GHB shotten?

Vloei

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik vroeg me -puur uit intresse- af of het eigenlijk mogelijk is om pure GHB te shotten?

btw: wat is dat "SWIM" hier op het forum? :confused:

KoxBox

Badass junkie
Vloei zei:
Hallo,

Ik vroeg me -puur uit intresse- af of het eigenlijk mogelijk is om pure GHB te shotten?

btw: wat is dat "SWIM" hier op het forum? :confused:
Geen idee. SWIM = Someone Who Isn't Me. Maar laat dat aub achterwege.

Vloei

Dankje voor je antwoord.

Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen.

KoxBox

Badass junkie
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen.
Ik veronderstel van wel. Maar er zijn hier mensen die daar beter op zullen kunnen antwoorden dan mij.

Arthur King

Wijs gebruiker
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Nee, op het moment dat je wil spuiten, wordt de spuit op magische wijze afgestoten. :openmouth:

Vloei

Arthur King zei:
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Nee, op het moment dat je wil spuiten, wordt de spuit op magische wijze afgestoten. :openmouth:

Ik druk me misschien wat verkeerd uit: Kan je het shotten en zo het gewenste effect bekomen? Zonder te OD'n? Wordt het wel goed in je bloed opgenomen zo, of is het toch beter dat je het gewoon slikt?

thx!

Arthur King

Wijs gebruiker
Vloei zei:
Arthur King zei:
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Ik druk me misschien wat verkeerd uit: Kan je het shotten en zo het gewenste effect bekomen? Zonder te OD'n? Wordt het wel goed in je bloed opgenomen zo, of is het toch beter dat je het gewoon slikt?

thx!
Ik snap het, was maar een grapje. :)
Zolang je maar nauwkeurig werkt zal het prima gaan, denk ik.
Maar oraal lijkt me handiger. :wink:

tripkop

Belezen gebruiker
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dan omzeil je wel alle ingebouwde verdedigingsmechanismen van je lichaam omdat alles rechtstreeks in je bloed terecht komt ipv eerst door je spijsvertering gefilterd te worden. Zeker met een stof als GHB waarbij juist doseren zo belangrijk is is dit dan ook een duidelijke afrader.

W.F.L.

Badass junkie
Ik weet niet of dat wel mogelijk is eigenlijk. Nu is het wel zo dat je voor shotten heel weinig nodig hebt, maar GHB is wel erg zout. Dus stel nou je neemt normaal een capsule van 1000-3000mg dan zou je 500mg shotten ofzo? Een halve gram zout? Wat gebeurt er als dat in je hersens terechtkomt?

Vloei

W.F.L. zei:
Ik weet niet of dat wel mogelijk is eigenlijk. Nu is het wel zo dat je voor shotten heel weinig nodig hebt, maar GHB is wel erg zout. Dus stel nou je neemt normaal een capsule van 1000-3000mg dan zou je 500mg shotten ofzo? Een halve gram zout? Wat gebeurt er als dat in je hersens terechtkomt?

Naja, GHB is wel wat meer dan zout natuurlijk, die NaOH, is erg basisch, ik vraag me eerder af of die jouw hersenen niet tot een papje maakt als het er zo inkomt. Samen met dat zoute zoals jij zegt. Weet het niet zo goed, maar blijkbaar ook nog niet echt mensen die het geprobeert hebben.

W.F.L.

Badass junkie
Vloei zei:
Naja, GHB is wel wat meer dan zout natuurlijk, die NaOH, is erg basisch, ik vraag me eerder af of die jouw hersenen niet tot een papje maakt als het er zo inkomt. Samen met dat zoute zoals jij zegt. Weet het niet zo goed, maar blijkbaar ook nog niet echt mensen die het geprobeert hebben.

GHB is wel een zout, ik bedoelde niet dat het keukenzout was. Het ging mij er voornamelijk om dat zouten doorgaans hygroscopisch (vochtaantrekkend en dus uitdrogend) zijn en GHB is heel erg hygroscopisch, dus ik vroeg me af wat er zou gebeuren met het vocht in je "harses" dan :) En basisch is het natuurlijk ook niet meer want goeie GHB is gewoon neutraal van pH-waarde (7).

Vloei

W.F.L. zei:
GHB is wel een zout, ik bedoelde niet dat het keukenzout was. Het ging mij er voornamelijk om dat zouten doorgaans hygroscopisch (vochtaantrekkend en dus uitdrogend) zijn en GHB is heel erg hygroscopisch, dus ik vroeg me af wat er zou gebeuren met het vocht in je "harses" dan :) En basisch is het natuurlijk ook niet meer want goeie GHB is gewoon neutraal van pH-waarde (7).

Over da hygroscopische heb je natuurlijk wel gelijk (ik maak mijn GHB nog niet zo heel lang zelf, mijn chemiekennis groeit gestaag, maar over sommige dingen moet ik toch nog wat meer nadenken :) ) Nuja, het lijkt me het experiment eigenlijk niet waard.

W.F.L.

Badass junkie
Het is vooral dat ik een keertje zout gesnoven heb om mijn neus vrij te maken, dat werkte wel, ik bedoel die neussprays bestaan ook gewoon uit een zoutoplossing maar was iets teveel en mijn neus was echt zo droog als een kurk. :rolleyes: En GHB trekt nog veel meer vocht aan dan keukenzout, kun je nagaan :P Waarschijnlijk ook de reden waarom niemand GHB poeder snuift?

tripkop

Belezen gebruiker
Niet alle GHB is NA-GHB hé, je kunt er ook bv het potassiumzout van maken.
En toen het vroeger nog gebruikt werd als narcosemiddel onder andere werd het voor zover ik weet gewoon ingespoten hoor. Geen idee welke vorm dit dan was though.

Giorgi

Newbie
Ik heb een keer ergens iets gelezen over een gast die GBL shotte. Hij ging niet dood, maar het scheelde niet veel en het voelde alsof al zijn bloed was vervangen door lava en zoutzuur.

Heel lang gezocht maar kan het nergens meer vinden. Was ergens op erowid dacht ik.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Mij lijkt dat de kans op een OD zeer groot is bij het inspuiten van GHB.

Niet echt een aanrader dus.

W.F.L.

Badass junkie
tripkop zei:

Ja klopt, maar zowat alle GHB die op straat verkocht wordt is wel NaGHB.

tripkop zei:
En toen het vroeger nog gebruikt werd als narcosemiddel onder andere werd het voor zover ik weet gewoon ingespoten hoor. Geen idee welke vorm dit dan was though.

Xyrem is NaGHB, maar dat is niet bedoeld als anestheticum maar als slaapmiddel volgens mij. Van wat ik begrepen heb is bijvoorbeeld CaGHB minder hygroscopisch en moeilijker te maken, maar heb niets kunnen vinden over welke vorm nou precies gebruikt wordt/werd als anestheticum. Ik denk niet dat het NaGHB is eigenlijk, maar heb enkel NaGHB gehad dus geen idee in welke mate dat verschilt van KGHB, behalve dat KGHB minder zout smaakt blijkbaar.

NaGHB shotten lijkt me allesinds een dom idee.

Edit: Trouwens wel wat gevonden over het calcium en magnesiumzout:

over CaGHB zei:
"The product is the waterfree nonhygroscopic calcium salt of the 4-hydroxybutyric acid. It is dissolvable as desired in water, the aqueous solution has a pH- value of 7 to 7.5. The salt can be stored as long as desired and does not change in air. Even upon storage no water is attracted from the air."

over MgGHB zei:
It dissolves easily in water, methanol and ethanol, it does not dissolve in ether and hydrocarbons, it is not hygroscopic, is storable and has a pleasant aromatic odor.

Anders dan NaGHB dus :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Lijkt me zeker geen slimme actie. Maar er zullen vast wel mensen zijn die het gedaan hebben. Dat hou je altijd natuurlijk.

Ik zou het lekker bij oraal houden.. (nouja leker, hahah)

:)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Shit shotten is sowieso eng.

+1

En GHB shotten? uhmm nee why in vredesnaam..

Zelfde als XTC crushen en snuiven, DXM snuiven, Wiet snuiven..

Ga dan lekker een pak suiker halen, zout of iets en snuif je ogen uit je kop.. :)

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Dit is vast al door iemand gedaan, So Don't Try This At Home.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
Fishhead0707 zei:
En GHB shotten? uhmm nee why in vredesnaam..

Vloei zei:
Hallo,

Sorry Chris, ik liet me even gaan.. :flushed:

Niet slaan.. :cry: :cry: :cry:

Maar als goedmaker: Ja je zou GHB kunnen shotten, moet je het doen? NEEEEEEEEEE!!!!! :)

Angramar Temenos zei:
Ik heb wel eens pure MDMA gesnoven, vind het wel relaxt..

Puur kan niet, tenzij je testpersoon was voor een ziekenhuis of lab die hebben pure shit.

Lizz

Belezen gebruiker
Hahaha....ghb shotten..... :grin:

Zolang er maar geen zuurstof bij komt kan dat wel, maar zou het zelf niet willen proberen.

benalbangdatikopmijnwerkmeteenbuisjeaankom....

twijvel nu wel trouwens, al die belletjes erin, is dat geen zuurstof ?

J0rrit

Badass junkie
W.F.L. zei:
tripkop zei:

Ja klopt, maar zowat alle GHB die op straat verkocht wordt is wel NaGHB.

tripkop zei:

Xyrem is NaGHB, maar dat is niet bedoeld als anestheticum maar als slaapmiddel volgens mij. Van wat ik begrepen heb is bijvoorbeeld CaGHB minder hygroscopisch en moeilijker te maken, maar heb niets kunnen vinden over welke vorm nou precies gebruikt wordt/werd als anestheticum. Ik denk niet dat het NaGHB is eigenlijk, maar heb enkel NaGHB gehad dus geen idee in welke mate dat verschilt van KGHB, behalve dat KGHB minder zout smaakt blijkbaar.

NaGHB shotten lijkt me allesinds een dom idee.

Edit: Trouwens wel wat gevonden over het calcium en magnesiumzout:

over CaGHB zei:
"The product is the waterfree nonhygroscopic calcium salt of the 4-hydroxybutyric acid. It is dissolvable as desired in water, the aqueous solution has a pH- value of 7 to 7.5. The salt can be stored as long as desired and does not change in air. Even upon storage no water is attracted from the air."

over MgGHB zei:
It dissolves easily in water, methanol and ethanol, it does not dissolve in ether and hydrocarbons, it is not hygroscopic, is storable and has a pleasant aromatic odor.

Anders dan NaGHB dus :grin:

Dat is toch gewoon super simpel. Je moet een fysiologische zoutoplossing maken. Dus een oplossing met 0,9 % NaCL is dat normaal. Dan maak je een oplossing met de waarde omgerekend naar de hoeveelheid NaGHB die dan gelijk staat daaraan, zodat er evenveel Natrium ionen daarinzitten als in fysiologisch zout!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Klinkt inderdaad heel simpel en logisch.. :rolleyes: :grin:

Maar nogmaals why in vredes naam GHB willen shoten? Of überhaupt gaan uitleggen hoe dat zou kunnen. hmms..

Bovenaan