GHB Verdunnen

Spiderweb

Experimenterende gebruiker
Beste, Df'ers

Ik heb hier erg sterke GHB liggen die ik graag wat wil verdunnen, nu heb ik bij de drogisterij gedemineraliseerd water gekocht (merk: Tendo's) kan ik dit gewoon bij m'n GHB doen? Er staat op het pak Niet geschikt voor inwendig gebruik moet ik dit gewoon negeren? Verder is het vrij van chloor en mineraalzouten. Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Gr! :grin:

Spiderweb

Okè mensen trekken meteen weer hun conclusies, dit is absoluut niet het geval, ik en m'n vriendin krijgen namelijk pijn in ons hoofd van te sterke GHB en we willen dat het rustig opkomt en dat we het lekker in ons hele lichaam voelen inplaats van een druk op ons hoofd.
Bovendien hebben we minder nemen geprobeerd en ook het mengen met normaal water maar helaas wilt dat niet helpen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Spiderweb zei:
Okè mensen trekken meteen weer hun conclusies, dit is absoluut niet het geval, ik en m'n vriendin krijgen namelijk pijn in ons hoofd van te sterke GHB en we willen dat het rustig opkomt en dat we het lekker in ons hele lichaam voelen inplaats van een druk op ons hoofd.
Bovendien hebben we minder nemen geprobeerd en ook het mengen met normaal water maar helaas wilt dat niet helpen.

Misschien dat je gewoon slechte G hebt dan. Of je kunt er gewoon niet tegen. Niet meer gebruiken dan. :wink:

Spiderweb

Nee dat is zeker niet het geval, ik weet waar ik het haal, en waarom zou je dan eigenlijk moeten verdunnen met gedemineraliseerd water en niet gewoon water? wat maakt het verschil dan uit als je het mengt?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Volgens mij moet dat helemaal niet met gedemineraliseerd water. Maar ik zou het ook niet weten. Maakt volgens mij ook geen zak uit wat je erbij gooit. Het blijft het zelfde en de zelfde G. Dus ookal verdun je, het maakt geen verschil.

Ik bedoel als ik me buisje 5ml zo naar binnen giet of dat ik het nou eerst met een glas drinken meng. Ik voel precies het zelfde ervan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Ik bedoel als ik me buisje 5ml zo naar binnen giet of dat ik het nou eerst met een glas drinken meng. Ik voel precies het zelfde ervan.
Dat inderdaad.

Ik blijf het een sterk verhaal vinden. Of je nu die paar ml neemt of je gooit er water bij, je blijft dezelfde stof naar binnen gieten.

Spiderweb

Ik heb het net maar gewoon gemengt, en ik moet zeggen het effect is veel relaxter, ik denk dat het temaken heeft met het feit dat demi water + ghb meer een mengsel word (want normaal water blijft er als een laagje op liggen).
Trouwens als ik echt geld zou willen verdienen dan meng ik het toch gewoon met normaal water waarom zou ik dan gaan zitten kutten met demi water??

Chris Pontius

Badass junkie
Spiderweb zei:
Ik heb het net maar gewoon gemengt, en ik moet zeggen het effect is veel relaxter, ik denk dat het temaken heeft met het feit dat demi water + ghb meer een mengsel word (want normaal water blijft er als een laagje op liggen).
Trouwens als ik echt geld zou willen verdienen dan meng ik het toch gewoon met normaal water waarom zou ik dan gaan zitten kutten met demi water??

• Like
Waarderingen: Dunk

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Spiderweb zei:
Als dat het effect zou verneuken komen je klanten niet meer terug. De vraag of demi water veilig is is dan ook niet zo raar. Als het echt niet voor inwendig gebruik is en je klanten worden ziek of erger, komen ze ook niet meer terug.

Spiderweb

Nouwja bedankt voor de mensen die wel iets nuttigs hebben bijgedragen, ik ga lekker van m'n g'tje genieten :wink: En jongens niet zo slecht denken; zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten :wave: :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Spiderweb zei:
Nouwja bedankt voor de mensen die wel iets nuttigs hebben bijgedragen, ik ga lekker van m'n g'tje genieten :wink: En jongens niet zo slecht denken; zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten :wave: :tearsofjoy:
Just saying.. je verhaal is raar. Als we ernaast zitten hoef je jezelf niet zo te verdedigen hoor (:

drmartin

Wat maakt het uit, als je denkt dat het goed doet om te verdunnen dan zal dat ook zo zijn.

Als je het goed wil doen dan moet je de ghb + ged. water verwarmen en dan weer af laten koelen.

Ged. water is slecht voor je omdat er helemaal niets meer in zit. Alle stoffen die een lichaam nodig heeft zijn eruit. Maar als je zo'n klein beetje drinkt dan maakt dat niets uit.

Ik vind het wel een logische vraag. Ik gebruik al 3 jaar GHB maar omdat ik een vaste baan heb en de GHB die ik koop zo dik is dat ie moeilijk te doseren is maar ik altijd van een halve liter 1 liter door er 500ml water bij te doen.. dan is het makkelijker om niet te veel te pakken. Gebruik zelf kraanwater en dit gaat goed, vraag me ook alleen af of demiwater niet beter mengt of dat het juist schadelijker is omdat dit niet voor consumptie bedoelt is (maar dat is met iedere drugs eigenlijk sowieso

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Euh, ik snap hier helemaal niks van. GHB verdunnen omdat je een vaste baan hebt? Omdat het verdund gemakkelijker te doseren is?

Koop gewoon een doseerspuitje bij de Etos zoals de rest en je kan je dosering precies afmeten. Wat dit alles met een vaste baan te maken heeft is mij onduidelijk.

Rebell

Wijs gebruiker
Ghb verdunnen is alleen maar moeilijker te doseren. Je neemt 4ml gewone ghb of je neemt 5ml met 1ml water erbij. Denk je nou echt dat het uitmaakt?

Koop bij de smartshop testers en kijk of de ph waarde goed is.
En die druk op je hoofd is als je teveel neemt..

Ghb verdunnen is alleen maar moeilijker te doseren. Je neemt 4ml gewone ghb of je neemt 5ml met 1ml water erbij. Denk je nou echt dat het uitmaakt?

Koop bij de smartshop testers en kijk of de ph waarde goed is.
En die druk op je hoofd is als je teveel neemt..

Omdat ik het altijd uit 5ml buisjes pak ipv de meeste mensen die zo'n spuitje gebruiken, is dikkere voor mij wat onhandiger omdat er vaak wat achterblijft.. door het voor mezelf te verdunnen kan ik precies een 5ml buisje vullen en blijft er ook minder achter :)

Raver

Badass junkie

Hmm.

Gewoon minder nemen.. Why in the fuck zou je je GHB willen verdunnen. Alleen maar fijn als 2ml of zelfs 1,5ml werkt. Minder ranzig spul wat je moet slikken.

Pleur het anders gewoon in een zoet drankje ofzo.. Dan is het ook verdund.

Euh, ik snap hier helemaal niks van. Wat dit alles met een vaste baan te maken heeft is mij onduidelijk.

Zoals ik al zei, omdat de G die koop zeer dik is en daardoor moeilijker te doseren. En mijn baan heeft er alles mee te maken omdat ik bij andere banen weleens KO ging, auto ongelukken veroorzaakt heb, van steigers ben gevallen en in coma heb gelegen.. Om maar wat op te noemen. Dit is nu niet meer het geval; ook niet tijdens het werk, dus in mijn geval helpt het zeer zeker wel..

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@ Mr Jefferson
Die problemen komen ten eerste omdat je op je werk gebruikt/auto rijdt met GHB in je mik en ten tweede omdat je niet juist gedoseerd hebt.

En wat dat doseren betreft, k blijf GHB verdunnen om juist te kunnen doseren omdat jouw flesje toevallig 5ml ipv 4ml is, behoorlijk omslachtig omdat je dit probleem geheel omzeilt met een doseerspuitje van nog geen euro.

En met zo'n doseerspuitje is de angst dat er ook maar een beetje GHB verloren gaat ook ongegrond, hoe dik je G ook is.

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
G die koop zeer dik is en daardoor moeilijker te doseren.

Gewoon met 'n doseerspuitje doen. Het is vloeibaar toch? Die doseerspuitjes worden gebruikt in de medische wereld. Ook daar worden er dikke substanties mee opgetrokken en uitgemeet.

Dus doseerspuit is je oplossing.

@ Mr Jefferson
Die problemen komen ten eerste omdat je op je werk gebruikt/auto rijdt met GHB in je mik en ten tweede omdat je niet juist gedoseerd hebt.

En wat dat doseren betreft, k blijf GHB verdunnen om juist te kunnen doseren omdat jouw flesje toevallig 5ml ipv 4ml is, behoorlijk omslachtig omdat je dit probleem geheel omzeilt met een doseerspuitje van nog geen euro.

En met zo'n doseerspuitje is de angst dat er ook maar een beetje GHB verloren gaat ook ongegrond, hoe dik je G ook is.

Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet, ik ga alleen niet met een spuitje op het werk lopen kutten als ik vantevoren buisjes kan vullen die iets vloeibaarder zijn en daardoor makkelijker wegtikken.. en tijdens autorijden doe ik het sowieso niet meer, dan praat ik over jaren terug. Toen was doseren voor mij vaak een probleem.

Raver

Badass junkie
Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet, ik ga alleen niet met een spuitje op het werk lopen kutten als ik vantevoren buisjes kan vullen die iets vloeibaarder zijn en daardoor makkelijker wegtikken.. en tijdens autorijden doe ik het sowieso niet meer, dan praat ik over jaren terug. Toen was doseren voor mij vaak een probleem.

Je kunt toch een geconcentreerd limo flesje kopen, die leeggieten, even omspoelen en daar je sap ingooien.

Spuitje erin steken en leegtrekken naar de hoeveelheid die je wilt. Makkelijker kan niet, ik droeg altijd zo'n flesje bij me tijdens m'n verslaving. En niemand heeft dat door hoor, als je t goed doet is het een kwestie van enkele secondes. En ik heb echt overal gebruikt.

En anders ga je t maar verdunnen als je dat zo graag wilt. Aangezien je zo graag 'n buisje wilt gebruiken..

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Dat het verloren gaat interreseert me eerlijk gezegd geen reet
Omdat ik het altijd uit 5ml buisjes pak ipv de meeste mensen die zo'n spuitje gebruiken, is dikkere voor mij wat onhandiger omdat er vaak wat achterblijft.. door het voor mezelf te verdunnen kan ik precies een 5ml buisje vullen en blijft er ook minder achter

Bovenaan