Ghb/Phenibut/Diazepam/Baclofen

N1987

Experimenterende gebruiker
Ik was eerst verslaafd aan Phenibut. Ik gebruikte het zoon 2,5 jaar max 1500mg p/d. Daarbij ben ik zoon half jaar 24/7 ghb gaan gebruiken. Ik ben nu een maand en 3 dagen van de Phenibut af. Ik zit nu 19u zonder ghb en heb gister 2gr Phenibut op en vandaag 1,2 gram phenibut op. Morgen wil ik 800mg Phenibut doen en dan gelijk weer stoppen met phenibut. Ik heb Xanax druppels liggen en iets van 25 Diazepam 10mg en 28 stuks baclofen van 5mg. En genoeg jonkos. Wie heeft er een tip na mijn laatste Phenibut morgen. Hoe moet ik verder afkicken?. Please help!, ben klaar met die klote G enz enz.

iemand ervaring?, ps ik kan niet vrij krijgen van werk/school

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
In plaats van met die andere stofjes klooien kun je denk ik het best bij phenibut blijven en een goed afbouwschema maken. Als je echt last hebt van een fysieke verslaving kun je misschien beter niet van 800mg naar 0mg gaan, maar rustig afbouwen, 700, 600, 500 etc etc. Succes!

N1987

Thnx!, weetje zit ook veel tussen mn oren wil gewoon die klote afkick niet maar thnx voor je tip💪🏾

Polygebruiker

Thnx!, weetje zit ook veel tussen mn oren
Dat je dat nog kan bedenken en dat beseft geeft je wel een voorsprong en maakt het al makkelijker. Ik ben het wel eens met @Geneesmiddel dat als je echt lichamelijk last heb van die phenibut, langzaam afbouwen.
Wat ik heb ervaren:
Ik heb anderhalf jaar af en aan ghb gepakt elke keer paar maanden en dan ff paar weken niks. De laatste periode werd het echt 24/7 dit zon 3 maanden. 2 weken terug was er niks meer te krijgen dus moest wel stoppen. Had ook niks meer. De instelling van dat tussen me oren zit het meest heb ik al die tijd ook aangehouden en wat denk je... nauwelijks ergens last van gehad. Wel wat luier en minder gemotiveerd maar thats it. Ik heb pas na een week helemaal niks 1× phenibut gepakt omdat ik van de bank wilde komen. Net het zetje wat ik nodig had om weer wat te doen en daarna ook niks meer gepakt. Het is echt een voordeel als je jezelf niet van te voren gek maakt en kalm kan blijven. De angst voor afkicken maakt de beleving zoveel erger.
Sterkte en succes!

verrekijker

Belezen gebruiker
Dat je dat nog kan bedenken en dat beseft geeft je wel een voorsprong en maakt het al makkelijker. Ik ben het wel eens met @Geneesmiddel dat als je echt lichamelijk last heb van die phenibut, langzaam afbouwen.
Wat ik heb ervaren:
Ik heb anderhalf jaar af en aan ghb gepakt elke keer paar maanden en dan ff paar weken niks. De laatste periode werd het echt 24/7 dit zon 3 maanden. 2 weken terug was er niks meer te krijgen dus moest wel stoppen. Had ook niks meer. De instelling van dat tussen me oren zit het meest heb ik al die tijd ook aangehouden en wat denk je... nauwelijks ergens last van gehad. Wel wat luier en minder gemotiveerd maar thats it. Ik heb pas na een week helemaal niks 1× phenibut gepakt omdat ik van de bank wilde komen. Net het zetje wat ik nodig had om weer wat te doen en daarna ook niks meer gepakt. Het is echt een voordeel als je jezelf niet van te voren gek maakt en kalm kan blijven. De angst voor afkicken maakt de beleving zoveel erger.
Sterkte en succes!
Klopt helemaal, ik stop altijd cold turkey of hoogstens met diazepam of Alprazolam… of wat alcohol om de onrust wat op te vangen!
Maar het zal er aan liggen hoeveel je ook gebruikt hebt op die periode, En echt letterlijk elke 2uur?? Ik probeer altijd wel de nachten te skippen maar als je dan al enkele dagen bijna niet slaapt faal je daar ook… op dit moment 19u volledig clean weliswaar zonder ene minuut slaap dus ik hoop volgende wel te kunnen slapen

Raver

Badass junkie
Klopt helemaal, ik stop altijd cold turkey of hoogstens met diazepam of Alprazolam… of wat alcohol om de onrust wat op te vangen!
Maar het zal er aan liggen hoeveel je ook gebruikt hebt op die periode, En echt letterlijk elke 2uur?? Ik probeer altijd wel de nachten te skippen maar als je dan al enkele dagen bijna niet slaapt faal je daar ook… op dit moment 19u volledig clean weliswaar zonder ene minuut slaap dus ik hoop volgende wel te kunnen slapen

Je kunt niet ontkennen dat cold turkey stoppen van GHB zeer gevaarlijk is. Ondanks dat het jou wel gelukt is. Hoor wel vaker verhalen van mensen die cold turkey gestopt zijn en daar trots op zijn.

Wie weet is je bloeddruk al die tijd wel gevaarlijk hoog geweest? Het is gewoon té risico en zeer onvoorspelbaar.

Het is niet zomaar dat GHB moet worden afgebouwd met GHB in de kliniek.

Genoeg casussen te vinden over patiënten die werden opgenomen met een GHB verslaving waar geen kennis van was met alle gevolgen van dien. In kunstmatige comateuze toestand op de IC aan de hartbewaking bijvoorbeeld uiteindelijk. Omdat alle andere middelen niet hielpen bij een GHB delier. Klassieke antipsychotica heeft minimaal effect. Insgelijks voor benzodiazepines. GHB delier is ook het grootste risico. Ik werd al half delirant wakker als ik me dosering een uurtje later nam. En zo lang was ik niet eens verslaafd!

GHB verslaving dient gewoon hulp bij gezocht te worden. Ik vind het zeer storend dat Cold Turkey wordt aangemoedigd omdat het andere ook goed is af gegaan. Elk mens is anders!

verrekijker

Belezen gebruiker
Je kunt niet ontkennen dat cold turkey stoppen van GHB zeer gevaarlijk is. Ondanks dat het jou wel gelukt is. Hoor wel vaker verhalen van mensen die cold turkey gestopt zijn en daar trots op zijn.

Wie weet is je bloeddruk al die tijd wel gevaarlijk hoog geweest? Het is gewoon té risico en zeer onvoorspelbaar.

Het is niet zomaar dat GHB moet worden afgebouwd met GHB in de kliniek.

Genoeg casussen te vinden over patiënten die werden opgenomen met een GHB verslaving waar geen kennis van was met alle gevolgen van dien. In kunstmatige comateuze toestand op de IC aan de hartbewaking bijvoorbeeld uiteindelijk. Omdat alle andere middelen niet hielpen bij een GHB delier. Klassieke antipsychotica heeft minimaal effect. Insgelijks voor benzodiazepines. GHB delier is ook het grootste risico. Ik werd al half delirant wakker als ik me dosering een uurtje later nam. En zo lang was ik niet eens verslaafd!

GHB verslaving dient gewoon hulp bij gezocht te worden. Ik vind het zeer storend dat Cold Turkey wordt aangemoedigd omdat het andere ook goed is af gegaan. Elk mens is anders!
Ja ben ook helemaal geen dokter en kan enkel uit mijn ervaring spreken, ik nam ook nooit hele grote dosissen dus dat is natuurlijk ook een grote factor!! Stilaan afbouwen lijkt mij sowieso een goed idee maar professioneel hulp zoeken nog beter.

the dose it the poison

beetje laat, maar ik ben jaren geleden hooked geweest 3 maand lang elke dag 3gr.
en coldturkey gestopt.
een maand lang deze verschijnselen gehad:

de hel van 4 weken:

trillen met dingen vasthouden.
hoofdpijn.
droge mond.
gehemelte naar boven gedrukt, hoofd en oren naar binnen gedrukt.
piep in oren erger en werd extreem versterkt door omgevinggeluiden, geluiden werd ook vervormd.
bij neus snuiten rechter oog uit oogkas gedrukt (gevoel).
linker arm in de fik en tintelingen, voetzolen metname bij de eeltplekken in de fik en tintelingen.
angstaanvallen uren achter 1 stuk met zeer hoge hartslag.
raar gevoel in rechterbeen alsof hij niet van mij was tijdens lopen.
lage rugpijn.
dunne schijt, dikke schijt.
zweten.
koud, warm.
schrikken bij de lichtste aanraking
licht in het hoofd.
0 eetlust,
gevoel dat mn geest niet in mn lichaam zat.
wit lichtflits stipje linker oog.
druk op de keel.
slapeloosheid.
zenuwschokken in nek.
evenwichtstoornissen.
nerveus.
geen idee hebben of je moest staan liggen zitten lopen.
misselijk.
niet uit woorden komen.
korte en lange termijn geheugen stuk.
schrijven met een pen moest ik 100% op focussen en dan nog ging het amper.
adrenaline/zenuwachtig rechterbeen tijdens liggen.
pijnlijke urinebuis.
steken in lever.
kleiner nare dingen op tv kwamen 100x harder in mn brein/gevoel/emphatie binnen.

Raver

Badass junkie
Niet coldturkey gaan dus als je geen trauma wilt oplopen door heftige ontwenningsverschijnselen. 😅 ⬆️

Lizzy.simpson

beetje laat, maar ik ben jaren geleden hooked geweest 3 maand lang elke dag 3gr.
en coldturkey gestopt.

de hel van 4 weken:

hoofdpijn.
droge mond.
piep in oren erger en werd extreem versterkt door omgevinggeluiden, geluiden werd ook vervormd.
linker arm in de fik en tintelingen, voetzolen metname bij de eeltplekken in de fik en tintelingen.
lage rugpijn.
zweten.
koud, warm.
licht in het hoofd.
0 eetlust,
druk op de keel.
slapeloosheid.
zenuwschokken in nek.
evenwichtstoornissen.
nerveus.
misselijk.
niet uit woorden komen.
pijnlijke urinebuis.
steken in lever.
kleiner nare dingen op tv kwamen 100x harder in mn brein/gevoel/emphatie binnen.
Ik kan helaas een deel bevestigen. Alleen toen ik na een paar uur al de eerste symptomen hiervan herkende. Vooral gevoel mega druk op mijn hoofd, ongelooflijke hoofdpijn, of mijn brein in elkaar gedrukt werd.
Wou alleen maar liggen en ogen dicht. Tv kijken ging niet eens meer.
Terug overgestapt. En zelfs toen uren erna nog last van gehad.

Dus wat @Geneesmiddel zei ben ik helemaal mee eens. Afbouw schema maken voor phenibut!
Misschien phenibut-f pakken ook voor max 3 a 4 dagen! Is net andere stof. Om de laatste scherpe kantjes eraf te halen en erna echt volledig te stoppen!!!
Maar eerst al flink afbouwen!

N1987

en coldturkey gestopt.

de hel van 4 weken:

hoofdpijn.
droge mond.
lage rugpijn.
zweten.
koud, warm.
licht in het hoofd.
0 eetlust,
druk op de keel.
slapeloosheid.
zenuwschokken in nek.
evenwichtstoornissen.
nerveus.
misselijk.
niet uit woorden komen.
pijnlijke urinebuis.
steken in lever.
Bekend....:(

the dose it the poison

was trouwens ook nog in die tijd gelijk met 4x 0.5mn clonazolam die ik er dagelijks bij nam.
ook 3 maanden lang.
dus toen de dag kwam van, nee ik wil niet een leven waarvan ik afhankelijk MOET zijn van 2 stofjes.
dus gelijk gestopt met 2mg clonazolam en 3gr phenibut.
ik weet wel zeker dat de cold turkey stukken heftiger was ivm het ook cold turkey stoppen van clonazolam.
kmoet zeggen dat ik van de phenibut geen terugval heb gehad, en er 0,0 over dacht (de geestlijke drang om weer te nemen) MAAR, 4 maand nadat die cold turley afgelopen was, kreeg ik enorme drang weer naar clonazolam, dus weer hooked iedere dag, maar dit keer 1mg per dag, totdat het van de ene op de andere dag verboden werd.
ik had nog vrij veel pellets over, dus dit keer gaan taperen, en in vergeleiking met de ervaring van maanden die geleden was het dit maar "walking in te park"
ik mis het tot op de dag van vandaag nog steeds, ben ik heel eerlijk in, maar het is ook niet zo dat ik er somber of depressief van wordt met de kennis dat ik het nooit meer kan nemen.
weet vrijwel zeker dat ik clonazolam anno nu wel in de hand zou kunnen houden, als ik bv na weken niet goed slapen (ik heb een in en doorslaap probleem) het wel af en toe zou kunnen nemen, maar helaas nergens meer te krijgen...

Vincent32

Newbie
Ik was eerst verslaafd aan Phenibut. Ik gebruikte het zoon 2,5 jaar max 1500mg p/d. Daarbij ben ik zoon half jaar 24/7 ghb gaan gebruiken. Ik ben nu een maand en 3 dagen van de Phenibut af. Ik zit nu 19u zonder ghb en heb gister 2gr Phenibut op en vandaag 1,2 gram phenibut op. Morgen wil ik 800mg Phenibut doen en dan gelijk weer stoppen met phenibut. Ik heb Xanax druppels liggen en iets van 25 Diazepam 10mg en 28 stuks baclofen van 5mg. En genoeg jonkos. Wie heeft er een tip na mijn laatste Phenibut morgen. Hoe moet ik verder afkicken?. Please help!, ben klaar met die klote G enz enz.

iemand ervaring?, ps ik kan niet vrij krijgen van werk/school
Ik ben 7 jaar verslaafd geweest aan ghb... 24/7 maar(soort van gelukkig) ik deed aan micro dosering en functioneerde top... Maar wel volgas verslaafd en zelf stoppen door gewoon in het vliegtuig te stappen naar een of ander resort. Werkte op dat moment wel maar iedereen kan weekje pauzeren in een 5 sterren resort vol in de zon en totaal andere omgeving... Maar bij terugkomst altijd weer op nieuw ingetrapt... Maar mocht het nog van toepassing zijn en je wilt echt definitief en op een eigenlijk best relaxte manier stoppen. Dan is de allerbeste keus je aan te melden bij Tactus of welke kliniek er ook is in je buurt... Vroeger kreeg je de opdracht je G wat je nog hebt weg te gooien en met diazepam de afkick te onderdrukken.. ik was zo'n 12 jaar geleden een van de eersten die de opdracht kreeg gewoon m'n eigen spul te blijven gebruiken en zodra er plek was werd ik opgenomen en op basis van mijn "straat" ghb kreeg ik iedere 2 uur een medicinale dosis en dat werd iedere twee dagen verlaagd zodat je lichaam op een goede manier kan ontwennen. En als het te snel gaat of je hebt last van nare afkick dan kon je wachten met de volgende afbouw en het even gelijk houden... In mijn geval was ik na 12 dagen afgebouwd naar 0 en daarna nog 6 dagen stabiel blijven. Snap natuurlijk dat als je wilt stoppen je dat liever zelf doet met hele afbouw plannen en hulpmedicatie.. en als je het lukt geweldig! Maar het terugval percentage bij GHB ligt bijna op 100% en bewonderenswaardig als het jou wel lukt maar als je er er echt duurzaam en op een veilige manier vanaf wilt. Meld je bij kliniek en binnen twee weken ben je ervan af en als je het even zwaar hebt krijg je alle mogelijke medicinale ondersteuning die je nodig hebt. En geen vrij van school of werk.... Jezelf ziek melden kan altijd zonder opgaaf van redenen. Maar lang verhaal... Hoop dat je er wat aan hebt

Bovenaan