GHB lichtblauw?

Flippo

Belezen gebruiker
Ik heb het idee om binnenkort voor de eerste keer GHB te nemen. Ik ben zeer benieuwd naar de werking hiervan, zeker op sexueel vlak. Maar zoals op dit forum al veel genoemd is blijft het een gevaarlijke stof qua verslaving en overdosis.
Daarmee heb ik doseerpotjes en doseerspuit aangekocht om niet out te gaan🤞.

Nu heb ik bij een niet nader genoemde vendor besteld en ziet hij er lichtblauw uit. Ik lees overal dat ghb kleurloos is.

20231124_104435.jpg

Kunnen jullie me zeggen of dit normaal is?

Alvast bedankt!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb het idee om binnenkort voor de eerste keer GHB te nemen. Ik ben zeer benieuwd naar de werking hiervan, zeker op sexueel vlak. Maar zoals op dit forum al veel genoemd is blijft het een gevaarlijke stof qua verslaving en overdosis.
Daarmee heb ik doseerpotjes en doseerspuit aangekocht om niet out te gaan🤞.

Nu heb ik bij een niet nader genoemde vendor besteld en ziet hij er lichtblauw uit. Ik lees overal dat ghb kleurloos is.

Bekijk bijlage 55453

Kunnen jullie me zeggen of dit normaal is?

Alvast bedankt!
Speculeren is niet toegestaan, zie forumregel 1

• Like
Waarderingen: N3K0

APESHIT13

Belezen gebruiker
Het kan gemixt zijn met een blauwe vloeistof maar het maakt het zonder te testen wel onmogelijk om accuraat te doseren. Ik zou het risico niet nemen aangezien je met GHB zo snel per ongeluk kan over doseren.

Hippie Langwaus

DF-koning
Wat is hiet speculeren aan? Ik vraag of deze kleur normaal is. Ben niet mee..
GHB is 'normaal' niet blauw. Zoals hier al geadviseerd is, laat het testen. Mocht je toch ongetest gaan consumeren, wees dan extra voorzichtig en doe eerst een 'allergie'test met een minimaal klein beetje.

Mocht je daarna nog steeds het spul ongetest willen nemen. Doseer alsjeblieft behouden, voordat je 'weet' hoe sterk het is.

Doe voorzichtig en maak er geen gewoonte van, want het is zeer verslavend en moeilijk om vanaf te geraken.

Flippo

Belezen gebruiker
Het kan gemixt zijn met een blauwe vloeistof maar het maakt het zonder te testen wel onmogelijk om accuraat te doseren. Ik zou het risico niet nemen aangezien je met GHB zo snel per ongeluk kan over doseren.
De vendor beweert 0,7g/1ml.
Dosis 1,5ml - 5ml

Ik vraag het voor de zekerheid nog na, indien geen antwoord is het voor de vuilbak.

Flippo

Belezen gebruiker
Ik zou het laten testen!! Gratis en ik ben nu ook wel heel benieuwd eigenlijk
Die testcentra hebben we volgens mij niet in België. Maar maandag rij ik zoizo naar Tilburg, zijn er daar testcentra's waar ik het kan binnendoen? Is dit met afspraak?

Spyro

DF-koning
Die testcentra hebben we volgens mij niet in België. Maar maandag rij ik zoizo naar Tilburg, zijn er daar testcentra's waar ik het kan binnendoen? Is dit met afspraak?
Ja, ik heb het in die regio ook laten testen. Gewoon zoeken op Google, kom je het meteen tegen. Je moet alleen wel een weekje wachten voor je de uitslag telefonisch hoort.

Tootje

Belezen gebruiker
Ja, ik heb het in die regio ook laten testen. Gewoon zoeken op Google, kom je het meteen tegen. Je moet alleen wel een weekje wachten voor je de uitslag telefonisch hoort.
Je krijgt na het testen van je drugs, de drugs niet meer terug toch?

Damius

Bewuste gebruiker
Laten testen en anders niet tot je nemen. Wel helemaal niet wanneer het de eerste keer is dat je het gebruikt.

Brakka Mang

Badass junkie
Ik heb weleens gelige GHB gezien, daar is dan iets misgegaan tijdens het proces, Blue69 is blauw door de blue Curaçao die erin zou moeten zitten maar daar zitten ook andere middelen in naast GHB. Enige mogelijkheid is idd een testcentrum maar dan ben je het kwait👍 Je leverancier xou antwoord moeten hebben op de blauwe kleur, als die dat niet heeft testcentrum of wegmieteren.

xeno1975

Experimenterende gebruiker
GHB is meestal kleurloos, dacht ik. Wij hebben de onze in Nederland laten testen en die was 52% puur, wat blijkbaar normaal was. Dat kan je doen als Belg als de drugs in Nederland gekocht is. Gezien je in België je drugs niet kan laten testen, gaan wij naar Goes en is al onze drugs toevalligerwijs in Maastricht gekocht.

Let op met GHB! De grens tussen lekker waus en out gaan is fijn (ik ga redelijk hard op 2.5 ml als man van 78 kg, heel occasionele gebruiker). Neem niet teveel, laat minsten 2-3 uur tussen bijnemen en noteer hoeveel en wanneer je neemt.

Flippo

Belezen gebruiker
Je leverancier xou antwoord moeten hebben op de blauwe kleur, als die dat niet heeft testcentrum of wegmieteren.
Dit was het antwoord van de vendor:
"Ja dat is normaal. Dat wordt toegevoegd door degene waar die gemaakt wordt. Zo wordt het zichtbaar als er nog extra water bij gemixed wordt. Dan verdwijnt de blauwe kleur"

Het is dus de vuilbak in gegaan...

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
Ik denk dat meteen aan blue69 - maar dan hadden ze dat er wel even bij moeten zeggen, GHB is doorzichtig.
Blue69 kan ook leuk zijn, :)

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
Het zou kunnen dat de GBL lichtblauw is geweest.
Weet ook dat er dealers , of gebruikers zijn die er zelf kleurstoffen in mieteren om de soorten uit elkaar te halen, GBL kan uit China (slechtste qua %GBL) Amerika (redelijk sterk % GBL) of van Duitsland komen. (beste qua % GBL) Sommige kenmerken dit dan met een kleurstof!

Ooit eens meegemaakt dat ik blauwe G kreeg, en was die chinezen troep. (Ooit ik klink als een oude man ;')

(Zie hieronder blauwe GBL , weetniet of dit gepost mág worden). Excuses aan de admin anders!

1702380775340.png

Blauwtjes lopen dus :').

Flippo

Belezen gebruiker
Zonder hier darksites te noemen, vind je nog heel moeilijk ghb online.
Zie hieronder blauwe GBL
Wat ik had was echt zeer lichtblauw, normaal ben ik vrij avontuurlijk in nieuwe dingen maar ben altijd voorzichtig voor een eerste keer en zeker met middelen waar je out van kan gaan.

Heb bij andere vendor besteld en hoop dat het nog aankomt deze week 🤞

Fladderfly

Experimenterende gebruiker
Je hebt ook zo Blue 69, dat is GHB met blue caracao en wat speed & mdma in gemixt dacht ik.
das ook blauw.
Juistem,dat had ik afgelopen weekend voor het eerst. Homemade gemixed door een ervaren iemand. Gewoon 1 buisje voor de hele nacht. Prima te doen,heerlijk dromerig effect,voor mij was het een magische nacht. Komt langzaam op maar effect blijft lang aan. Feestje in Paradiso was perfect,mooie visuals en heerlijk melodic met veel geluidjes die ik haarscherp hoorde. 🎊☺️

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
ik zei het al in een eerder post; als het Blue69 is dan moet je het gewoon doen. Maar nogmaals dan had je postbode dat je wel ff kunnen zeggen.
ook Blue69 kan een beetje verschillend zijn qua samenstelling. Ik ken hm alleen als volgt': hoofdbestand; GHB, vloeibare MDMA/XTC en een wolkje blue curaçao. Goeie ervaringen mee trouwens. Sowieso als ik G gebruik slik er XTC bij en soms likkie M. :)

Bovenaan