Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben wel benieuwd hoe dat inslaat. Als ik zou snuiven, dan denk ik meteen aan een stimulerend iets. Volgens mij zouden m'n gedachten best wel botsen met het effect.
Dat hangt er een beetje vanaf hoe je het inneemt. De dosering bij G ligt sowieso al redelijk laag. Bij snuiven zul je waarschijnlijk wat minder nodig hebben, maar zal het ook wat sterker en waarschijnlijk iets minder lang werken. Als je het wilt gaan slikken (capsule ofzo?) dan heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee.
Pff, zou er op een of andere manier niet aan moeten denken om het in mijn neus te duwen, denk dat ik keta al ff genoeg vind, mja ben sowieso geen GHB'er meer.
en dan natuurlijk de nog grotere vraag, hoe krijg je het in poeder vorm gemaakt, is dat gewoon door al het water te laten verdampen of moet er nog iets anders aan gedaan worden?
gewoon je ghb maken en dan laten uitdampen. gaat traag. en dan krijg je dikke brokken. en als je dat poeder niet luchtdicht afsluit wordt het toch weer vloeibaar omdat het vocht aantrekt.
dus poeder-ghb maken geeft niet zo'n grote meerwaarde hoor..
ja, het vocht erin doen verdampen. giet het uit op een metalen koekendoosdeksel of iets in die aard en leg het op de verwarming.
duurt lang en je bent er niet veel mee, maar probeer gerust
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.