Nou, ik heb het dus vannacht uitgeprobeerd.
Eerst dus flink wat speed gesnoven en na middernacht ergens 3 ml ghb genomen. Die heb ik als een redelijk milde hoeveelheid ervaren, en 3 uur later heb ik 3,7ml genomen (ben trouwens 83 kilo) en die tikte wel flink aan.
De buzz/euforie was prettig, maar niet direct iets waarna ik op zoek ben. Wat mij wel enorm opviel is dat ik mijn 'verlegenheid' helemaal kwijt was, en heb wat zitten rommelen op datingssites, wat eigenlijk niet helemaal mijn stijl is. En dan vraag ik me dan toch af, ben ik veel directer als dat ik dacht en zit die verlegenheid gewoon wat in de weg, of is het gewoon een pose, puur veroorzaakt door de drugs en doe ik me dan anders voor als dat ik ben?
Na die 3,7ml heb ik meteen besloten er mee te stoppen want ik vertrouw mezelf en het goedje niet genoeg om er toen nog even door mee te willen gaan.
Dus ben ik er maar mee gestopt, leek me het beste. Gelukkig heb ik al behoorlijk gegeten, en ging heel gemakkelijk, maar toch was de coming down van de speed deze keer niet de gemakkelijkste. En dan heb ik vooral enorme zin om me weer zo snel mogelijk nuchter te voelen en dat proberen toch wel even te blijven want het is nu toch al wel 2 keer kort achter elkaar prijs geweest. Dus gaat alles vooralsnog even achter slot en grendel en de komende tijd wat gezond eten en wat lichaamsbeweging er tegenaan te gooien, te beginnen met nu, ga een uurtje wandelen, ik moet er echt even uit nu en t is toch mooi weer, niet?