Ghb uitgaansgebruik

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hee allemaal,

Ja ik gebruik de laatste tijd dus af en toe ghb. Ongeveer eens in de 2 weken. Soms eens in de week. Soms eens in de drie weken. Ik gebruik het dus als alcohol-vervanger omdat alcohol echt de meest onzinvolle en lever-killende drug is die er is. Dat 12 bier weg tanken vind mijn lichaam gewoon niks dus drink geen alcohol meer. Ik let enorm op mijn gebruik en ben ook enorm voorzichtig.

Normaal neem ik 1 dosis op een avond maar dit weekend dus meerdere dosissen gedaan op een avond.

Maar elke keer een dat ik het heb gebruikt....de dag later ben ik er dan zo klaar mee. Geen eens een kater maar kan een hele week echt niet aan ghb denken. Ik denk er eigenlijk echt nooit aan alleen op het punt dat ik uit ga.

Wordt nu zelf misselijk als ik er aan denk, de geur al...ugh.

Maar hoe erg moet ik dan op letten zodat die verslaving niet om de hoek komt kijken. Het zal nooit meer worden als dit omdat ik niet vaak uit ga. Is het beter om er gewoon een maand tussen te houden of is "één dosis op een hele avond" niet zo heel erg eens in de 2 weken. Het is wel de ideale alcohol-vervanger en ben tevreden met het goedje want vind het echt enorm op alcohol lijken.

Maar je lees toch die horror-verhalen en ik zeg altijd: ik word dus nooit mentaal aan het verslaafd. Maar ja liever voorkomen als genezen.

Dus enige tips over het gebruik of is het momenteel nog wel "verantwoord" . (Drugs is nooit verantwoord maar je snapt me). Anders ga ik nu anders aan pakken want vind het echt een geweldige alcohol-vervanger en wil er veilig gebruik van kunnen maken.

T

ToetjesMonster

Gast
Heb zelf geen ervaring met ghb, maar alle 'horror'-verhalen schrikken mij genoeg af om niet eens aan dit middel te gaan beginnen. Ik ben echt van mening dat je enorm moet oppassen met dit spul. Wat bied het je? Een paar leuke avonden in het weekend. Als je echter op het punt zit dat je elke 2 uur een doppie moet nemen, omdat je anders niet meer kunt functioneren. Vraag je jezelf dan niet af of die paar leuke avonden het allemaal waard waren?

Bovenaan