Flugeltje zei:Je moet het gewoon oproken

Delirium zei:Injecteren in je oogbal, hoppakee!
eyebeekaii zei:Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd![]()
hendriekoek zei:Ghb niet snuiven. je neus heeft daar geen trek in.
vroeg niet of die er trek in had, ik vroeg of het zou werken
hhet is klaar in een flesje te krijge
berbe zei:aangezien je dan je lever niet mee laat geniete laat ik het zo maar zegge
zal je nog sneller nok gaan
omdat de dosering veel kleiner word omdat alles wat je snuift je lever overslaat
zelfde zoals prins van engeland snoof vodka, paar lijne en je moet al uitkijke voor alcoholvergiftiging
waarom moeilijk make
vraag ik me nu af, het is klaar in een flesje te krijge
kan je zo binnen giete of bij je bier of cola gooie
waarom het dan moeilijk make door op wc met pasjes ligge knoeie buisje make .............................
daar zou ik nu eens een antwoord op wille![]()
eyebeekaii zei:Hallo iedereen,
Ik vroeg me zomaar af he..... Is GHB snuifbaar ? Als je het vocht laat verdampen blijft er een wit poeder achtig goedje over. Wat als je dit snuift ? Of in in een capsule stopt en slikt ?
Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd![]()
action_man zei:eyebeekaii zei:Hallo iedereen,
Ik vroeg me zomaar af he..... Is GHB snuifbaar ? Als je het vocht laat verdampen blijft er een wit poeder achtig goedje over. Wat als je dit snuift ? Of in in een capsule stopt en slikt ?
Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd![]()
Als je het laat verdampen moet je zorgen dat je het in een droge omgeving bewaard. Anders neemt het vocht uit de lucht op en is het geen poeder meer.
Als je het snuift zal het waarschijnlijk sneller werken. Ik denk dat je wel enorm last gaat krijgen van je neus door de NAoH. Probeer maar is wat keukenzout te snuiven.
In een capsule stoppen en dan slikken heb ik wel vaker gelezen. Of gewoon oplossen in sap ofzo. Ik heb ook weleens verhalen op erowid.org gelezen van mensen die aan farmaceutische GHB konden komen. Dat is dan in poedervorm. GHB wordt ook gebruikt als medicijn voor mensen die narcolepsie hebben. Zoek maar is op Xyrem.
Xyrem is a trade name for gamma-hydroxybutyric acid or GHB, an endogenous neurochemical involved in regulating metabolism, especially regarding sleep or hibernation.[1] In medical contexts GHB is often called sodium oxybate, which is an alternate term for the sodium salt of the chemical.
FlipMeister zei:Dacht dat et zo was tog?
Van snel naar langzaam:
Spuiten > Roken > Snuiven > Slikken
Flugeltje zei:FlipMeister zei:Dacht dat et zo was tog?
Van snel naar langzaam:
Spuiten > Roken > Snuiven > Slikken
Je bent rectaal vergeten