer ik het wil en das meestal in het weekend als ik aan het vrijen ben, want alleen dan is het eigenlijk lekker om het te gebruiken.
plus het is het ook niet waard zeker niet de dingen die het met zich mee brengt je rot voelen heel slecht slapen en de andere dingen die erbij horen.
dat is ook een reden geweest waarom ik een hele tijd niet meer op het forum kwam daar was ik te duf voor.
ik ben blij dat ik me zelf weer in de hand heb
en ben erg gelukkig dat ik sterk in mijn schoennen sta anders was ik er nu zwaar verslaafd aan geweest.
bij deze dus mijn verhaal en tevens weer een berichtje dat ik terug ben :)
groeten ThunderBunny

El Retro

Wijs gebruiker
Yo, welcome back. Bracht GHB ook lichamelijke klachten met zich mee? Of hoe was die verslaving dan. Geestelijk? Een onweerstaanbare drang om het te nemen?

lj_bob

Bewuste gebruiker
Goed gedaan! Klinkt heftig.. volgens mij is het meer een geestelijke verslaving. Maar goed dat je nu wat sterker bent!

davie

Wijs gebruiker
GHB is een gevaarlijke drugs want verslaving komt niet ineens maar gaat langzaam. Goed van je dat je tijdig aan de bel hebt getrokken want het kan ook anders aflopen.

Ik herken je verhaal wel. Ik heb ook een periode gehad dat ik dat ik goed fout ging. Ik storte bijna in elkaar op mijn werk en ben snel naar huis gegaan. Ik ben er drie dagen ziek van geweest. Ik wist als ik G zou pakken dat ik dan niet meer ziek zou zijn, maar dat lost niks op. Je moet een paar dagen niks pakken en goed rusten.

Het ligt er maar net aan hoeveel en wanneer je gebruikt. Ik gebruik het met mate, maar een vriend van mij eerst niet. Hij gebruikte het 's ochtends en om te kunnen slapen, eigenlijk heel de dag. Elke keer als hij een paar weken had gebruikt en de volgende dag niks klapte hij in elkaar. Momenteel gebruikt hij ook met mate en heeft nergens last van ook niet als hij niks gebruikt.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Bedankt iedereen.
Ja ik merkte dat ook als ik gebruikt had was ik de dag er na verrot en tot niks meer in staat, en dan nog niet te spreken over de rot effecten zoals je brak voellen niet kunnen slapen of alleen als de g nog werkt wat 3 uur is.
Dus je ook maar 3 uur slaapt en wat nog erger is is de incontinentie :confused: in het begin had ik zoiets van ja daag! :rolleyes: dat geloof ik niet maar idd als je een tijd lang elke dag grote hoeveel heden gebruikt dan krijg je daar echt wel last van :flushed: bij mij was het bedplassen en het ergste dat het ook regelmatig mis ging als je gewoon wakker was.
Inelkaar zakken heb ik gelukkig nog niet gehad wel ben ik 3 weken geleden bad gegaan op een combi van ghb en xtc kan best zijn dat het vaker fout is gegaan maar daar heb ik geen weet van,
en dat terwijl ik nog nooit bad ben gegaan en echt al jaren met mate gebruik.
Hoe is het zover gekomen bij mij is het gekomen dat als ik moe ben en ik ghb gebruik ik nergens meer last van heb dan voel ik me ook niet meer moe dus het begon met in de ochtend een portie te nemen om je niet vermoeid te voellen dat werdt na een tijd ook in de pauzes op het werk ghb nemen en meteen als je thuis kwam enz. en in de weekende dan ging het echt met liters 40 a 50 ml op ong 16 uur tijd! :openmouth:
nu nog steeds heb ik een flinke peul nodig om echt wat te merken 5 ml dat merk ik wel maar is dan niet zo dat je zegt van zo die zit.
wat ik wel merkte is dat ik er zwakker van wordt.
ik heb een chronische ziekte wat de botten en spieren aantast en kan duidelijk merken als ik een tijd je flink aan de X en de G ga.
ik hoop dat ik met deze post mensen kan behoeden voor wat ik mee gemaakt heb.
ik had een leuke en mooie baan als gsm monteur weg! en zo is er wel meer weg uit mijn leven door die stomme ghb.
gebruik het alleen in het weekend of als je sex hebt hebt en niet elkedag
gewoon sterk in je schoennen staan en nee tegen je zelf zeggen. :wave:

Ali

Experimenterende gebruiker
Geweldig dat je het aandurft je verhaal hier te plaatsen en heel veel respect dat je op tijd hebt ingezien dat het absoluut niet goed ging. Die incontinentie die je hebt durven bespreken vind ik ook heel dapper; volgens de artsen die ik na het overlijden van mijn kind gesproken heb veroorzaakt GHB inderdaad nierproblemen, zeker op lange termijn. Voor mij persoonlijk ga ik kapot aan het feit dat ik het niet heb zien aankomen. Mijn kind woonde niet meer thuis, maar ik heb hem en zijn vriendin aangetroffen in situaties die niet normaal waren. Helaas wist ik toen nog niets over GHB en de effecten daarvan, vooral op lange termijn! Op dit forum heb ik ook diverse reacties gelezen van mensen die erg sceptisch waren; prima....doe wat je wilt maar wees in godsnaam voorzichtig! Niemand op de hele wereld gun je het om zo je kind te verliezen terwijl jij, als ouder, het niet hebt gezien en niets hebt kunnen doen!!!

jasper

Wijs gebruiker
idd ik ken ook iemand die aan ghb verslaafd is
en net zoals je zegt bunny, hij kan alleen onder invloed van ghb slapen en normaal op zijn werk functionneren (hij gebruikt ook wel speed tijdens z'n werk).
in het begin lach je er eens mee enzo maar na een tijdje begin je toch na te denken over deze drug waarvan iedereen denkt datie niet verslavend is.

Flut

Belezen gebruiker
Goeie zaak idd!

Kheb zelf ook een tijdje regelmatig GBL gebruikt, tis idd verslavender als je denk, aangezien de kater zo geod als niet aanwezig is. Gebruik het nu haast niet meer omdat ik simpelweg op het effect ben uitgekeken. In het begin als je et effect voeld opkomen is et nog wel lekker maar als je gaat bij dosen dan merkje op een gegeven moment et euforische gevoel niet meer, dat had ik iig.

davie

Wijs gebruiker
Ik gebruik nu ongeveer 1 jaar dagelijks GHB. Ik vind het wel relax om te doen, maar ik gebruik het nooit 's ochtends en kort voor het slapen gaan.

Heb dat wel eens gedaan, maar dat is echt klote. Dat kon ik ook niet lang volhouden. Zolang ik rustig aan doe en af en toe rust neem is er weinig aan de hand, toch?

Atropa

Bewuste gebruiker
Kijk AUB uit mensen.

Ben zelf ook G verslaafd en momenteel aan het afkicken, G is zeker weten lichamelijk verslavend en je kunt niet zomaar stoppen omdat je anders een cold turkey krijgt en hartritmestoornissen.

davie

Wijs gebruiker
Atropa zei:
Kijk AUB uit mensen.

Ben zelf ook G verslaafd en momenteel aan het afkicken, G is zeker weten lichamelijk verslavend en je kunt niet zomaar stoppen omdat je anders een cold turkey krijgt en hartritmestoornissen.

Hoe ben je verslaafd geraakt?

Door heel de dag door te gebruiken?

Atropa

Bewuste gebruiker
Tja kijk, eigenlijk door misinterpretatie. Heb nooit problemen ondervonden met dosering of outgaan. Heb deze drugs zo'n 300 x gebruik, soms gewoon een scheut in m'n drinken zonder echt na te denken. Verder is dat hele rapedrugs gebeuren een alomvattend iets. Je wordt geil en lichamelijk verdoofd, maar als je als meisje bescherming hebt van een jongen die je vertrouwd is het al anders. Heeft met elkaars grenzen respecteren te maken en niet met G.

Cocaine en het woord verslaving gaan hand in hand, heb coke gebased, speed gesnoven, wiet gerookt, gelegenheidsroker en kan er met m'n pet niet bij hoe dat verslavend kan zijn.

Todat ik G ontdekte, het maakt me gevoelig en sensueel, ga heel sociaal met mensen om en zie dit leven als iets prachtigs. (Ben nu ook onder invloed) Wil m'n gevoel uiten en acceptatie van alles voelt fijn.

Eigenlijk is G zoals ik ben, G sluit aan bij hoe ik ben.

Coke is een kil wereldje, minst verslavende drugs die ik ken samen met speed. KKtroep is het.

Ik wist dus niet dat er lichamelijke afkicks konden optreden met G, maar deze afkicks zijn naar en gevaarlijk! Verder dacht ik omdat ik met 'verslavende' drugs nooit problemen heb gehad, de rest geen probleem zou zijn.

2 tot 3 keer per dag en op Zaterdag makkelijk 7 x 2 ML 99,95% GBL.

davie

Wijs gebruiker
Atropa zei:
Ik wist dus niet dat er lichamelijke afkicks konden optreden met G, maar deze afkicks zijn naar en gevaarlijk! Verder dacht ik omdat ik met 'verslavende' drugs nooit problemen heb gehad, de rest geen probleem zou zijn.

2 tot 3 keer per dag en op Zaterdag makkelijk 7 x 2 ML 99,95% GBL.

Zou je wat duidelijker kunnen zijn omtrent de afkicks?

Ben je verslaafd geraakt door 2 tot 3 keer per dag te pakken of gebruikte je echt heel de dag door?

rich28

Experimenterende gebruiker
Dus je hebt ook lichamelijke afkickverschijnselen? Das wel kut dan. Wordt ook een duur geintje dan als je elke dag een zooi nodig hebt.Hoprlijk kom je der vanaf.

slunse

Bewuste gebruiker
hey man, probeer eens om gewoon af te bouwen. minder je dosis die je om de twee uur neemt iedere week met een ml ofzo. zo zal stoppen wel haalbaarder worden en zul je wsl niet veel last hebben van ontwenningsverschijnselen.
die witte zooi na je plas is hoogstwaarschijnlijk natrium (ik veronderstel dat je je ghb met naoh maakt?)
dit kan op de duur heel belastend zijn voor je nieren, als je een liter per week drinkt, besef dan dat je nieren rond de 200 gram natrium moeten verwerken!
een tijdje geleden deed ik zo'n twee a drie keer per week ghb en ik had ook dit probleem, ik vermoed dat dit de zouten zijn die je uitplast, ben er ondertussen al een maand of vier bijna volkomen mee gestopt, na het gevoel te hebben dat mijn aders toeslibden (plotselinge pijnscheuten op verscheidene plaatsen)
succes ermee, en laat je niet kennen!

davie

Wijs gebruiker
Toen ik 's avonds ging gebruiken, voor het slapen gaan, had ik ook problemen en is erg vermoeiend dan. Nu gebruik ik eigenlijk alleen 's avonds tussen 17:00 en 21:00 en dan is het te doen.

Ik denk dat het pas fataal is als je 's ochtends gelijk begint en dan doorgaat tot 's avonds. De negatieve verhalen die ik lees over verslaving gaan altijd over mensen die heel de dag door gebruiken.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Allemaal wel zwaar gebruikt precies.
GHB is ook voor mij men zwakte, voor de rest om de 2-3 weken wat mdma anders totaal niets
Vroeger gebruikte is 200 ml per week
Tegenwoordig 40 ml per week
Heb nergens last van.
Ik gebruik zo'n 4 keer per week, vooral in het weekend dan.
Neem 4 - 5 kleine doseringen op een dag
Ik heb geen ontwenning maar drink nooit zoveel op een dag.
Ik gebruik het gewoon eens om te chille
Ik doe dit al jaren maar heb een geestelijke drang om maar een klein slokje ghb te doen die ik dan altijd voorhanden heb. Toch vraag me af hoe ik me zou voelen als ik een maand zou stoppen. Zou er zoveel verschil zijn?

Bovenaan